eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań budżetu Miasta i Gminy Szczawnica



Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510001964-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Miasto i Gmina Szczawnica: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań budżetu Miasta i Gminy Szczawnica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 645886-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Szczawnica, Krajowy numer identyfikacyjny 52638600000, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 2622203, 2622530, e-mail zampubliczne@szczawnica.pl , inwestycje@szczawnica.pl, faks 182 622 530.
Adres strony internetowej (url): www.szczawnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań budżetu Miasta i Gminy Szczawnica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RLKP.271.1.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań budżetu Miasta i Gminy Szczawnica. Kwota kredytu zostanie przekazana na rachunek Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA nr 51 1020 2892 0000 5702 0646 9870 1. Kwota kredytu: 2 000 000 zł 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2030 r. 3. Uruchomienie kredytu nastąpi do końca grudnia 2018 r. lub czerwca 2019 r. 4. Spłata kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2030 r. 5. Zamawiający wymaga zastosowania karencji w spłacie kapitału kredytu od daty uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2030 r. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia daty spłaty kapitału (lub jego części), spłatę kapitału w ratach w wysokości innej niż przedstawiona w OPZ, jak również wcześniejszą spłatę kredytu lub jego części bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu.. 7. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty udzielanego kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek innych opłat i prowizji liczonych od niewykorzystanej kwoty kredytu. 8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, ani kosztami w szczególności w związku z udzieleniem kredytu poza oprocentowaniem kredytu uwzględniającym marżę banku. 9. Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku i udzieleniem kredytu. 10. Spłata odsetek: a) odsetki od udzielonego kredytu Zamawiający będzie spłacał w ratach miesięcznych na podstawie pisemnego zawiadomienia wystawionego przez bank; b) w przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. c) odsetki będą naliczane od kwoty rzeczywistego zadłużenia. 11. Oprocentowanie kredytu: a) oprocentowanie kredytu ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej, obliczonej dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku, gdzie: - stopa bazowa - stawka oprocentowania depozytów międzybankowych WIBOR 1M dla miesięcznych okresów obrachunkowych na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego spłatę kolejnej raty odsetkowej, - marża banku - stała dla całego okresu kredytowania; b) oprocentowanie naliczane będzie wyłącznie od kredytu rzeczywiście udzielonego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. c) dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę stawki WIBOR 1M w wysokości 1,64 % z dnia 15.10.2018 r. i stałej marży banku. Wyliczoną stopę oprocentowania należy przyjąć jako stałą w całym okresie kredytowania. Przyjęcie stawki WIBOR 1M z dnia 15.10.2018 r. oraz założenie jednorazowego uruchomienia kredytu ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty w niniejszym przetargu; do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć datę uruchomienia kredytu na dzień 24 grudnia 2018 r. i od tej daty należy liczyć odsetki; d) prowizja od zaangażowanego kredytu będzie wynosiła - 0%. 12. Zabezpieczenia kredytu: - zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 13. Zamawiający określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, tj: ? przeznaczenie kredytu; ? kwotę kredytu; ? walutę kredytu; ? okres kredytowania; ? okres karencji w spłacie kapitału; ? terminy i kwoty spłaty rat kapitałowych; ? sposób naliczania i terminy spłaty rat odsetkowych; ? wszystkie elementy składowe, które mogą zastosować wykonawcy, mające wpływ na cenę (koszt kredytu) w całym okresie kredytowania; ? sposób zabezpieczenia kredytu; spełniając w ten sposób pierwszy z wymogów zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert, wynikający z art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w ust. 4, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. W zakresie realizacji zamówienia stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę pod kierownictwem innych osób, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Wykonawca w terminie 7 dni i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 3 i ust. 4. Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii zanonimizowanych umów zawartych przez wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.39.99 - 66.11.39.99


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 850000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pieniński Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynek 12
Kod pocztowy: 34-450
Miejscowość: Krościenko n/D
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 863567.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 863567.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 863567.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.