eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Remont budynków wspólnot mieszkaniowych, położonych w Środzie Śląskiej przy ul. Jana Kilińskiego 6 oraz ul. Świdnicka 7 w ramach projektu pn "Modernizacja części wspólnych, budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Środa Śląska, stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska" - projekt nr RPDS.06.03.01-02-0031/16 dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 - w ramach zadania " Rewitalizacja budynków wielorodzinnych w Środzie Śląskiej"



Ogłoszenie z dnia 2019-01-14

Ogłoszenie nr 510008400-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.

Gmina i Miasto Środa Śląska: Remont budynków wspólnot mieszkaniowych, położonych w Środzie Śląskiej przy ul. Jana Kilińskiego 6 oraz ul. Świdnicka 7 w ramach projektu pn "Modernizacja części wspólnych, budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Środa Śląska, stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska" - projekt nr RPDS.06.03.01-02-0031/16 dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 - w ramach zadania " Rewitalizacja budynków wielorodzinnych w Środzie Śląskiej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja części wspólnych, budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Środa Śląska, stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska" - projekt nr RPDS.06.03.01-02-0031/16 dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 - w ramach zadania " Rewitalizacja budynków wielorodzinnych w Środzie Śląskiej"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651767-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Środa Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 69291493227000, ul. Plac Wolności 5, 55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 960 724, e-mail izp_zap@srodaslaska.pl, faks 713 173 405.
Adres strony internetowej (url): http://bip.srodaslaska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynków wspólnot mieszkaniowych, położonych w Środzie Śląskiej przy ul. Jana Kilińskiego 6 oraz ul. Świdnicka 7 w ramach projektu pn "Modernizacja części wspólnych, budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Środa Śląska, stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska" - projekt nr RPDS.06.03.01-02-0031/16 dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 - w ramach zadania " Rewitalizacja budynków wielorodzinnych w Środzie Śląskiej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP 271.1-69/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynków wspólnot mieszkaniowych stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska położonych w Środzie Śląskiej przy ul. J. Kilińskiego 6 oraz ul. Świdnickiej 7 w ramach projektu pn "Modernizacja części wspólnych, budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Środa Śląska, stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska". Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1. Polega na wykonaniu remontu budynku położonego przy ul. J. Kilińskiego 6. Część 2. Polega na wykonaniu remontu budynku położonego przy ul. Świdnickiej 7. 2.1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAKRESEM ROBÓT ORAZ Część 1. Budynek położony w Środzie Ślaskiej przy ul. J. Kilińskiego 6. Zakres robót: obejmuje: a) Wykonanie izolacji ścian fundamentowych zewnętrznych. b) Remont elewacji i naprawa ścian. c) Remont dachu budynku wraz z przemurowaniem kominów. d) Termoizolacja dachu i wymiana podłogi na poddaszu budynku. e) Wymiana stolarki. f) Wykonanie oświetlenia klatki schodowej i wejścia. g) Wykonanie udogodnień dla osób niepełnosprawnych Wymagania dodatkowe: 1. Wykonawca robót jest zobowiązany do zapewnienia kierownika budowy oraz pokrycia kosztów kierownika budowy, wymaganego decyzjami pozwolenia na budowę. 2. Wykonawca robót jest zobowiązany do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego oraz pokrycie kosztów zajęcia pasa drogowego. 3. Kosztorys ofertowy (uproszczony wraz z zestawieniem M, R, S, Kp, Z) jest niezbędnym dokumentem, który należy dołączyć do oferty. Kosztorys należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót z podziałem na działy kosztorysu tak jak w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres prac oraz ich ilość zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją kosztorysową, opisem przedmiotu zamówienia, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SIWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączony do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Zamawiający dopuszcza wykonanie przez podwykonawcę części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. ustawy pzp, wykonawca zobowiązany jest wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wymagania dla Wykonawcy / Podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę 1) Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy pn: "Remont budynku wspólnoty mieszkaniowej, położonego w Środzie Śląskiej przy ul. Jana Kilińskiego 6 w ramach projektu nr RPDS.06.03.01-02-0031/16 pod nazwą "Modernizacja części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Środa Śląska, stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska "dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020" musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 2 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu - zakres robót to roboty: tynkarskie, izolacyjne, elewacyjne, roboty w zakresie stolarki budowlanej, roboty remontowe i renowacyjne, roboty przy wznoszeniu rusztowań. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) Oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. 3) Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 4) W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie. Oferent do oferty dołączy kosztorys uproszczony, w dniu podpisania umowy oferent dołącza kosztorys szczegółowy wraz z czynnikami cenotwórczymi R- robocizna, Z - zysk, Kp - koszty pośrednie, M - materiał, S - sprzęt. Rozliczenie kosztorysowe. Część 2. Budynek położony w Środzie Ślaskiej przy ul. Świdnickiej 7. Zakres robót: obejmuje: a) Wykonanie izolacji ścian fundamentowych zewnętrznych. b) Remont elewacji i naprawa ścian. c) Remont dachu budynku wraz z przemurowaniem kominów. d) Termoizolacja dachu. e) Wymiana stolarki. f) Wykonanie oświetlenia klatki schodowej i wejścia. g) Wykonanie udogodnień dla osób niepełnosprawnych Wymagania dodatkowe: 1. Wykonawca robót jest zobowiązany do zapewnienia kierownika budowy oraz pokrycia kosztów kierownika budowy, wymaganego decyzjami pozwolenia na budowę. 2. Wykonawca robót jest zobowiązany do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego oraz pokrycie kosztów zajęcia pasa drogowego. 3. Kosztorys ofertowy (uproszczony wraz z zestawieniem M, R, S, Kp, Z) jest niezbędnym dokumentem, który należy dołączyć do oferty. Kosztorys należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót z podziałem na działy kosztorysu tak jak w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres prac oraz ich ilość zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją kosztorysową, opisem przedmiotu zamówienia, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SIWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączony do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Zamawiający dopuszcza wykonanie przez podwykonawcę części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. ustawy pzp, wykonawca zobowiązany jest wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wymagania dla Wykonawcy / Podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę 2) Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy pn: "Remont budynku wspólnoty mieszkaniowej, położonego w Środzie Śląskiej przy ul. Świdnickiej 7 w ramach projektu nr RPDS.06.03.01-02-0031/16 pod nazwą "Modernizacja części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Środa Śląska, stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska "dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020" musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 2 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu - zakres robót to roboty: tynkarskie, izolacyjne, elewacyjne, roboty w zakresie stolarki budowlanej, roboty remontowe i renowacyjne, roboty przy wznoszeniu rusztowań. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) Oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. 3) Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 4) W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie. Oferent do oferty dołączy kosztorys uproszczony, w dniu podpisania umowy oferent dołącza kosztorys szczegółowy wraz z czynnikami cenotwórczymi R- robocizna, Z - zysk, Kp - koszty pośrednie, M - materiał, S - sprzęt. Rozliczenie kosztorysowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4


Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45443000-4, 45310000-3, 45421000-4, 45431000-7, 45262100-2, 45261000-4, 45453000-7, 45262100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1. Budynek położony w Środzie Ślaskiej przy ul. J. Kilińskiego 6.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Gmina Środa Śląska, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Remont budynków wspólnot mieszkaniowych, położonych w Środzie Śląskiej przy ul. Jana Kilińskiego 6 oraz ul. Świdnicka 7 w ramach projektu pn "Modernizacja części wspólnych, budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Środa Śląska, stanowiących współwłasność gminy Środa Śląska" - projekt nr RPDS.06.03.01-02-0031/16 dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 - w ramach zadania " Rewitalizacja budynków wielorodzinnych w Środzie Śląskiej" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w części nr 1. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednoilty Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) UZASADNIENIE Termin składania ofert upłynął w dniu 12.12.2018 r. o godz. 13:00 w wymaganym terminie nie złożono żadnej oferty do części nr 1. Zgodnie z art. 40 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), zachowane zostały przepisy dotyczące obowiązku publikacji ogłoszeń o wszczęciu postępowania. Ogłoszenie o zamówieniu (robocie budowlanej) ukazało się w dniu 26.11.2018 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 651767-N-2018, na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.srodaslaska.pl oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Środzie Ślaskiej. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2. Budynek położony w Środzie Ślaskiej przy ul. Świdnickiej 7.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92901.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Krystian Kowalik DACHBUD"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malczycka 41A,
Kod pocztowy: 55-300
Miejscowość: Środa Śląska
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104992.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104992.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104992.95
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.