eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska



Ogłoszenie z dnia 2020-01-08

Ogłoszenie nr 510002267-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.

Miasto Radomsko: Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618834-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540245194-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Radomsko, Krajowy numer identyfikacyjny 59064823800000, ul. ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 854 571, e-mail zamowienia@radomsko.pl, faks 044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radomsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.1.30.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni w Mieście Radomsko. Zamówienie jest podzielone na częsci: Część I zamówienia: Wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości: w Parku Solidarności przy ul. A. Krajowej, na skwerach i zieleńcach oraz pielęgnacji zieleni w placówkach oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) we wschodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą tzw. "psich toalet" oraz placów zabaw, urządzeń Street Workout i stref fitness (Część I zamówienia), Część II zamówienia: Wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości: w Parku Świętojańskim przy ul. Piłsudskiego, na skwerach i zieleńcach oraz pielęgnacji zieleni w placówkach oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) w zachodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą: nawodniania, placów zabaw oraz tzw. "psich toalet" (Część II zamówienia), Osią podziału na wschodnią i zachodnią część miasta są ulice: Narutowicza i Krakowska. Park Świętojański jest wpisany do rejestru zabytków województwa łódzkiego, pod numerem rejestru A /147, co należy uwzględnić w trakcie realizacji prac przewidzianych do wykonania w niniejszym zamówieniu. Wszelkie wykonywane prace powinny być wykonywane z przestrzeganiem przepisów obowiązującego prawa. Osią podziału na wschodnią i zachodnią część Parku Świętojańskiego jest rzeka Radomka (rzeka oraz jej skarpy należą do części zachodniej). Wykonawca wykonując zabiegi pielęgnacyjne i usługi dotyczące sprzątania, winien mieć na uwadze, że parki, skwery i zieleńce jako wizytówka miasta muszą być otoczone szczególną troską i w każdym momencie należy się liczyć z oceną ich utrzymania. Każda z części zamówienia może być wykonywana przez innego wykonawcę lub wszystkie części przez jednego wykonawcę. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych - typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży. W opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w pkt. 3.2 niniejszej SIWZ, tj. dla każdej części we wzorze umowy oraz w Szczegółowym opisie wykonania przedmiotu zamówienia, określono standardy jakościowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość. Przedmiot zamówienia generuje koszty cyklu swojego życia tylko w odniesieniu do nasadzeń i pielęgnacji roślin jednorocznych w okresie obowiązywania umowy. Koszty cyklu życia produktu zostały uwzględnione dla każdej części zamówienia w wynagrodzeniu ryczałtowym tj. koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, które wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. W zaproponowanych cenach ryczałtowych i cenach jednostkowych należy uwzględnić wszystkie nakłady niezbędne do wykonania danego asortymentu usług, z uwzględnieniem opisów i parametrów podanych w szczegółowym opisie sposobu wykonania zamówienia zawartym w dodatkach do niniejszej SIWZ pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie. Nakłady te winny obejmować również wszelkie koszty związane z formą wynagrodzenia, dopełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawnych, umowy i dodatków do niniejszej SIWZ. Ponadto zaoferowane przez Wykonawcę ceny stanowią ostateczny ekwiwalent w złotych za wykonanie danego asortymentu usług z zastrzeżeniem ustawowej zmiany stawki VAT. 2. Zakres i warunki realizacji zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone w dodatkach do niniejszej SIWZ: nr 1 a - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ofertowych dla Części I zamówienia, nr 1 b - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ofertowych dla Części II zamówienia, nr 1 c - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ryczałtowych dla Części I zamówienia, nr 1 d - druk formularza cenowego - wyliczenie cen ryczałtowych dla Części II zamówienia, nr 6a (Część I zamówienia), nr 6b (Część II zamówienia) - wzory(projekty) umów, nr 9a - szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia we wschodniej części miasta (Część I zamówienia) - Standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, nr 9b - szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zachodniej części miasta (Część II zamówienia) - Standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, nr 10a - wykaz parków, skwerów, zieleńców oraz pozostałych obiektów objętych przedmiotem zamówienia we wschodniej części miasta (Część I zamówienia), nr 10b - wykaz parków, skwerów, zieleńców oraz pozostałych obiektów objętych przedmiotem zamówienia w zachodniej części miasta (Część II zamówienia ), nr 11a- wykaz prac i sadzonek do posadzenia wg projektu Zamawiającego we wschodniej części miasta (Część I zamówienia), nr 11b - wykaz prac i sadzonek do posadzenia wg projektu Zamawiającego w zachodniej części miasta (Część II zamówienia ), nr 12a - szczegółowy wykaz roślin do posadzenia na terenach zieleni we wschodniej części miasta (Część I zamówienia ), nr 12b - szczegółowy wykaz roślin do posadzenia na terenach zieleni w zachodniej części miasta (Część II zamówienia), 3. Dotyczy Części I,II, zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), w tym: 1. dla części I - co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, 2. dla części II - co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi dysponować różnymi osobami dla każdej części. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracowników obejmujące cały zakres rzeczowy usług niezbędnych do wykonywania całego zakresu usług będących przedmiotem zamówienia opisanych w SIWZ, tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotowych usług, czyli tzw. pracowników fizycznych, np. kosiarza, ogrodnika, pracownika sprzątającego, pielęgnującego zieleń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorach umów stanowiących Dodatki nr 6a, 6b do SIWZ Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77313000-7, 77314100-5, 77211500-7, 77314000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi agrotechniczne polegające na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości w parkach, skwerach, zieleńcach oraz pielęgnacji zieleni w placówkach oświatowych na terenie Miasta Radomska - w części wschodniej Miasta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 197099.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-DRZEW Ireneusz Bilicz, ul. Jagiellońska 21/31, 97-500 Radomsko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 21/31, 97-500 Radomsko
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: 97-500 Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 212908.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191684.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 320150.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi agrotechniczne polegające na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości w parkach, skwerach, zieleńcach oraz pielęgnacji zieleni w placówkach oświatowych na terenie Miasta Radomska- w części zachodniej Miasta

