eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Kluczborku i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Wołczynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-14

Ogłoszenie nr 510008248-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.

Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Kluczborku i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Wołczynie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 661656-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Zdrowia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 53242100800000, ul. ul. M.C. Skłodowskiej 23, 46200 Kluczbork, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 173 009, e-mail ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pczszpitalkluczbork.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot Leczniczy S.A.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Kluczborku i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Wołczynie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

18/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 6 miesięcy od daty podpisania umowy kompleksowych usług pralniczych obejmujących pranie (w tym dezynfekcję, prasowanie, maglowanie, składanie) oraz bieżącą reperację (szycie, cerowanie, doszywanie tasiemek itp.) na rzecz Szpitala Powiatowego w Kluczborku mieszczącego się przy ul. M.C. Skłodowskiej 23 oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Wołczynie mieszczącego się przy ul. Kościuszki1. n/w asortymentu w szczególności : a) bielizna pościelowa: prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady bawełniane b) odzież ochronna lekarska i pielęgniarska c) asortyment pozostały: koce, ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, kołdry, poduszki, podkłady gumowe, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, mopy, d) materace zwykłe i przeciwodleżynowe Ilość prania w kilogramach na 6 miesięcy ok. 18.000 kg oraz około 5 szt. materacy CPV - 98310000 - 9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho; 98315000 - 4 - Usługi prasowania; 60100000 - 9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. 2. Wymagania jakościowe: 1.transport ,dostawa czystej bielizny i odbiór brudnej bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, oraz przepisami BHP. 2.Odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów wymienionych w pkt 1a-d oraz ich dostawa, odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 12:00 w systemie wahadłowym bez pustych kursów z / do : Szpitala Powiatowego w Kluczborku ul. M.C. Skłodowskiej 23 oraz Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Wołczynie ul. Kościuszki 1 (po jednym kursie z / do każdego z tych punktów odbioru). czas wykonania tj: odbioru ze Szpitala, dojazdu do pralni, rozładunku, sortowania, prania, suszenia, prasowania/maglowania, składania, pakowania, załadunku, dojazdu do Szpitala, czas rozładunku, innych niezbędnych w cyklu pralniczym procesów; suma czasu wykonania wszystkich w/w czynności nie może przekroczyć 24 godzin 3 Wykonawca powinien .dysponować odpowiednimi pomieszczeniami do prowadzenia zakładu pralniczego, które spełnia wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02.02.2011 r. w zakresie wymagań sanitarno-higienicznych jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakłady opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 31 poz. 158 z zm.). 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ilość sztuk i asortyment odebranego prania. Odbieranie czystego prania będzie się odbywało na tej samej zasadzie, co jego zdawanie. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody zaistniałe w związku z wykonaną usługa od momentu odebrania prania brudnego do chwili przekazania prania czystego i jego odbioru przez Zamawiającego. 6. Potwierdzenie wagi czystego prania odbywać się będzie na podstawie weryfikacji wagi określonej przez Wykonawcę u Zamawiającego poprzez ważenie wypranego prania w obecności dwóch stron w miejscu jego odbioru wskazanym przez Zamawiającego. 7. Odbiorca jest upoważniony do sprawdzenia partii dostarczonego prania i w razie stwierdzenia zastrzeżeń do niezwłocznego zgłoszenia reklamacji, która zostanie przez Wykonawcę zamówienia niezwłocznie rozpatrzona i wykonana zgodnie z uzasadnionym życzeniem Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania reklamacji usługi bez dodatkowych kosztów (bezpłatnie), 9. Wykonawca zobowiązany jest również do: 9.1. zabezpieczenia czystej bielizny poprzez pakowanie do zamykanych worków foliowych, a na czas transportu w dodatkowy worek ( opakowanie czystej bielizny musi umożliwić odbiór rodzajowo - asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania) 9.2. znakowanie worków z czystą bielizną asortymentowo i wagowo 9.3. transportowanie odzieży ochronnej na wieszakach oraz znakowanie worków z odzieżą ochronną zgodnie z oznaczeniem komórek organizacyjnych 9.4. zapewnienie dokumentacji zdawczo - odbiorczej brudnej i czystej bielizny 9.5. wykonywanie usługi w zakładzie posiadającym barierę higieniczną 9.6. transportowanie bielizny samochodem spełniającym wymogi higieniczne posiadającym wydzieloną cześć na pranie brudne oraz wydzieloną cześć na pranie czyste 9.7. zagwarantowanie ze preparaty używane w pralni, a sklasyfikowane jako wyroby medyczne posiadają Certyfikat CE ( w tym dla noworodków i dzieci) lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 .04. 2004r. o wyrobach medycznych, natomiast w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkt biobójczy pozwolenie na obrót produktem biobójczym. 9.8 zagwarantowania, że pralnia w której wykonywane będą usługi posiada zezwolenie właściwego organu Sanitarno - Epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej oraz bielizny zakażonej 9.9. wykonywania na własny koszt okresowych badań na czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej i czystej bielizny ( nie rzadziej niż 4 razy w roku) i przedłożenia uzyskanych wyników Zamawiającemu. 9.10 nie mieszania bielizny szpitalnej brudnej Zamawiającego z bielizną innych szpitali.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54228.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRALNIA "WOD - CHEM" Mandryk Spółka Jawna
Email wykonawcy: pralniawodchem@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Bojemskiego 3
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66512.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66512.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75339.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.