Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 510002155-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu: Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626289-N2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, Krajowy numer identyfikacyjny 87155241700000,
ul. ul. Curie-Skłodowskiej
5-7,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 4512034, e-mail
mpgn@mpgn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mpgn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej, w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP/98/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiejw budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części Część 1 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (REJON 1), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. Część 2 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (REJON 2), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. Część 3 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (REJON 3), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. - Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie lub drogą e-mailową;Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. - Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta w godzinach od godziny 7:00 do 22:00, a w przypadku zdarzeń nagłych również w pozostałych godzinach, - Zgłoszenia przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac, a w przypadku zgłoszeń ze strony Mieszkańców uzyskać zgodę na realizację kierownika Biura Obsług Mieszkańców lub uprawnionego pracownika; - W przypadku awarii oraz zdarzeń nagłych, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu ...... godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami) z wyłączeniem czynności wymagających natychmiastowych interwencji, z uwagi na zagrożenie zdrowia i życia; - Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii; - Przez zdarzenia nagłe Zamawiający rozumie gwałtowne, nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości (pożar, huragan, powódź, katastrofa budowlana). - W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu,który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu. Zakres rzeczowy: Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży: - dekarsko - blacharskiej; - murarsko - tynkarskiej; - stolarsko - ciesielskiej; - szklarskiej; w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych: - naprawa uszkodzeń pokrycia dachowego (dachy: ceramiczne, pokryte eternitem, pokryte papą itp.) na danym budynku powodujące przecieki; - czyszczenie, udrażnianie i naprawa rynien i rur spustowych oraz wymiana odcinka rury żeliwnej wraz z jej udrażnianiem do studzienki rewizyjnej; - naprawa przez lutowanie uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich dachów i elewacji na danym budynku; - mocowanie elementów rynien i rur spustowych m.in. sztucery, kolanka, haki rynnowe i objemki do rur itp.; - naprawy uszkodzeń elementów więźby, - naprawy uszkodzeń ścian, uzupełnianie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, uszczelnianie prefabrykatów w systemie OWT, przemurowanie świetlików piwnicznych; - usunięcie luźnych elementów elewacji lub dachu zagrażających bezpieczeństwu (gzymsy, sterczyny, attyki, balkony, ściany, kominy itp.); - obsadzenie różnych elementów w częściach składowych budynku wskazanych przez Zamawiającego, np. numerów budynków, pochwytów itp.; - mocowanie i uszczelnianie ościeżnic i skrzydeł okiennych i drzwiowych wraz z regulacją i malowaniem, wskazanych przez Zamawiającego - zamurowanie i wykuwanie przebić w ścianach i stropach; - uzupełnienie wybitych szyb lub okitowanie w drzwiach i oknach; - naprawa i wymiana okuć stolarskich; - naprawa i montaż samozamykaczy przy drzwiach wejściowych (koszt samozamykacza nowego pokrywa zleceniodawca, dotyczy montażu nowych samozamykaczy); - naprawa uszkodzonych posadzek, schodów, biegów schodowych, także poręczy, tralek i pochwytów; - naprawa/wymiana zamków, przyspawanie zawiasów itp.; - zerwanie/naprawa uszkodzonych wykładzin podłogowych np. gumolit, wykładzina PCV, oraz płytek ceramicznych; - naprawa poprzez wyrównanie, przełożenie lub uzupełnienie nawierzchni dróg chodników przy budynkach; - naprawa i osadzanie uszkodzonych elementów budynku m.in. szafek przyłączy gazowych i elektrycznych; - likwidacja w okresie zimowym śniegu, oblodzeń i sopli lodowych na budynkach; - podejmowanie czynności związanych z udostępnianiem lokali, - naprawa obiektów małej architektury; - w przypadkach losowych takich jak: pożar, wybuch gazu, huragan, katastrofa budowlana itp. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wykonania robót zabezpieczających oraz zobowiązany jest do wyposażenia w odpowiedni sprzęt, - termin wykonania zleconych prac w uzgodnieniu z pracownikami Biura Obsługi Mieszkańców; (załączniki) - przystąpienie do niezwłocznego zabezpieczenia otworów, studzienek okiennych piwnicznych itp. - dojazd na zgłoszenie, bez świadczenia usługi konserwacyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (REJON 1), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Na dzień składania ofert tj. 02.12.2019 r. w zakresie Części 1 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiejwbudynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (REJON 2), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
123892.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Wioletta Preczewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
269648.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej wbudynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (REJON 3), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
123892.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Wioletta Preczewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123892.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych i przeciwpożarowych
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
- Roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Sadowskiego 3 w Szczecinie
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
- Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Drzonowie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.