eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (CN2711 21 00) dla Gminy Jabłonna i jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 510004787-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Urząd Gminy w Jabłonnie: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (CN2711 21 00) dla Gminy Jabłonna i jej jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654550-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
GMINA JABŁONNA Siedziba: Urząd Gminy Jabłonna 23-114 Jabłonna - Majątek, Jabłonna - Majątek 22 powiat lubelski, województwo lubelskie NIP: 713-289-28-26, REGON: 431019773 tel. 81 561 05 70 fax 81 561 00 65
Szkoła Podstawowa w Tuszowie, Tuszów 159, 23-114 Tuszów
Szkoła Podstawowa w Czerniejowie, Czerniejów 130, 23-114 Czerniejów
Szkoła Podstawowa w Skrzynicach, Skrzynice Pierwsze 110, 23-114 Skrzynice Pierwsze
Zespół Szkół w Jabłonnie, Jabłonna Druga 45, 23-114 Jabłonna Druga
Zespół Szkół w Piotrkowie, Piotrków Pierwszy 105, 23-114 Piotrków Pierwszy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Jabłonnie, Krajowy numer identyfikacyjny 53516100000, ul. Majątek 22, 23114 Jabłonna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 610 577, e-mail jablonna_g@woi.lublin.pl, faks 815 610 065.
Adres strony internetowej (url): http://ugjablonna.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Strony ustalają, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Dostawa (zakup) gazu do obiektów zarządzanych przez Gminę Jabłonna oraz jej jednostek organizacyjnych, w całości przeprowadzi Gmina Jabłonna. 2. Wójt Gminy Jabłonna odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: a) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne; b) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego; c) powołanie członków komisji przetargowej w składzie trzyosobowym; d) powołanie biegłych; e) zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym; f) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; g) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem okręgowym); h) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 3. Zgody Uczestnika wymaga: a) powołanie biegłych; b) wybór pełnomocnika. Strony ustalają, że koszty przeprowadzenia postępowania ponosi Gmina Jabłonna, w tym koszty wynagrodzenia członków komisji przetargowej, wynagrodzenia biegłych, koszty zastępstwa procesowego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym i koszty postępowania odwoławczego (koszty procesu).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (CN2711 21 00) dla Gminy Jabłonna i jej jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.25.2018.DS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (CN2711 21 00) dla Gminy Jabłonna i jej jednostek organizacyjnych. Na podstawie art. 16 ust 1 ustawy Zamawiający zawarł w dniu 16.11.2018 r. porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę gazu ziemnego, z niżej wymienionymi jednostkami organizacyjnymi. W wyniku zawarcia powyższych porozumień Gmina Jabłonna jest Liderem upoważnionym do przeprowadzenia w imieniu własnym i wymienionych jednostek niniejszego postępowania przetargowego i zawiera umowę w swoim imieniu i na swoją rzecz. W imieniu i na rzecz pomiotów niżej wymienionych umowę zawiera również Gmina Jabłonna tj.: 1) Szkoła Podstawowa w Tuszowie, Tuszów 159, 23-114 Tuszów 2) Szkoła Podstawowa w Czerniejowie, Czerniejów 130, 23-114 Czerniejów 3) Szkoła Podstawowa w Skrzynicach, Skrzynice Pierwsze 110, 23-114 Skrzynice Pierwsze 4) Zespół Szkół w Jabłonnie, Jabłonna Druga 45, 23-114 Jabłonna Druga 5) Zespół Szkół w Piotrkowie, Piotrków Pierwszy 105, 23-114 Piotrków Pierwszy Mając powyższe na uwadze Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć 1 umowę na dostawę przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego grupy E dla Gminy Jabłonna i jej jednostek organizacyjnych. Przewidywana ilość 17 punktów poboru gazu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Łączna ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru określonych w załączniku nr 5 do SIWZ szacuje się na 5 560 407 kWh. Powyższa wartość wolumenu gazu jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż te wynikające z ilości zużytego gazu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SIWZ: zał. nr 5 (wzór umowy) oraz zał. nr 4 (wykaz jednostek i prognozowane zużycie). Aktualne umowy kompleksowe obowiązują do dnia 31.12.2018 r. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający informuje, iż termin rozpoczęcia zakupu gazu uzależniony jest od pozytywnie zakończonej procedury zmiany sprzedawcy. Wobec powyższego wybrany Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszego postępowania do przeprowadzenia niezwłocznie, nie dłużej niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym, w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, procedury zmiany dotychczasowego wykonawcy umowy kompleksowej paliw gazowych, z utrzymaniem ciągłości dostaw gazu (jeśli dotyczy). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. (jeśli dotyczy). Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien posiadać aktualna umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (chyba, że sam jest operatorem), działającą na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do punktów poboru. Obecnie sprzedaż paliwa gazowego na potrzeby zamawiającego realizowana jest w oparciu o umowę kompleksową z Fortum Marketing and Sales Polska SA. 80-890 Gdańsk, ul. Heweliusza 9 Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest Karpacka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie przy ul. Wita Stwosza 7, 33-100 Tarnów. Zamawiający wypełniając dyspozycję art. 30 ust. 9 Pzp - ze względu na brak cech charakterystycznych (indywidualnych) dla przedmiotu zamówienia, którym jest gaz nie opisuje cech produktu (dostawy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 65210000-8


Dodatkowe kody CPV: 09123000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1062342.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Onico Energia Sp. z o.o. S.K.A
Email wykonawcy: office@onico-energia.pl
Adres pocztowy: Flory 3 / 4
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1306681.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1306681.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1306681.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.