eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Naprawa 15 odcinków dróg leśnych na terenie Leśnictwa Studzienki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-15

Ogłoszenie nr 510008968-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.

Nadleśnictwo Szubin: Naprawa 15 odcinków dróg leśnych na terenie Leśnictwa Studzienki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9055076200000, ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3910310, e-mail szubin@torun.lasy.gov.pl, faks 523 910 337.
Adres strony internetowej (url): www.szubin.torun.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa 15 odcinków dróg leśnych na terenie Leśnictwa Studzienki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.5.104.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonania robót budowlanych polegających na naprawie 15 odcinków gruntowych dróg leśnych o łącznej długości 2370m i szerokości jezdni 3,50m. Powierzchnia utwardzona jezdni oraz zjazdów i poszerzeń wynosi 8956,40m2. Nawierzchnia utwardzona z gruzu betonowego frakcji 0-63,5mm, grubość po zagęszczeniu 20cm.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 270856.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kowalski Budownictwo sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 12
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 346228.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346228.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 346228.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenie zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu do zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Uzasadnienie faktyczne: - zamówienie udzielone będzie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, - zamówienie polega na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego (takie same nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone w słowniku CPV), - zamówienie podstawowe udzielone było w trybie przetargu nieograniczonego, - udzielenie zamówień na podstawie art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy Pzp w wysokości 100% wartości realizowanego zamówienia przewidziane było w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu, - całkowita wartość zamówień, których zamawiający przewidział udzielić na podstawie art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy Pzp uwzględniona była przy szacowaniu zamówienia podstawowego, - wartość zamówienia podstawowego wynosi 356 933,80zł, co daje możliwość udzielenia zamówień w trybie art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy Pzp do kwoty 356 933,80zł, dotychczas zamawiający zlecił wykonanie zamówień podobnych rodzajowo za łączną kwotę 56 782,50 zł, - zamówienie realizowane będzie na obszarach dotkniętych usuwaniem skutków siły wyższej, - w związku z intensywnym pozyskaniem i wywozem drewna (ruch pojazdów kilkanaście razy przewyższający normalny dotychczasowy rozmiar) w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady deszczu) z obszarów objętym uprzątaniem wiatrołomów i wiatrowałów, nastąpiło uszkodzenie dróg gruntowych, powodując brak możliwości przejazdu, - brak możliwości dojazdu i odbioru odbioru drewna przez odbiorców (zapas drewna w Leśnictwie Studzienki pozostały do wywozu wynosi ok. 17 tys.m3, plan pozyskania na 2019r wynosi ok. 6 tys. m3), - konieczność wykorzystania zaplanowanych środków finansowych do końca 2019 roku.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.