To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-09
Ogłoszenie nr 510004681-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP: Usługa przeglądów okresowych, naprawy, konserwacja aparatury medycznej w ciągu 12 m-cy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614819-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500234170-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, Krajowy numer identyfikacyjny 29088300000,
ul. ul. Czerniakowska
231,
00416
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 841 110, e-mail
zamowienia@szpital-orlowskiego.pl, faks
225 841 109.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-orlowskiego.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeglądów okresowych, naprawy, konserwacja aparatury medycznej w ciągu 12 m-cy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):58/8/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drager Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4385.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 2 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 2 - 14 760,00 zł (brutto); |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 3 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 4 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 5 podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 5 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 5 - 2 275,50 zł (brutto); |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 6 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMED Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4243.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5400.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Erbe Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5535.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 9 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5121.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 11 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 11 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 11 - 9 840,00 zł (brutto); |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2048.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 13 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 13 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 13 - 3 690,00 zł (brutto); |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 14 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 14 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 14 - 984,00 zł (brutto); |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 15 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 15 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 15 - 9 840,00 zł (brutto); |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
750.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
750.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2400.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1347.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 18 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 18 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 18 - 4 428,00 zł (brutto); |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drager Polska Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2251.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 20 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 20 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 21 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 21 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 22 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 22 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 23 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 23 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 24 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 24 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 25 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 25 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TMS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3690.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 27 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 27 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 28 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 28 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 29 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 29 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Pakiet nr 30 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1500.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GE Medical Systems Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1353.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Pakiet nr 31 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 31 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 31 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Pakiet nr 32 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 32 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 32 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Pakiet nr 33 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 33 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 33 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Pakiet nr 34 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 34 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 34 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: Pakiet nr 35 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 35 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 35 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: Pakiet nr 36 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - w pakiecie nr 36 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 36 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
- 25/2024 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 8/2024)
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.