eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zimowe utrzymanie chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu krośnieńskiego



Ogłoszenie z dnia 2020-01-15

Ogłoszenie nr 510008042-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie: Zimowe utrzymanie chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu krośnieńskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639412-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie, Krajowy numer identyfikacyjny 37045288200000, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 437 57 96, e-mail kierownik@pzdkrosno.pl, faks 13 437 58 29.
Adres strony internetowej (url): www.pzdkrosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu krośnieńskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ADT.261.2.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zdanie p.n.: "Zimowe utrzymanie chodników zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu krośnieńskiego". Zamówienie podzielone zostało na części - liczba części: 6 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą część zamówienia oddzielnie. Opis poszczególnych części przedmiotu Zamówienia przedstawiony został niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu w Załączniku I informacje dotyczące ofert częściowych. Zakres świadczenia usług obejmuje: 1.Odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi oraz śliskości na chodnikach. 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów do likwidacji śliskości we własnym zakresie i na własny koszt. 3.Załadunek materiałów uszorstniających na posypywacze w zakresie Wykonawcy. 4.Materiał przeznaczony do zwalczania śliskości winien spełniać wymogi określone w Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r.w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005r., poz. 1960). 5.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za rodzaj i skutki środków użytych do posypywania. 6.Zamawiający decyduje o rozpoczęciu i zakończeniu terminu prowadzenia akcji zimowej. 7.Wykonawca winien sam podjąć decyzję o potrzebie wykonania usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej i powiadomić dyżurnego ZUD na ODM w Dukli. 8.W przypadku potrzeby Wykonawca winien świadczyć usługę odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na zlecenie Zamawiającego. 9. Nawierzchnia chodników powinna być utrzymana w stanie umożliwiającym w miarę bezpieczne poruszanie się pieszych. 10.Usługi świadczone winny być we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych: opady śniegu, niskie temperatury, zawieje, zamiecie śnieżne itp. 11.Wykonawca będzie świadczył usługi z należytą starannością, z troską o nie pogorszenie stanu technicznego chodników. 12.W okresie realizacji umowy Wykonawca winien być w pełnej dyspozycji Zamawiającego. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone wobec osób trzecich. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia gotowości sprzętu przed rozpoczęciem akcji zimowej oraz do kontroli wykonywanych usług. 15.Wykonawca odpowiada za BHP w czasie wykonywania prac związanych z realizacją umowy. 16.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w sposób niepowodujący zakłócenia komunikacji na chodnikach objętych umową. 17. Wykonawca przyjmuje na siebie ryzyko związane z pracą osób zatrudnionych do realizacji umowy. 18.Wykonawca odpowiada za jakość i terminowość wykonywanych czynności objętych niniejszą umową. 19.Wykonawca odpowiada za szkody wobec osób trzecich powstałe wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w pełnej wysokości. 20. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w infrastrukturze chodnikowej oraz obiektach budowlanych umieszczonych w obrębie chodników powstałe wskutek nienależytego wykonania niniejszej umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Iwonicz

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym na składanie ofert, na Część Nr 1 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na zgodnie z art. 93, ust. 1, pkt 1 w/w ustawy.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Chorkówka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40910.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jedlickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jedlicze
Kod pocztowy: 38-460
Miejscowość: Jedlicze, ul. Marii Konopnickiej 10
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47836.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47836.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47836.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Miejsce Piastowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym na składanie ofert, na Część Nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na zgodnie z art. 93, ust. 1, pkt 1 w/w ustawy.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dukla

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym na składanie ofert, na Część Nr 4 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na zgodnie z art. 93, ust. 1, pkt 1 w/w ustawy.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wojaszówka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym na składanie ofert, na Część Nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na zgodnie z art. 93, ust. 1, pkt 1 w/w ustawy.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Jedlicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71468.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54623.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54623.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54623.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.