eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › ,,Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-16

Ogłoszenie nr 510009819-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.

Zarząd Powiatu w Limanowej: ,,Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 648325-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500282510-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836, Karolina Gancarczyk e-mail: karolina.gancarczyk@powiat.limanowski.pl
Dom Pomocy Społecznej w Limanowej, ul. W. Witosa 24/26, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Dom Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej, ul. Rakoczego 9, 34-730 Mszana Dolna, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Dom Pomocy Społecznej w Szczyrzycu, Szczyrzyc 182, 34-623 Szczyrzyc, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Orkana w Limanowej, ul. Orkana 1, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Zespół Szkół nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej, ul. J. Piłsudskiego 81, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 8, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 8, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku, Tymbark 349, 34-640 Tymbark, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Dobrej, Dobra 364, 34-642 Dobra, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej, ul. Starowiejska 4, 34-730 Mszana Dolna, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. inż. Józefa Marka w Mszanie Dolnej, ul. Józefa Marka 2, 34-730 Mszana Dolna, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Dom Wczasów Dziecięcych w Porębie Wielkiej, Poręba Wielka 205, 34-735 Niedźwiedź, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej, ul. M. B. Bolesnej 43, 34-600 Limanowa, REGON 491898578, NIP 737-175-16-90
Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, NIP 737-22-06-836


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Limanowej, Krajowy numer identyfikacyjny 49189332200000, ul. ul. Józefa Marka 9, 34600 Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 33 37 800, e-mail zamowienia@powiat.limanowa.pl, faks 18 33 37 880.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.limanowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialny był Zarząd Powiatu w Limanowej, na podstawie informacji przedłożonych przez poszczególne jednostki organizacyjne (pozostali zamawiający). Jednostki organizacyjne nie odpowiadały za przeprowadzenie postępowania. Zarząd Powiatu w Limanowej zawarł umowę generalną, na podstawie której pozostałe jednostki organizacyjne zawarły umowy szczegółowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.272.48.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 2 884 154 kWh na potrzeby następujących obiektów: 1. Starostwo Powiatowe w Limanowej: a) budynek Starostwa przy ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, b) budynek przy ul. M. B. Bolesnej 8, 34 - 600 Limanowa, c) Szafir, ul. M. B. Bolesnej 8, 34 - 600 Limanowa, d) budynek przy ul. M. B. Bolesnej 16, 34 - 600 Limanowa, e) Powiatowe Centrum Informacji Turystycznej, ul. Rynek 25, 34 - 600 Limanowa, f) Laskopol i inni, ul. Józefa Marka 9, 34 - 600 Limanowa, g) Strefa Aktywności Gospodarczej, ul. Fabryczna 1, 34 - 600 Limanowa, h) Pływalnia Limanowska, ul. Zygmunta Augusta 37, 34 - 600 Limanowa, i) Stacja Przygotowania Wody, 34-735 Poręba Wielka, dz. nr 55/2, j) Centrum Rekreacji i Balneologii, Poręba Wielka, 34-735 Niedźwiedź. 2. Dom Pomocy Społecznej, ul. W Witosa 24/26, 34-600 Limanowa, 3. Dom Pomocy Społecznej, ul. Rakoczego 9, 34-730 Mszana Dolna, 4. Dom Pomocy Społecznej, Szczyrzyc 182, 34-623 Szczyrzyc, 5. I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Orkana (budynek szkoły, budynek Lubogoszcz), ul. Orkana 1, 34-600 Limanowa, 6. Zespół Szkół nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej: a) budynki (internat, hala sportowa, budynek szkoły) przy ul. J. Piłsudskiego 81, 34-600 Limanowa, b) budynki przy ul. Witosa 5, 34-600 Limanowa, 7. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II (budynek szkoły, internatu, hala sportowa, warsztatów, mieszkania), ul. Zygmunta Augusta 8, 34-600 Limanowa, 8. Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 8, 34-600 Limanowa, 9. Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku (budynek szkoły, internat, mieszkania), Tymbark 349, 34-650 Tymbark, 10. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej, Dobra 364, 34-642 Dobra, 11. Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych: a) stacja trafo przy ul. Starowiejska 4, 34-730 Mszana Dolna, b) budynek szkoły przy ul. Matejki 11, 34-730 Mszana Dolna. 12. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. inż. Józefa Marka (budynek szkoły, byłego internatu, garaże), ul. Józefa Marka 2, 34-730 Mszana Dolna, 13. Dom Wczasów Dziecięcych (budynek główny, budynek tzw. Starej Kolonii), Poręba Wielka 205, 34-735 Niedźwiedź, 14. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej, ul. M. B. Bolesnej 43, 34-600 Limanowa, 15. Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej - baza sprzętu, ul. Żwirki i Wigury, 34 - 600 Limanowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy, dotychczasowa moc umowna, grupa taryfowa dla poszczególnych obiektów stanowi załącznik nr 7 do SIWZ pn. Zestawienie jednostek i punktów poboru dla zadania pn.: ,,Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego". Prognozowane zużycie energii elektrycznej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych ma charakter orientacyjny służący do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, nie stanowi on jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Ewentualna zmiana zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen podanych w ofercie. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii elektrycznej odbywać się będzie za pomocą układów pomiarowo - rozliczeniowych będących własnością Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający zastrzega, że ilość punktów poboru energii w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie (zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu) w szczególności w przypadku wybudowania, powstania, przejęcia, nabycia, zbycia, połączenia, likwidacji lub rozwiązania obiektów. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić parametry jakościowe energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dopełnienie wszelkich formalności i uzgodnień z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej, by zachować płynność w dostawie energii i nie powodować przerw w dopływie prądu, w tym związanych ze zmianą sprzedawcy. Zamawiający do dnia podpisania umów przekaże stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy. Wszystkie czynności Wykonawca podejmie bez zbędnej zwłoki, umożliwiając rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej w terminie określonym w pkt 5 SIWZ, mając na względzie konieczność przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy przy uwzględnianiu procesu zgłaszania reklamacji w przypadku wystąpienia negatywnych weryfikacji zgłoszenia. Ponadto Zamawiający udostępni wszelkie brakujące dane do uzupełnienia ww. dokumentów. Obecnie Zamawiający posiada umowy (generalną i umowy szczegółowe) na dostawę energii elektrycznej zawarte z TAURON Sprzedaż Sp. z o. o. na czas określony od dnia 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. (przez okres 12 miesięcy) oraz umowę na usługę dystrybucji zawartą z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09000000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 722322.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łagiewnicka 60
Kod pocztowy: 30-417
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1340958.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1340958.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1340958.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.