eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa przeglądów okresowych, naprawy, konserwacja aparatury medycznej w ciągu 12 m-cy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 510004681-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP: Usługa przeglądów okresowych, naprawy, konserwacja aparatury medycznej w ciągu 12 m-cy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614819-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500234170-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, Krajowy numer identyfikacyjny 29088300000, ul. ul. Czerniakowska 231, 00416 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 841 110, e-mail zamowienia@szpital-orlowskiego.pl, faks 225 841 109.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-orlowskiego.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przeglądów okresowych, naprawy, konserwacja aparatury medycznej w ciągu 12 m-cy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

58/8/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drager Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 85-655 Bydgoszcz, ul. Sułkowskiego 18a
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4385.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3313.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4385.31
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 2 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 2 - 14 760,00 zł (brutto);

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 3 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 4 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 5 podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 5 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 5 - 2 275,50 zł (brutto);

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 6 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMED Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 05-816 Opacz Kolonia, ul. Ryżowa 69A
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4243.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2453.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4243.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5400.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Erbe Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 02-972 Warszawa, al. Rzeczypospolitej 14 lok. 2.8
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5535.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2066.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5535.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet nr 9

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 9 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca wykluczeniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 85-738 Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5121.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1845.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5121.02
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet nr 11

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 11 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 11 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 11 - 9 840,00 zł (brutto);

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2400.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 85-738 Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2048.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2048.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2048.71
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Pakiet nr 13

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 13 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 13 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 13 - 3 690,00 zł (brutto);

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet nr 14

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 14 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 14 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 14 - 984,00 zł (brutto);

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Pakiet nr 15

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 15 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 15 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 15 - 9 840,00 zł (brutto);

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Pakiet nr 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 750.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 02-234 Warszawa, ul. Działkowa 56
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3517.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Pakiet nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2400.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 85-738 Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1347.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1228.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1347.33
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Pakiet nr 18

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 18 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - W pakiecie nr 18 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty; Wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: wynosi w pakiecie nr 18 - 4 428,00 zł (brutto);

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Pakiet nr 19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4200.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drager Polska Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 85-655 Bydgoszcz, ul. Sułkowskiego 18a
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2251.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2214.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5535.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Pakiet nr 20

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 20 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 20 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Pakiet nr 21

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 21 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 21 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Pakiet nr 22

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 22 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 22 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Pakiet nr 23

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 23 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 23 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Pakiet nr 24

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 24 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 24 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Pakiet nr 25

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 25 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 25 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Pakiet nr 26

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TMS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 02-952 Warszawa, ul. Wiertnicza 84
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3690.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1239.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3690.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet nr 27

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 27 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 27 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Pakiet nr 28

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 28 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 28 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Pakiet nr 29

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 29 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 29 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Pakiet nr 30

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GE Medical Systems Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 02-583 Warszawa, ul. Wołoska 9
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1353.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1353.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: Pakiet nr 31

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 31 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 31 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: Pakiet nr 32

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 32 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 32 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: Pakiet nr 33

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 33 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 33 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: Pakiet nr 34

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 34 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 34 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: Pakiet nr 35

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 35 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 35 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 36

NAZWA: Pakiet nr 36

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- w pakiecie nr 36 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: - Na postępowanie w pakiecie 36 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.