eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kup › Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2020-2021



Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 510007014-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Prowod Sp. z o.o.: Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2020-2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prowod Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 53094456400000, ul. Rynek 4, 46-082 Kup, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 691 181, e-mail piotr.stolarski@prowod.pl, faks 774 691 184.
Adres strony internetowej (url): www.prowod.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2020-2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PROW/170/2019/WR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2020-2021, zgodnie z poniższym opisem: 1.1. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na olej napędowy w łącznej ilości 135 000 l oraz benzynę bezołowiową Pb 95 w łącznej ilości 16 000 l. 1.2. Wskazana powyżej przez Zamawiającego ilość paliwa jest uzależniona od bieżących potrzeb i stanowi jedynie ilość szacunkową, która może ulec zmianom (zarówno zmniejszeniom jak i zwiększeniom). Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie płacone zgodnie z rzeczywistą ilością zatankowanego w danym okresie rozliczeniowym paliwa z uwzględnieniem cen jednostkowych obowiązujących na dystrybutorze w dniu zakupu, po odliczeniu stałego rabatu, wskazanego w ofercie. Z tytułu zakupu mniejszej niż prognozowana ilości paliwa Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 1.3. Wykonawca wystawi odpowiednią ilość kart bezgotówkowych (ok. 40 szt.) na pojazdy wyznaczone przez Zamawiającego, uprawniające kierowców prowadzących pojazdy do tankowania na stacjach Wykonawcy. Wykaz samochodów zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany pojazdów a także ich liczby. Zamawiający wymaga, aby karty paliwowe zostały dostarczone do Biura Zarządu Zamawiającego przy ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole nie później, niż w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 1.4. Wykonawca zapewni sukcesywną dostawę paliwa do pojazdów Zamawiającego polegającą na: 1) umożliwieniu bezpośredniego tankowania paliwa do zbiorników pojazdów samochodowych, 2) zakupie (tankowaniu) paliwa z dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy czynnej co najmniej od godziny 6.00 do 20.00 w dniach od poniedziałku do soboty, przy czym stacja paliw należąca do Wykonawcy powinna być usytuowana w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Prowod Sp. z o. o. przy ul. Rynek 4, 46-082 Kup (licząc po najkrótszej trasie przebiegającej drogami publicznymi, dopuszczającymi ruch pojazdów o masie całkowitej powyżej 12 ton), 3) bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która umożliwi prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji zatankowanego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości zakupionego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, który kierowca podaje przy zapłacie za zatankowane paliwo; 4) rozliczaniu rzeczywistej ilości zakupionego paliwa na podstawie kart bezgotówkowych w ustalonych w umowie okresach rozliczeniowych poprzez wystawianie faktur VAT płatnych przez Zamawiającego w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury VAT Zamawiającemu; 5) rozliczaniu za zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 według ceny obowiązującej na stacjach paliw Wykonawcy z dnia zakupu, pomniejszonej o przyznany przez Wykonawcę stały rabat (%). 1.5. Wykonawca zapewni, że dostarczane paliwo spełniać będzie wymogi jakościowe paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680). 1.6. Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT zbiorczą dla każdego z dwóch zakładów prowadzonych przez Zamawiającego (w Opolu-Czarnowąsach i w Kup) za wszystkie transakcje jakie były zrealizowane w danym okresie rozliczeniowym. Do faktury należy dołączyć zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje: datę transakcji, rodzaj i ilość wydanego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu. 1.7. Zamawiający Wymaga, aby Wykonawca niezależnie od decyzji o złożeniu faktur za zakupione paliwo w formie papierowej przekazywał każdorazowo Zamawiającemu niezwłocznie także faktury w formie elektronicznej (np. plik PDF). Przekazanie faktur w formie elektronicznej może odbyć się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: faktury@prowod.pl bądź też przez umożliwienie Zamawiającemu wglądu w odpowiedni system informatyczny Wykonawcy, w którym Zamawiający samodzielnie będzie mógł pobrać faktury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 606195.12
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Circle K Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Puławska 86
Kod pocztowy: 02-603
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 766670.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 766670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 766670.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający ogłosił w dniu 19.11.2019r. przetarg nieograniczony w zakresie przedmiotu zamówienia (Ogłoszenie nr 624490-N-2019). Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym, korzystając z możliwości jakie daje ustawa Pzp art. 67 ust. 1 pkt 4 Zamawiający zaprosił do negocjacji w trybie z wolnej ręki wybranego Wykonawcę. Uzasadnienie prawne: Uzasadnieniem prawnym są zapisy art. 67 ust. pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.