eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ładzice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ładzice w roku 2019



Ogłoszenie z dnia 2019-01-16

Ogłoszenie nr 510010202-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.

Wójt Gminy Ładzice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ładzice w roku 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662375-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Ładzice, Krajowy numer identyfikacyjny 55105900000, ul. ul. Wyzwolenia 36, 97561 Ładzice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 6821525, 6840820, 6840895, e-mail ladzice@ladzice.gminyrp.pl, faks 446 840 822.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ladzice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ładzice w roku 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPI.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ładzice na rok 2019. Zamówienie podzielono na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda z części może być wykonywana przez innego Wykonawcę lub obie części przez jednego Wykonawcę. Zakres usług obejmuje: Część 1:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ładzice oraz wyposażenie i obsługa wskazanego przez Zamawiającego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). W ramach Części 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - odbierać i zagospodarować odpady komunalne ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ładzice. Przez odbieranie odpadów należy rozumieć w szczególności opróżnianie pojemników z odpadów i transport tych odpadów do miejsca ich zagospodarowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wyposażenie właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) oraz pojemniki na odpady selektywne zbierane (oddzielnie worek na szkło, worek na papier i tekturę, worek na metale i tworzywa sztuczne, worek na odpady BIO, worek na odpady zmieszane); 2. Odbieranie odpadów komunalnych tj. opróżnianie pojemników z odpadów komunalnych i ich zagospodarowanie w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019r. na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Punkt 3.4.1 SIWZ); 3. Wyposażenie i obsługa wskazanego przez Zamawiającego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) celem odbierania (przyjmowania) odpadów od wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz mieszkańców gminy Ładzice oraz zagospodarowanie zebranych z PSZOK odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Punkt 3.4.6 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych mieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla regionu III lub w szczególnych przypadkach do Instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego XL/502/17 z dnia 20 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami Województwa Łódzkiego 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla regionu III lub w szczególnych przypadkach do Instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego XL/502/17 z dnia 20 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami Województwa Łódzkiego 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028. W przypadku odmowy przyjęcia odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych przez kompostownię, ze względu na obecność w tych odpadach odpadów komunalnych zmieszanych, odpady należy przekazać do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla regionu III lub w szczególnych przypadkach do Instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego XL/502/17 z dnia 20 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami Województwa Łódzkiego 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.). Informacje ogólne mające wpływ na wycenę zamówienia: Powierzchnia Gminy wynosi: 82,77 km2. Liczba mieszkańców Gminy Ładzice według złożonych deklaracji 4128 osób (stan na dzień 30.11.2018 r.). Liczba osób z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów, według złożonych deklaracji - 4021. Liczba osób z niezadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów, według złożonych deklaracji - 107. Ilość pojemników (na dzień 30.11.2018r. ) 110l- 0 szt., 120l -1354, 240l - 26. Ilość odpadów zebranych w okresie 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r. na terenie gminy przez firmę odbierającą odpady z posesji zamieszkałych przedstawia się następująco: 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury - 6,750 Mg 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych - 11,497 Mg 15 01 04 - opakowania metali - 2,558 Mg 15 01 05 - opakowania wielomateriałowe - 0,433 Mg 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe - 123,060 Mg 15 01 07 - opakowania ze szkła - 16,297 Mg 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 684,040 Mg 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji - 0,000 Mg 20 02 03 - Inne odpady nieulegające biodegradacji - 1,180 Mg Odpady zebrane w PSZOK w okresie 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r.: 17 01 01 - Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 3,800 Mg, 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106 - 81,500 Mg, 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - 85,140 Mg, W okresie realizacji zamówienia powyższe dane mogą ulegać zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji zamówienia jest niezmienna. Wskazana ilość odebranych w w/w okresie odpadów oraz szacunkowa liczba posesji podana jest jedynie pomocniczo w celu ułatwienia wykonawcom wyceny zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia został zawarty w rozdziale 3 pkt. 3.4.1.SIWZ. Część 2: Wykonanie usługi dezynfekcji pojemników na odpady zmieszane z częstotliwością minimum 1 raz w roku po odbiorze odpadów z danego pojemnika z wykorzystaniem specjalistycznego pojazdu wyposażonego w urządzenie do mycia pojemników z zamkniętym obiegiem wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia został zawarty w rozdziale 3 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9, 90511200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ładzice oraz wyposażenie i obsługa wskazanego przez Zamawiającego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 666011.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FCC POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Lecha 10
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 719292.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 719292.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 719292.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie usługi dezynfekcji pojemników na odpady zmieszane z częstotliwością minimum 1 raz w roku po odbiorze odpadów z danego pojemnika z wykorzystaniem specjalistycznego pojazdu wyposażonego w urządzenie do mycia pojemników z zamkniętym obiegiem wody

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla części II zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), ponieważ w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.