eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Eksploatacja i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra - część II



Ogłoszenie z dnia 2020-01-09

Ogłoszenie nr 510003332-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.

Miejski Zarząd Dróg i Mostów: Eksploatacja i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra - część II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631472-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 36329453000000, ul. ul. Ptasia , 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 420 033, e-mail mzdim@o2.pl, faks 756 420 034.
Adres strony internetowej (url): bip.jeleniagora.pl mzdim.bip.jeleniagora.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
bip.jeleniagora.pl mzdim.bip.jeleniagora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Eksploatacja i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra - część II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZDiM-P.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra w ilości 7 157 sztuk punktów świetlnych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia) stan na dzień 31.10.2019 r. Zakres prac w ramach zamówienia będzie polegał w zależności od potrzeb na: a) wymianie uszkodzonych źródeł światła, dławików i kondensatorów, wraz z zapewnieniem utylizacji tych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) czyszczeniu opraw, myciu kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, c) przeglądach technicznych urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), d) oględzinach urządzeń oświetlenia, polegających m.in. na sprawdzaniu stanu świecenia opraw oświetleniowych - raz na kwartał dla dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych i raz na pół roku dla dróg pozostałych, e) konserwacji szafek i tablic rozdzielczych, f) wykonywaniu okresowych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), g) wymianie uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, h) naprawie bądź wymianie uszkodzonych odcinków kabli, i) naprawie zerwanych przewodów sieci napowietrznej, j) naprawie wysięgników, drzwiczek do wnęk słupowych, k) wycince zbędnych gałęzi i konarów kolidujących z oświetleniem, l) składaniu wniosków dotyczących podjęcia prac inwestycyjnych w zakresie konieczności modernizacji oświetlenia drogowego, m) zabezpieczaniu urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, n) prostowaniu pochylonych słupów i wysięgników, o) regulacji zegarów sterowniczych, p) wymianie latarni (słupów wraz z oprawami oświetleniowymi LED i niezbędnym osprzętem), uszkodzonych w wyniku kolizji samochodowych lub aktów wandalizmu bądź koniecznych do odbudowy ze względu na stan techniczny, wskazanych przez Zamawiającego, nawiązujących wyglądem i rodzajem do latarni sąsiednich a moc i rodzaj opraw oświetleniowych winny być dostosowane do oświetlanej drogi (specyfikację opraw oświetleniowych podano w załączniku zgodnie z załącznikiem nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia), q) prowadzeniu konserwacji iluminacji budynków: Cerkwi Św. Piotra i Pawła, Bramy Wojanowskiej, Kościoła Św. Anny, Ratusza wraz z otoczeniem, Baszty Grodzkiej, Pałacu Schaffgotchów, obejmującej również wymianę naświetlaczy, r) prowadzeniu bieżącej współpracy z miejscowym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, urządzeń oświetlenia ulicznego podwieszonych na słupach energetycznych (linie napowietrzne), zasilania SO. W przypadku awarii zasilania SO natychmiast powiadomić pogotowie energetyczne miejscowego Operatora Systemu Dystrybucyjnego i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5


Dodatkowe kody CPV: 50232100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 634146.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENERGOBEST SIECI I INSTALACJE ENERGETYCZNE ARTUR MIGACZ
Email wykonawcy: lukasz.g@energobest.pl ; agnieszka@energobest.pl
Adres pocztowy: ul. Widokowa 2
Kod pocztowy: 58-535
Miejscowość: Miłków
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 630000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389040
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 401680
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.