eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Część I - Dostawa materiałów Szewnych i siatek. Część II - Dostawa opatrunków i obłożeń.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-14

Ogłoszenie nr 510008169-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.

Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.: Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Część I - Dostawa materiałów Szewnych i siatek. Część II - Dostawa opatrunków i obłożeń.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651681-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500286006-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Zdrowia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 53242100800000, ul. ul. M.C. Skłodowskiej 23, 46200 Kluczbork, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 173 009, e-mail ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pczszpitalkluczbork.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot Leczniczy S.A.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Część I - Dostawa materiałów Szewnych i siatek. Część II - Dostawa opatrunków i obłożeń.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

17/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dot. cz. I Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych oraz siatek przepuklinowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, Wykonawca może składać ofertę na jedno lub dwa zadania. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne - opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne - opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego - w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań - może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na pięć zadań, Wykonawca może składać ofertę na jedno lub więcej zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne - opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne - opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego - w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań - może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV - 33.14.11.10-4 - opatrunki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo YAVO sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@yavo.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Bawełniana 17
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31538.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31538.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31538.51
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Email wykonawcy: alekdandra.nessel@tzmo.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13748.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13748.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13748.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93720.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Email wykonawcy: aleksandra.nessel@tzmo.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65254.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65254.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70253.69
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: izabela.lubecka@hartmann.info
Adres pocztowy: Ul. Żeromskiego 17
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8830.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8830.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11717.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10600.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Email wykonawcy: aleksandra.nessel@tzmo.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14252.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14252.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14252.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mercator Medical S.A.
Email wykonawcy: przetargi@pl.mercatormedical.eu
Adres pocztowy: Ul. Heleny Modrzejewskiej 30
Kod pocztowy: 31-327
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57764.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57764.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57764.23
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.