Ogłoszenie z dnia 2019-01-16
Ogłoszenie nr 510009580-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Transport odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 664143-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000,
ul. ul. Komunalna
4,
87800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
544 121 805, e-mail
saniko@saniko.com.pl, faks
544 121 804.
Adres strony internetowej (url): http://www.saniko.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ/ZP.11/20/12/18.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na transporcie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty, stanowiące balast powstający w wyniku mechanicznej obróbki odpadów komunalnych, zbieranych w sposób selektywny oraz niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych w postaci frakcji nadsitowej > 80 mm do instalacji zagospodarowania odpadów wskazanej przez Zamawiającego, zlokalizowanej w odległości ok 80 km od bazy załadunkowej (w jedną stronę). 2) Miejsce załadunki i odbioru odpadów znajduje się na terenie RZUOK w Machnaczu, załadunek zapewnia Zamawiający w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 20:00. Załadunek odpadów będzie odbywał się za pomocą koparki z łyżką o pojemności 1,1 m3 z wydajnością ok 500 kg/min i zdolnością załadunku do wysokości 6 m. Zamawiający udostępni swobodny dojazd sprzętu oraz plac do załadunku i postoju środków transportu Wykonawcy. 3) Szacowana ilość odpadów do transportu w okresie trwania umowy wynosi ok 6 000 Mg. 4) Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku, przy użyciu minimum 2 samochodów ciężarowych samowyładowczych o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 90 m3 i ładowności nie mniejszej niż 24 Mg. 5) Ilość odpadów, przewidziana do odbioru w stanie sypkim to ok 65 - 70 Mg odpadów w ciągu dnia. Masa nasypowa odpadów wynosi ok. 0,16-0,18 Mg/m3. 6) W przypadku awarii samochodu, który będzie świadczył usługę dla Zamawiającego, Wykonawca winien zapewnić w ciągu 6 h, w dniu roboczym, samochód zastępczy, o parametrach nie mniejszych niż samochód realizujący usługę. 7) Wykonawca musi zapewnić ciągły, nieprzerwany, sukcesywny odbiór odpadów ze względu na ograniczone możliwości magazynowania odpadów. 8) Kursy będą odbywać się zgodnie z harmonogramem określonym przez instalację zagospodarowania odpadów od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 4 kursy dziennie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania odpadów do instalacji zagospodarowania odpadu w dni robocze w godzinach: 6:00 - 9:00 oraz 17:00 - 21:00. 10) Przy każdej dostawie odpadu do instalacji zagospodarowania odpadu kierowca samochodu winien: - wyładować odpady z pojazdu wyłącznie w miejscu wskazanym przez pracownika instalacji, - doprowadzić do należytego porządku stanowisko rozładowcze po rozładunku, - przekazać pracownikowi instalacji dowód ważenia odpadu oraz dokument WZ (wydanie z magazynu), otrzymany od Zamawiającego, - złożyć czytelny podpis na dokumencie wagowym. 11) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy: - licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1414), - zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r., poz. 992) w zakresie transportu odpadu o kodzie 19 12 12, wydane na podstawie art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.). W przypadku zmian powyższych decyzji Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kopii decyzji, w terminie 7 dni od dnia ich wydania. 12) Wykonawca zobowiązany jest w czasie odbioru odpadów z RZUOK i dostarczenia ich do instalacji zagospodarowania odpadów do przestrzegania przepisów BHP, ppoż, organizacji ruchu i regulaminów obowiązujących na danym terenie. 13) W przypadku powierzenia zadań podwykonawcom, podwykonawcy muszą posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy dotyczące wykonywania przez nich usług. 14) Ważenie odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego i będzie dokumentowane kwitem wagowym potwierdzonym przez Wykonawcę. 15) Zamawiający na podstawie dowodów ważenia będzie wystawiał zbiorczą kartę przekazania odpadu, obejmującą odpady przekazane przez Zamawiającego w okresie jednego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu podpisanej zbiorczej karty przekazania odpadu, w terminie 7 dni od daty jej otrzymania. 16) Zamawiający może zawiesić odbiór odpadów m.in. w przypadku wystąpienia przestojów lub awarii instalacji zagospodarowania odpadu. O terminie przestoju lub zawieszenia przyjmowania odpadów w instalacji i zakończenia tego okresu, Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie przesłanym drogą e-mail. 17) W przypadkach określonych w pkt. 16 Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niezrealizowane kursy, - odszkodowania za utracone korzyści. 18) Wykonawca rozpocznie świadczenie usługi w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. 19) Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy, na Wykonawcę przechodzą wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przyjęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
264960.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Wróbel KOR-LAUR Wynajem i usługi transportowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
276750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - III postępowanie.
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica - etap II
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Wyczyszczenie reaktora SBR na terenie oczyszczalni ścieków w Siewierzu z zalegającego osadu wraz z zagospodarowaniem wytworzonego osadu
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.