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W dniu 19-12-2019r. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska"- Część II zamówienia" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą , gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. UZASADNIENIE II. Na przetarg na Część II zamówienia wpłynęły 2 oferty: 1. HIBISCUS Spółdzielnia Socjalna ul. Kopiec 17 97-500 Radomsko (oferta nr 1) Cena brutto (C) na Część II zamówienia: 322 920,00 zł, Czas reakcji na podjęcie działań mających na celu zabezpieczenie miejsca zdarzenia dla zachowania bezpieczeństwa - Część II: do 1 godziny włącznie Oferta Wykonawcy została odrzucona. 2. P.T.Z. Compact Dominik Mański ul. Wschodnia 31 m. 17 90-272 Łódź (oferta nr 3) Cena brutto (C) na Część II zamówienia: 289 649,52 zł, a po poprawieniu omyłek rachunkowych: 289 942,52 zł Czas reakcji na podjęcie działań mających na celu zabezpieczenie miejsca zdarzenia dla zachowania bezpieczeństwa-Część II: Do 1 godziny max Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Biorąc pod uwagę fakt, że w zakresie Części II zamówienia zachodzi przesłanka wymieniona w art. 93 ust.1 pkt 7) ustawy tj. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca P.T.Z. Compact Dominik Mański, ul. Wschodnia 31 m. 17, 90-272 Łódź (oferta nr 3), którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na Część II zamówienia uchylił się od zawarcia umowy. Jedyna pozostała oferta złożona w postępowaniu na tą Część przez Wykonawcę HIBISCUS Spółdzielnia Socjalna, ul. Kopiec 17, 97-500 Radomsko (oferta nr 1) została odrzucona. W praktyce, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a zamawiający nie dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, jedyna pozostała oferta została odrzucona, postępowanie unieważnia się na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego). W takim przypadku uznaje się, że wykładnia celowościowa przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy prowadzi do wniosku, że niemożliwa do usunięcia wada uniemożliwiająca zawarcie ważnej niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego to każda niedająca się usunąć wada uniemożliwiająca zawarcie ważnej niepodlegającej unieważnieniu umowy

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.