eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "PRACE MODERNIZACYJNE (BUDOWLANO - REMONTOWE) W CELU DOSTOSOWANIA POMIESZCZENIA LABORATORYJNEGO NR 47 W BUDYNKU 13 DO WYMOGÓW INSTALACJI I EKSPLOATACJI NOWEJ APARATURY BADAWCZEJ ZAKŁADU ANALITYKI BADAWCZEJ FZ 240-67/18"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 510004901-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Instytut Farmaceutyczny: "PRACE MODERNIZACYJNE (BUDOWLANO - REMONTOWE) W CELU DOSTOSOWANIA POMIESZCZENIA LABORATORYJNEGO NR 47 W BUDYNKU 13 DO WYMOGÓW INSTALACJI I EKSPLOATACJI NOWEJ APARATURY BADAWCZEJ ZAKŁADU ANALITYKI BADAWCZEJ FZ 240-67/18"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654553-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Farmaceutyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 4403200000, ul. ul. Rydygiera 8, 01793 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 563 850, e-mail k.radecka@ifarm.waw.pl, faks 224 563 875.
Adres strony internetowej (url): www.ifarm.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"PRACE MODERNIZACYJNE (BUDOWLANO - REMONTOWE) W CELU DOSTOSOWANIA POMIESZCZENIA LABORATORYJNEGO NR 47 W BUDYNKU 13 DO WYMOGÓW INSTALACJI I EKSPLOATACJI NOWEJ APARATURY BADAWCZEJ ZAKŁADU ANALITYKI BADAWCZEJ FZ 240-67/18"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ 240-67/18"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Prace budowlano remontowe dotyczą pom. nr 47 o pow. użytkowej 17,8 m2 , wysokości 316 cm zlokalizowanego na 2 piętrze bud.13 w Zakładzie Analityki Badawczej . Docelowo pomieszczenie będzie podzielone na aneks przygotowalni próbek z dygestorium i aneks aparaturowy poprzez montaż ścianki w konstrukcji aluminiowej szklonej z przejściem. 2)Prace remontowe polegają na wykonaniu nowych elementów wykończeniowych z montażem sufitu podwieszanego nad częścią pomieszczenia i wymianą instalacji wodno kanalizacyjną dla podłączenia nowego dygestorium i zlewu oraz wymianą grzejnika i przeróbką przewodu odpowietrzającego pion co. 3)Prace w zakresie instalacji elektrycznej i gniazd sieci LAN polegają na zaprojektowaniu i wykonaniu nowej instalacji elektrycznej uwzględniająca planowane rozmieszczenie aparatury badawczej i stanowisk komputerowych oraz urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzatora- zgodnie z planem aranżacji pomieszczenia oraz projektem instalacji wentylacji. Należy wykonać instalację dwóch gniazd sieci LAN podłączoną do rozgałęziacza sieciowego w sąsiednim pomieszczeniu oraz wymianę gniazda telefonicznego. 4)Prace w zakresie instalacji i klimatyzacji polegają na wymianie instalacji wyciągowej W1 dla nowego dygestorium i podłączenia odciągu z urządzenia laboratoryjnego ( mineralizator - urządzenie nr 5) , montażu instalacji wyciągowej W2 dla podłączenia odciągu z urządzenia laboratoryjnego (spektrometr - urządzenie nr 1) oraz montażu instalacji nawiewnej N1 do obu aneksów pomieszczenia nr 47. Należy zrealizować dostawę i montaż klimatyzatora typu Split w aneksie aparaturowym o mocy chłodzenia około 6,5 - 7 KW uwzględniającą zyski ciepła od aparatury badawczej 5)Prace w zakresie montażu stolarki aluminiowej polegają na wymianie drzwi wejściowych do pomieszczenia oraz dostawie i montażu ścianki aluminiowej z otworem będącym przejściem łączącym oba aneksy pomieszczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wykonanie prac modernizacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elka Paweł Kajszczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 55
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż stolarki aluminiowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części II zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.