eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2019r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510001534-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu: Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2019r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654247-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 000167711, ul. Stefana Batorego 2, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6386639, e-mail rdw.zamosc@zdw.lublin.pl, faks 84 6386639.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2019r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R8.ST.372.22.2018.z.c.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia : usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2019r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zakres usług będzie obejmował: 1. Zadanie nr.1 - Obwód Drogowy w Biłgoraju ul Krzeszowska 71 1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na : a) odkurzaniu mebli biurowych - raz na tydzień b) praniu zasłon i firanek jeden raz na kwartał c) wysypywaniu śmieci i myciu pojemników na śmieci - codziennie d) codziennym czyszczeniu i myciu podłóg e) codziennym myciu i dezynfekcji urządzeń sanitarnych f) zmywaniu drzwi i myciu glazury - raz na miesiąc g) myciu okien i otworów okiennych na wezwanie, ale nie częściej niż jeden raz na miesiąc 2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi : a) biura - 62,17 m² b)sanitariaty - 2,43 m² c)okna - 11,33 m² 2. Zadanie nr.2 - Obwód Drogowy w Józefowie ul . Batalionów Chłopskich 29 1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na : a) odkurzaniu mebli biurowych - raz na tydzień b) praniu zasłon i firanek jeden raz na kwartał c) wysypywaniu śmieci i myciu pojemników na śmieci - codziennie d) codziennym czyszczeniu i myciu podłóg e)codziennym myciu i dezynfekcji urządzeń sanitarnych f) zmywaniu drzwi i myciu glazury - raz na miesiąc g)myciu okien i otworów okiennych na wezwanie , ale nie częściej niż jeden raz na miesiąc h) podlewaniu i pielęgnacji kwiatów - na bieżąco 2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi : a) biura - 39,05 m² b) świetlica - 40,89 m2 c) pomieszczenia socjalne - 13,31 m2 d)sanitariaty - 9,78 m² e)korytarz - 12,76 m² f) okna - 17,92 m² 3. Zadanie nr.3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu oraz Obwód Drogowy w Zamościu ul. Stefana Batorego 2 1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na : a) czyszczeniu dywanów środkami chemicznymi na mokro raz w kwartale b) odkurzaniu wykładzin podłogowych i usuwaniu plam za pomocą środków chemicznych zakupionych przez wykonawcę -codziennie c) odkurzaniu mebli biurowych - raz na tydzień d) wysypywaniu śmieci i myciu pojemników na śmieci - codziennie e) codziennym czyszczeniu i myciu podłóg f)codziennym myciu i dezynfekcji urządzeń sanitarnych g) zmywaniu ścian laminowanych , myciu drzwi i myciu glazury - raz na miesiąc h) myciu okien i otworów okiennych na wezwanie , ale nie częściej niż jeden raz na miesiąc i) podlewaniu i pielęgnacji kwiatów - na bieżąco I) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich wynosi : a) biura - 117,53 m² b) pomieszczenia socjalne - 12,56 m2 c)sanitariaty - 6,22 m² d)korytarz - 19,98 m² e) okna - 34,06 m² II) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Obwodu Drogowego wynosi : a) biura - 10,4 m² b) szatnia - 12,2 m2 c) pomieszczenia socjalne - 15,1 m2 d)sanitariaty - 8,9 m² e)korytarz - 11,6 m² f) archiwum - 9,45 m2 g) okna - 3,44 m² h) luxfery - 4,68 m2 4. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do sprzątania zapewnia wykonawca. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w OPZ, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Obwód Drogowy w Biłgoraju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9750.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 13
Kod pocztowy: 23-400
Miejscowość: Biłgoraj
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12103.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12103.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Obwód Drogowy w Józefowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7984.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna "PICCOLAND Sala Zabaw w Józefowie "
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 13
Kod pocztowy: 23-460
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu i Obwód Drogowy w Zamościu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10750.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: EMS Spółka z o.o. w organizacji
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okrzei 46/45
Kod pocztowy: 22-300
Miejscowość: Krasnystaw
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.