eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Budowa sali wiejskiej w m. Marzenin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-10

Ogłoszenie nr 510005856-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.

Urząd Miejski: Budowa sali wiejskiej w m. Marzenin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
EUROPEJSKI FUNDUSZ ROLNY NA RZECZ ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650553-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 00053000575110, ul. ul. Warszawska 1, 66530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7638027; 7620202, e-mail inwestycje@drezdenko.pl, faks 095 7620220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.drezdenko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali wiejskiej w m. Marzenin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.41.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa sali wiejskiej w m. Marzenin 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali wiejskiej w m. Marzenin. 3. Zakres zamówienia obejmuje zakres pełen prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a) budowę budynku sali wiejskiej o konstrukcji stalowej, b) wykonanie tarasu zewnętrznego, wejściowego oraz opaski wokół budynku, c) wykonanie wewnętrznych instalacji wodnej, kanalizacyjnej oraz cyrkulacji, d) wykonanie centralnego ogrzewania, e) wykonanie zewnętrznych instalacji wodnej i kanalizacyjnej oraz zbiornika na nieczystości ciekłe, f) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej oraz oświetlenia zewnętrznego, g) wbudowanie pompy ciepła i wyposażenie pomieszczenia technicznego, h) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, i) elementy związane z zagospodarowaniem terenu, j) wykonanie przyłączy do budynku, k) wykonanie map powykonawczych, l) wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach), m) dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych, n) przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie "papierowej" i elektronicznej, o) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu Zestawienia Rzeczowo - Finansowego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z wzorem przekazanym przez Zamawiającego, p) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu protokołu odbioru robót sporządzonego w układzie pozycji Zestawienia Rzeczowo - Finansowego operacji (elementów scalonych) uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót, q) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu różnicowego wskazującego różnice pomiędzy stanem faktycznym, a Zestawieniem Rzeczowo - Finansowym. W kosztorysie różnicowym powinny być wyspecyfikowane i wycenione zmienione elementy (przed i po zmianach). 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekty wraz z rysunkami (branże: budowlana, sanitarna, elektryczna, fotowoltaika), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 799500.19
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WESER ALUMINIUM HIG POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: iza.herbet@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 20a
Kod pocztowy: 66-500
Miejscowość: Strzelce Kraj.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1181138.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1181138.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1242000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 10%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.