Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 510001919-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Nadleśnictwo Bogdaniec: "REMONT NAWIERZCHNI SZLAKU ROWEROWEGO ORAZ SZLAKU MTB"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
POIS.02.04.00-00-0042/16 Obszary Natura 2000 szansą wzbogacenia różnorodności biologicznej Puszczy Gorzowskiej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630851-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Bogdaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 81053903100000,
ul. Leśna
17,
66-450
Bogdaniec, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
48957284350, e-mail
bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl, faks
48957284353.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_bogdaniec/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"REMONT NAWIERZCHNI SZLAKU ROWEROWEGO ORAZ SZLAKU MTB"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.307.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remont nawierzchni szlaku rowerowego oraz szlaku MTB Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Przedmiotem zamówienia jest: * naprawa dróg gruntowych (szlaku MTB) wykonana mechanicznie poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 670 m². * remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej (szlaku MTB) poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia (głębokość wyboi - do 5 cm) na łącznej powierzchni około 890 m², miejscowe uzupełnienie wyboi nawierzchni kruszywem łamanym powstałym w wyniku przekruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm, * naprawa dróg gruntowych (szlaku rowerowego) wykonana mechanicznie poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 850 m². * remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej (szlaku rowerowego) poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia (głębokość wyboi - do 5 cm) na łącznej powierzchni około 300 m², miejscowe uzupełnienie wyboi nawierzchni kruszywem łamanym powstałym w wyniku przekruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm, Załączony do SIWZ przedmiar -- załącznik nr 6 i 7- stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Lokalizację odcinków szlaku rowerowego oraz MTB wymagających remontu zawiera załącznik nr 9 We wszystkich miejscach SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne" (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. 1) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia: Województwo: lubuskie Powiat: gorzowski Gmina: Bogdaniec, Witnica, Leśnictwo: Motylewo 2) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - co najmniej 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ? ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późniejszymi zmianami); ? ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późniejszymi zmianami); ? specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia; ? ze wskazaniami Zamawiającego określonymi w trakcie wykonywania zamówienia 3.3. Zaleca się przed złożeniem oferty zaznajomienie się z warunkami lokalnymi, w których będą realizowane roboty, w tym w szczególności z możliwością urządzenia zaplecza technicznego budowy. 3.4. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej "Część" lub "Pakiet") 1. Pakiet nr 1 - remont nawierzchni szlaku rowerowego poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 850 m² oraz remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia na łącznej powierzchni około 300 m² 2. Pakiet nr 2 - remont nawierzchni szlaku MTB poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 670 m² oraz remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia na łącznej powierzchni około 890 m² Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub oba Pakiety. Oferta złożona na dany Pakiet musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tego Pakietu. 3.5. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie (Załącznik nr 1 do SIWZ) . W przypadku braku wskazania w Ofercie (Załącznik nr 1 do SIWZ) podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Zawarcie umowy z podwykonawcą będzie wymagało wypełnienia obowiązków określonych w art. 143 b PZP oraz w art. 6471 Kodeksu cywilnego. Wymagania dotyczące: 1) umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń albo sprzeciwu, a także terminy na zgłoszenie zastrzeżeń albo sprzeciwu, 2) umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu - określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonywane w miejscu podlegającym bezpośrednio nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 3.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu wszystkich prac ręcznych związanych z wykonaniem podstawowych robót budowlanych i prac pomocniczych oraz czynności operatorów maszyn budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 3.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadkach wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla osób realizujących czynności wskazane w pkt. 3.5. dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Opis dokumentów zawarty został w Załączniku nr 4 do SIWZ (§9 ust. 13 wzoru umowy). 3.9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w punkcie 3.5. 3.10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu określonego w pkt. 3.5. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze Umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233123-7, 45233220-7, 14210000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1. Pakiet nr 1 - remont nawierzchni szlaku rowerowego poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 850 m² oraz remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia na łącznej powierzchni około 300 m² |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16350.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szlendak-Baranowski S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2. Pakiet nr 2 - remont nawierzchni szlaku MTB poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 670 m² oraz remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia na łącznej powierzchni około 890 m² |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31150.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szlendak-Baranowski S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na podstawie art. 10 UST.1, ORAZ ART.39-46 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy PZP na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena - 60 %, długość okresu gwarancji jakości - 40% .
Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100, obliczoną zgodnie ze wzorem i w sposób określony w SIWZ.
Oferta spełnia warunki udziału określone w SIWZ.
INNE PRZETARGI BOGDANIEC
więcej: przetargi BOGDANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.