Ogłoszenie z dnia 2019-01-10
Ogłoszenie nr 510006223-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.
Gmina i Miasto Środa Śląska: Sprzątanie luzu śmieciowego oraz opróżnianie koszy na śmieci na terenie gminy Środa Śląska od poniedziałku do soboty w okresie od 01.01.2019 do 17.02.2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Środa Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 69291493227000,
ul. Plac Wolności
5,
55300
Środa Śląska, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 960 724, e-mail
izp_zap@srodaslaska.pl, faks
713 173 405.
Adres strony internetowej (url): http//bip.srodaslaska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie luzu śmieciowego oraz opróżnianie koszy na śmieci na terenie gminy Środa Śląska od poniedziałku do soboty w okresie od 01.01.2019 do 17.02.2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP 271.8-29/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:? ZAKRES RZECZOWY: 1. Oczyszczanie ręczne chodników, placów i parkingów, które polega na: 1. usunięciu luzu śmieciowego (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody zwierzęce, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) z całej powierzchni chodników (wraz z nawierzchnią dojść dla pieszych i pasem przykrawężnikowym o szerokości do 0,3 m) parkingów i placów 2. opróżnianiu koszy na śmieci zgodnie z załącznikami i uprzątnięcie terenu w promieniu 5m wokół koszy z odpadów rozsypanych podczas działania urządzenia, odpadów wywianych z koszów na śmieci i rozrzuconych w wyniku aktów wandalizmu przez osoby trzecie z konkretnego kosza na śmieci w promieniu 5 m 2. Oczyszczanie chodników, parkingów i placów odbywać się będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem (wg załącznika 1-3) 3. Oczyszczanie chodników, parkingów i placów nieujętych w załączniku 1 odbywać się będzie na zlecenie 2 godz. od zgłoszenia przekazanego drogą elektroniczną na adres e-mailowy Wykonawcy . 4. Opróżnianie koszy ulicznych odbywać się powinno, tak aby nie dopuścić ich przepełnienia nieczystościami. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opróżnianie koszy na śmieci zgodnie z harmonogramem ujętym w załączniku 3 lub na zlecenie, a także uprzątnięcie terenu w promieniu 5m wokół koszy z odpadów rozsypanych podczas działania urządzenia, odpadów wywianych z koszów na śmieci i rozrzuconych w wyniku aktów wandalizmu przez osoby trzecie z konkretnego kosza na śmieci w promieniu 5 m 6. Kosze uliczne stanowią własność Zamawiającego 7. W przypadku przepełnienia kosza, w trybie interwencyjnym , tj. w ciągu 2 godzin od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej konieczności, reakcja związana z opróżnieniem i uprzątnięciem zanieczyszczeń wokół kosza. 8. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu koszy, a w szczególności do usunięcia śmieci z jezdni lub chodnika,które mogą wypadać podczas opróżniania koszy. 10.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. 11. Wykonawca oświadcza, ze w trakcie obowiązywania umowy odpady o odpowiednich kodach będą przekazywane do przedsiębiorcy, który uzyskał zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie gospodarowania takimi odpadami (karty przekazania odpadów i inne) 2.2.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia: 1. Zatrudnienie, określonej w warunkach udziału w postępowaniu, ilości 3 osób na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy co najmniej 1/1 etatu. 2. Okres wymaganego zatrudnienia : czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Rodzaj czynności: obsługa sprzętu mechanicznego 1 osoba- kierowca, 5 osób dokonujących oczyszczania chodników, placów i parkingów. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który będzie stanowił załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu; b) oświadczenie osób, o których mowa pkt 4.a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zamówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust. 3A ustawy Pzp: 6. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia uprawniony będzie do kontroli oraz żądania od Wykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.a) . Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym, dowodów zatrudnienia osób, w szczególności: potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych dokumentów określonych przez Zamawiającego. 7. Sankcje z tytułu niepełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia (nie przedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 4 oraz 5 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez Wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia) : a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w pkt.4 i 5 - Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1 000,00 zł. b) w przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej liczby osób wskazanej w warunkach udziału w postępowaniu - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia , o którym mowa w pkt.4.b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 5 Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 8. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w pkt. 2 Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt. od 1 do 6.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31186.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FBSerwis Wrocław Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56767.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w dniu 28.03.2018 r. zawarł z wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego. Umowa była wynikiem przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. W ramach postępowania przetargowego Zamawiający w treści SIWZ przewidział możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług do wysokości 2 % zamówienia podstawowego.
Usługi objęte przedmiotowym zamówieniem są podobne do usług ujętych w zamówieniu podstawowym
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W niniejszym postępowaniu wypełnione zostały wszystkie przesłanki umożliwiające Zamawiającemu skorzystanie z trybu zamówienia z wolnej ręki przewidzianego w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
W związku z powyższym, Zamawiający udzielił zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 w zw. z art. 66 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wykonywanie robót w branży budowlanej, związanych z usuwaniem awarii, oraz wykonywaniem remontów w: A) budynkach komunalnych B) budynkach wspólnot mieszkaniowych C) lokalach mieszkalnych
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Środa Śląska
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. zlokalizowanych w Kielcach Osiedle sieje
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.