To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-15
Ogłoszenie nr 510008062-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.
Urząd Miejski w Bielsku-Białej: Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego przy Placu Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564667-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540176722-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 07218174100000,
ul. Plac Ratuszowy
1,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 4971680, e-mail
inwest@um.bielsko.pl, inwest.jp@um.bielsko.pl, faks
33 4971786, 8227539.
Adres strony internetowej (url): http://um.bielsko.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego przy Placu Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IN-III.271.1.7.2019.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego przy Placu Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej wraz z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji projektowej, w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 1. Ogólny opis przedsięwzięcia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie prace niezbędne dla skutecznej realizacji inwestycji w systemie zaprojektuj i wybuduj. Budynek Ratusza wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach pod nr rej.: A-721/96 z 25.01.1996 r. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje następujące etapy: 1) Sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, w tym uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz przygotowania wniosku wraz z załącznikami o wydanie decyzji pozwolenie na budowę zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i niniejszej SIWZ. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z załącznikami do niniejszej SIWZ, określają zakres realizacji dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost z programu PFU oraz SIWZ i załączników do SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można prawidłowo wykonać zamówienia.; 2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową. Przedmiot robót budowlanych obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Ratusza obsługującą pomieszczenia budynku zlokalizowane na parterze, pierwszym i drugim piętrze wraz z montażem central klimatyzacyjnych na strychu budynku oraz wykonaniem niezbędnych wzmocnień lub wymian konstrukcji dachu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zostanie określony przez Wykonawcę w dokumentacji projektowej po uzgodnieniu rozwiązań w niej zawartych z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym. Zamawiający posiada archiwalną dokumentację projektową, której zakres projektowy przewiduje umieszczenie central klimatyzacyjnych na zewnątrz budynku w poziomie terenu. Zamawiający udostępnia przedmiotową dokumentację, którą dysponuje do ewentualnego wykorzystania/ zaktualizowania z zastrzeżeniem, że wskazana w niej lokalizacja central jest nieprawidłowa a tym samym wszelkie obliczenia, sprawdzenia, dobory urządzeń są nieobowiązujące. Zamiarem Zamawiającego, publikując tę dokumentację, jest wprowadzić udogodnienie Wykonawcy polegające na łatwiejszej identyfikacji obiektu i przeprowadzeniu sprawniejszej inwentaryzacji budynku.; 3) Dokonanie rozruchu instalacji, dostarczenie instrukcji użytkowania i konserwacji urządzeń wraz z harmonogramem niezbędnych przeglądów, przeprowadzenie szkoleń z obsługi, przygotowanie wniosku i skompletowanie załączników do uzyskania decyzji pozwolenie na użytkowanie, przeprowadzanie wymaganych przeglądów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71240000-2, 45400000-1, 45300000-0, 45331220-4, 45331200-8, 45310000-3, 45332000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1286154.23
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENERGOWENT Sp. J. A. Blachut, A. Malkusz, A. Świstek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1054600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w obrębie ewidencyjnym Kobiernice, w jednostce ewidencyjnej 240208_2 Porąbka
- "16/24 - Wykonanie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej i urządzeń"
- Dostawa systemu do ogrzewania pacjenta dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II, w Bielsku-Białej.
- Dobudowa windy do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Konopnickiej 9
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- "Wykonanie uproszczonych inwentaryzacji architektonicznych budynków dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.