eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Utrzymanie i uzupełnianie oznakowania pionowego i poziomego na drogach, ulicach, chodnikach i parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim oraz na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim w 2020 roku.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 510007148-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Miasto Oświęcim: Utrzymanie i uzupełnianie oznakowania pionowego i poziomego na drogach, ulicach, chodnikach i parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim oraz na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim w 2020 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624286-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 07218178700000, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338429311, e-mail zp@um.oswiecim.pl, faks +48338429361.
Adres strony internetowej (url): www.oswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i uzupełnianie oznakowania pionowego i poziomego na drogach, ulicach, chodnikach i parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim oraz na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim w 2020 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.42.2029.III

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i uzupełnianie oznakowania pionowego i poziomego na drogach, ulicach, chodnikach i parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim oraz na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim w 2020 roku. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. robót zlecanych przez Zamawiającego na drogach, ścieżkach, parkingach i chodnikach wykazanych przez Zamawiającego. Rodzaje robót określone zostały w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Terytorialny zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Wykazie dróg stanowiącym do SIWZ (załącznik A do SIWZ). Znaki oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu (ich wzór, kształt, kolorystyka, wielkość, wymiary, wysokość i odległość zabudowy itp.) powinny być wykonane i montowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Złom stalowy oraz wszystkie pozostałe odpady powstałe w wyniku realizacji zamówienia Wykonawca jako ich wytwórca utylizuje we własnym zakresie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.Znaki oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny być dobrze widoczne o każdej porze doby, mieć odpowiednią kolorystykę, liternictwo i symbole. Powinny posiadać wymagane aktualne atesty, aprobaty i certyfikaty, które zostaną przedstawione Zamawiającemu na jego prośbę. Użyte ewentualnie w SIWZ nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać,że oferowane przez niego usługi, w tym użyte materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233221-4


Dodatkowe kody CPV: 45233270-2, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 155497.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Maciej czerwienka MACZER
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Akacjowa 60, Łęki
Kod pocztowy: 32-651
Miejscowość: Nowa Wieś
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31797.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31797.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35090.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.