To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-10
Ogłoszenie nr 510005651-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.
Miasto Białystok: Likwidacja wybojów w nawierzchniach bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i wbudowywanej na zimno bez wykuwania i obcinania krawędzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636354-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja wybojów w nawierzchniach bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i wbudowywanej na zimno bez wykuwania i obcinania krawędzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDM-IV.271.19.2018.PR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie napraw nawierzchni bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i wbudowywanej na zimno bez wykuwania i obcinania krawędzi. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonywanie napraw nawierzchni bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i wbudowywanej na zimno bez wykuwania i obcinania krawędzi, o przewidywanej ilości 900m2 w okresie 2 lat. 2.1.1. Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię uszkodzeń do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 2.1.2. Maksymalna dzienna ilość nawierzchni przeznaczonej do naprawy (z wyłączeniem dni świątecznych) wynosi 70 m2. Termin realizacji prac określonych w protokołach konieczności będzie stanowić wielokrotność 70 m2. 2.1.3. Zmiana terminu realizacji prac lub zwiększenie powierzchni remontu może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności. 2.1.4. Uszkodzenia wskazane przez Zamawiającego jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu - Wykonawca zabezpieczy niezwłocznie w ciągu 2 godz. od przekazania mu informacji w godzinach pracy faxem lub telefonicznie poprzez wbudowanie masy mineralno-asfaltowej ,,na zimno", uzupełnienie tłuczniem, pospółką lub ustawi bariery zabezpieczające, a w ciągu najpóźniej 24 h dokona ostatecznej naprawy. Po upływie dwóch godzin od chwili zgłoszenia uszkodzeń wskazanych jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe bądź rzeczowe (uszkodzenia ciała i pojazdów) wynikłe na skutek nie zabezpieczenia uszkodzeń nawierzchni i ponosi konsekwencje finansowe wynikające z tego tytułu. 2.1.5. Wykonawca zapewni dyżury całodobowe, łącznie z dniami świątecznymi, w celu przyjmowania doraźnych zgłoszeń miejsc szczególnie groźnych dla bezpieczeństwa ruchu kołowego, w celu dokonania napraw bieżących. Do oferty należy dołączyć wykaz osób (wraz z numerami telefonów) wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia dyżurów całodobowych, łącznie z dniami świątecznymi. 2.1.6. Wykonawca zapewnia oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z późn. zm.). 2.1.7. Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z podaniem dokładnej lokalizacji oraz kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 7 dni od daty dostarczenia obmiaru. 2.1.8. Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 2.1.9. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne dopuszczające do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym, zgodnie z Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi D-05.03.06. "Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych wytwarzanych i wbudowanych na zimno" oraz przedstawić je Inspektorowi ZDM do akceptacji. 2.1.10. Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie poprzez: usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. 2.1.11. Mieszankę mineralno-asfaltową należy rozłożyć przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych. W żadnym wypadku nie należy zrzucać mieszanki ze środka transportu bezpośrednio do przygotowanego do naprawy miejsca, a następnie je rozgarniać. Mieszanka powinna być jednakowo spulchniona na całej powierzchni naprawianego miejsca i ułożona z pewnym nadmiarem, by po jej zagęszczeniu naprawiona powierzchnia była równa z powierzchnią sąsiadujących części nawierzchni. 2.1.12. Wywiezienie do końca tego samego dnia roboczego, na średnią odległość do 5 km, gruzu powstałego po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca. Prace należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 7 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia w ramach wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana ilości zamawianych usług nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy. 3. Postanowienia ogólne: 1) Zwiększenie powierzchni remontu może nastąpić w porozumieniu z inspektorem nadzorującym na podstawie nowego protokołu konieczności. 2) Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole. 3) Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto. 4. UWAGA: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące funkcje nadzorowania robót. 5. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców. 7. W przypadku, gdy w SST zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SST. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SST, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający wymaga udzielenia 1-rocznej gwarancji na prace objęte zakresem zamówienia, licząc od daty odbioru zleconych robót. Nazwa i kod zgodnie z CPV: 45233142 - 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
243000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. Izbiccy Aneta Izbicka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
219600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu w rejonie Centrum Przesiadkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek
- Zakup cyfrowego sprzętu projekcyjnego do kina Forum
- Dostawa przełączników sieciowych oraz urządzeń UTM na potrzeby BPN-T
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3737E i 3707E
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
- Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg i ulic wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie w latach 2024-2025 na terenie OD Nr 3 w Biskupcu
- RemontDWnr632OdKm34+190 doKm37+650 (od m. Nasielsk do m. Chrycynno) oraz od km 46+250 do 47+500 (m. Dębe) wraz z budowąZatokAutobus. na ter. gm. Nasielsk, pow. nowodw. oraz gm. Serock, pow. legiono.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.