Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Zapytanie o ofertę cenową usługi - Przegląd okresowy klimatyzacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 815 320 615
faks: 815 322 359
e-mail: wi_lublin@ijhars.gov.pl
www: www.gov.pl/web/wijhars-lublin
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.gov.pl/web/wijhars-lublin/zamowienia-publiczne-2022-r
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zapytanie o ofertę cenową usługi - Przegląd okresowy klimatyzacji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria i warunki zakupu towaru
Przegląd, czyszczenie, konserwacja oraz kontrola szczelności systemu klimatyzacji.
Opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria i warunki zakupu usługi:
Wykonanie przeglądu, czyszczenia, konserwacji oraz kontroli szczelności systemu klimatyzacji, obejmującej:
czyszczenie parownika,
czyszczenie skraplacza,
czyszczenie filtrów,
pomiar sprawności elektrycznej,
pomiar wydajności chłodniczej,
sprawdzenie szczelności układu,
sprawdzenie drożności odwodniania,
uzupełnienie czynnika,
kontrola szczelności.
Usługa dotyczy:
22 sztuk klimatyzatorów naściennych, w tym:
1 szt. MDV MSTACU-12HRFN1
9 szt. MDV MSTACU-09HRFN1
9 szt. MDV MSR 23V-09HRDN1
1 szt. MDV MSR 23V-12HRDN1
1 szt. SAMSUNG AQV 09 PSBN
4 agregaty:
2 szt. MDV M5OD-42HFN1-Q
2 szt. MDV M50C36HFN1Q
Termin realizacji – maj 2022 r.
Kryterium: cena
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.71.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji – maj 2022 r.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego: WIJHARS w Lublinie, ul. Nowy Świat 3,
20-418 Lublin, nr pokoju 105 – Sekretariat lub przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@wijhars.lublin.pl lub faxem 81 53223-59 do dnia 20 maja 2022 roku.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytanie ofertowe na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 z dnia 11.09.2019 r. ustawy Pzp. ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Lublinie zaprasza do złożenia ofert Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 zł nie objęte przepisami ustawy PZP ( art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019 Prawo zamówień publicznych)
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.