eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w 2019 r.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-10

Ogłoszenie nr 510006217-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.

Nadleśnictwo Sarbia: Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662325-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Sarbia, Krajowy numer identyfikacyjny 57006448700000, ul. Sarbka 46, 64700 Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766, e-mail marek.bardzinski@pila.lasy.gov.pl, faks 672 551 220.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_sarbia/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sharb Państwa-Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w 2019 r. 2.W zakresie części I przedmiot zamówienia obejmuje: a.Sprzątanie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sarbia, Sarbka 46, 64-700 Czarnków, b.Sprzątanie budynku zaplecza gospodarczego Nadleśnictwo Sarbia, Sarbka 46, 64-700 Czarnków, c.Sprzątanie budynku punktu alarmowo-dyspozycyjnego, Nadleśnictwo Sarbia, Sarbka 46, 64-700 Czarnków, d.Wykonywanie prac gospodarczych wokół budynku Nadleśnictwa Sarbia, w tym: utrzymywanie parkingów, prace gospodarcze, utrzymywanie zieleni. e.Świadczenie drobnych usług gospodarczych w zależności od potrzeb Nadleśnictwa f.Świadczenie usług przewozowych ciągnikiem i przyczepą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3.W zakresie części II przedmiot zamówienia obejmuje: a.Pełnienie dyżurów w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym, b.Pełnienie patrolów i udział w akcjach gaśniczych samochodem z modułem p.poż. c.Pełnienie dyżuru ciągnika wyposażonego w pług wraz z kierowcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4.Zarówno w zakresie części I i II: a)Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w ciągu 2019 r., b)Na podstawie comiesięcznych zleceń Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, c)Prace świadczone w zależności od potrzeb nadleśnictwa będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń. d)Z uwagi na nieprzewidzianą w chwili obecnej sytuację gospodarczą - ekonomiczną, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, jak również wstrzymania wykonania czynności w poszczególnych pracach opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej czynności, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej czynności - w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. e)W stosunku do każdej Części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w kwocie nie większej niż: o21 862,66 zł netto w przypadku realizacji I części zamówienia, o19 200,00 zł netto w przypadku realizacji II części zamówienia, f)Wskazana w SIWZ ilość prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy. 5.W zakresie części II Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy z jego winy, do przestrzegania sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą oraz do stosowania obowiązujących przepisów bhp i p.poż. oraz polityką bezpieczeństwa informatycznego w nadleśnictwie w szczególności: oObowiązujących w Lasach Państwowych przepisów przeciwpożarowych, oUnormowań określonych w certyfikacie FSC w zakresie ochrony środowiska, oKorzystać z pracowników przeszkolonych z zakresu BHP posiadających niezbędne uprawnienia oraz znajomość terenów leśnych zarządzanych przez Zamawiającego w sposób umożliwiający niezwłocznie samodzielny dojazd we wskazane miejsce, oZarządzenia nr 38 Nadleśniczego Nadleśnictwa Sarbia z dnia 22 maja 2018 r. w sprawie wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa oraz instrukcji Zarządzania system informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych w Nadleśnictwie Sarbia. Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania umowy dostępu do zasobów SILP i konta imiennego w domenie AD LP zgodnie z załącznikiem nr 13. 6.W zakresie części I prace świadczone w zależności od potrzeb nadleśnictwa będą realizowane na podstawie odrębnych zleceniem. 7.Warunki zapłaty za wykonane usługi: a.Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. c.Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. d.Zapłata za wykonane usługi będzie następować na podstawie sprawdzonej i zatwierdzonej faktury za rzeczywiście wykonane usługi na podstawie stawki jednostkowej wykonania usługi określonej w ofercie Wykonawcy w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, e.Podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzenie na piśmie ilości i jakości wykonanych usług przez Zamawiającego. f.Zapłata za wykonane usługi następować będzie w terminie do 21 dni po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego (Sekretariat) prawidłowo wystawionej faktury VAT. g.Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury, o której mowa powyżej na: Nadleśnictwo Sarbia Sarbka 46 64-700 Czarnków NIP: 763-001-16-64 8.Dostępność dokumentacji: Specyfikację istotnych warunków zamówienia zawierającą opis przedmiotu zamówienia, wraz z załącznikami, udostępnia się na stronie internetowej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do upływu terminu składania ofert. Dokumentację przetargową na płycie CD można pobrać nieodpłatnie u p. Magdaleny Benkowskiej, Nadleśnictwo Sarbia, Sarbka 46, 64-700 Czarnków. 9.Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie . W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 10.Zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu usługi sprzątania. Pozostałe wymagania w tym zakresie zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ. 11.Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a.Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), b.Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018r., poz. 1025 z późn. zm.), c.Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 109, poz. 719), d.Instrukcja ochrony przeciwpożarowej lasów wprowadzona Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. e.Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów z dnia 22 marca 2006 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1070 z późn. zm.). 12.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje, rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 14.Zamawiający posiada maszyny i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia w zakresie części II: oPilarką spalinową - min. 1 szt. oModuł p.poż. (poj. zbiornika na wodę min. 200 l), oRadiotelefon - szt. 1, oUrządzenie GPS z modułem "Automapa" - szt. 1, oTelefon komórkowy - szt. 1, oOdzież ochronna (hełm, bluza, spodnie, buty, rękawice strażackie) - 1 komplet 15.Zamawiający nieodpłatnie udostępni urządzenia potrzebne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia z zakresie części II zamówienia. 16.Wzór protokołu udostępnienia sprzętu stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 17.Zamawiający udostępni nieodpłatnie części nieruchomości na cele gospodarcze, zlokalizowane w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Sarbia, Sarbka 46, 64-700 Czarnków, pomieszczenie gospodarcze w budynku gospodarczym oraz pomieszczenie Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego. 18.Wzór protokołu udostępnienia pomieszczeń gospodarczych stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90914000-7


Dodatkowe kody CPV: 75251120-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzątanie budynku administracyjnego i budynku zaplecza gospodarczego i utrzymanie czystości otoczenia przy siedzibie nadleśnictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142107.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe Mariusz Smykowski
Email wykonawcy: m.smykowski@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Marunowo 39
Kod pocztowy: 64-700
Miejscowość: Czarnków
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124096.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124096.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124096.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie dyżurów w Puncie Alarmowo-Dyspozycyjnym, pełnienie patrolów i udział w akcjach gaśniczych samochodem z modułem p.poż.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie na wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie Nadleśnictwa oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w 2019 r. składało się z dwóch części. Ofertę na obie części zamówienia złożyło Przedsiębiorstwo Usługowe Mariusz Smykowski, Marunowo 39, 64-700 Czarnków. Była to jedyna oferta. W związku z nieprawidłowo określoną w ofercie stawką VAT, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6) ustawy, Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy złożoną na część II zamówienia. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Przepis wskazuje obligatoryjny sposób zachowania zamawiającego, nie pozostawiając w tym zakresie sfery dowolności. Stąd, w opisywanej sytuacji, gdy jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucona - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o wyżej wskazaną podstawę prawną.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.