eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzewo › Świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w 2020 roku.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-08

Ogłoszenie nr 510003251-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.

Gmina Wiejska Zakrzewo: Świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w 2020 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627019-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wiejska Zakrzewo, Krajowy numer identyfikacyjny 99454900000000, ul. ul. Leśna 1, 87-707 Zakrzewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 720 941, e-mail ugzakrzewoalex@pro.onet.pl, faks 542 720 346.
Adres strony internetowej (url): www.zakrzewo.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w 2020 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów w 2020 roku do szkół prowadzonych przez Gminę Zakrzewo oraz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w Radziejowie wraz z zapewnieniem opieki. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób ). 2) Zakres przedmiotu zamówienia - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Sędzinie i Zespołu Szkół w Zakrzewie, w skład którego wchodzi Publiczna Szkoła Podstawowa w Zakrzewie im. "Polski Niepodległej" oraz Publiczne Przedszkole "Uśmiech malucha" w Zakrzewie, z n/w miejscowości z wyznaczonych miejsc przystankowych na następujących trasach: trasa nr 1: Ujma Duża, Siniarzewo, Lepsze, Gęsin, Wola Bachorna, Bachorza, Zakrzewo, Seroczki, Kolonia Serocka. Średnia dzienna długość trasy - 120 km, trasa nr 2: Kuczkowo, Zarębowo, Kobielice, Michałowo, Sędzin. Średnia dzienna długość trasy - 70 km. Godziny dowozu uczniów do szkół na w/w trasach w granicach 6:30- 8:00, odwozu uczniów ze szkół 13:00 - 16:00. oraz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w Radziejowie wraz z zapewnieniem opieki, z miejsca zamieszkania, tj. z Gęsina i z Zakrzewa do Radziejowa i jego odwóz po zajęciach lekcyjnych do domu. Średnia dzienna ilość kilometrów wykonanych w celu realizacji zadania wynosi ok. 104 km (od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni nauki szkolnej, z wyjątkiem świąt, innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych. 3) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę trzech osób na każdy pojazd, który będzie wykorzystywany podczas dowożenia uczniów. Przez wskazane wyżej osoby rozumie się trzech pracowników wykonawcy lub podwykonawcy, tj. kierowców autobusów dowożących uczniów, wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy czynności, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). 4) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo określona we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220248.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO-TRANS Ewelina Centkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 2
Kod pocztowy: 88-210
Miejscowość: Dobre
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237867.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237867.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 237867.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.