eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opracowanie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego wraz z wdrożeniem systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na tych drogach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15

Ogłoszenie nr 510001376-N-2022 z dnia 2022-02-15 r.
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego:

Opracowanie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego wraz z wdrożeniem systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na tych drogach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773934-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540403601-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: +48 71 72 21 700
faks: +48 71 72 21 706
e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl
www: https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego wraz z wdrożeniem systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na tych drogach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SP.ZP.272.55.2020.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem zadania jest opracowanie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego umożliwiającej sprawne zarządzanie obiektami infrastruktury drogi i pasa drogowego oraz wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na tych drogach powiatowych.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Inwentaryzacja pasa drogi oraz opracowanie bazy danych dla wszystkich dróg publicznych, o kategorii dróg powiatowych, będących w zarządzie Powiatu Wrocławskiego, o łącznej długości 560 km ± 5%, która ma obejmować:
a) Założenie systemu referencyjnego,
b) Wykonanie pomiarów terenowych – fotorejestracji oraz skaningu laserowego,
c) Opracowanie cyfrowej bazy danych pasa drogowego,
d) Inwentaryzację oznakowania pionowego i poziomego,
e) Opracowanie Warstwy skrajni (prześwitów) obiektów mostowych na potrzeby wyznaczania tras przejazdu pojazdów nienormatywnych,
f) Warstwę stref o ograniczonym tonażu (C5/C10), warstwę odcinków dróg o ograniczonym tonażu wynikającym ze znaków (warstwa powstanie w wyniku rzutowania inwentaryzacji znaków drogowych na odcinek drogi).
g) Opracowanie i dostarczenie w formie elektronicznej i papierowej mapy techniczno-eksploatacyjnej dróg powiatowych.
2) Wykonanie okresowych przeglądów stanu technicznego dróg publicznych o kategorii dróg powiatowych, będących w zarządzie Powiatu Wrocławskiego, o łącznej długości 560 km ± 5%, w tym:
a) Wykonanie okresowych (pięcioletnich wraz z rocznym) przeglądów stanu technicznego dróg,
b) Ocenę stanu cech powierzchniowych nawierzchni dróg powiatowych wykonaną według wytycznych WDSN.
3) Wdrożenie Systemu, w tym opracowanie poniższych dokumentów, które muszą spełniać warunki, wskazane w OPZ:
a) Opracowanie i dostarczenie „Planu Wdrożenia Systemu”,
b) Opracowanie i dostarczenie „Projektu Technicznego Wdrożenia”,
c) Opracowanie i dostarczenie „Planu inwentaryzacji i migracji danych do systemu”,
d) Opracowanie i dostarczenie „Planu i Specyfikacji Testów Wersji Produkcyjnej Systemu”,
e) Opracowanie i dostarczenie „Dokumentacji Użytkownika Systemu”,
f) Przeprowadzenie instruktaży dla zgłoszonych przez Zamawiającego użytkowników i administratorów Systemu,
4) świadczenie przez Wykonawcę usługi utrzymania Systemu w okresie od dnia podpisania Protokołu Końcowego do dnia 31 grudnia 2022 r.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, obowiązki i wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób realizacji, zostały określone w Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik 6 do SIWZ, oraz projekcie umowy stanowiącym Załącznik 5 do SIWZ.
3.5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę:
Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. Z 2020 r., poz. 1320) pracowników wykonujących nw. czynności:
1) inwentaryzację pasa drogi oraz opracowanie bazy danych, w zakresie następujących czynności:
2) założenie systemu referencyjnego,
3) wykonanie pomiarów terenowych – fotorejestracji oraz skaningu laserowego,
4) opracowanie cyfrowej bazy danych pasa drogowego,
5) opracowanie warstwy skrajni (prześwitów) obiektów mostowych na potrzeby wyznaczania tras przejazdu pojazdów nienormatywnych,
6) opracowanie warstwy stref o ograniczonym tonażu, warstwy odcinków dróg
o ograniczonym tonażu wynikającym ze znaków,
7) opracowanie mapy techniczno-eksploatacyjnej dróg powiatowych;
8) wdrożenie Systemu;
9) przeprowadzenie instruktaży dla użytkowników i administratorów Systemu.
Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
Obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej.
3.6. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.5. oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w postanowieniach projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
3.7. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Przepisów wprowadzających ustawę – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2019 r., poz. 2020) oraz zgodnie z art. art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przed nowelizacją, Zamawiający – Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, informuje, że:

UNIEWAŻNIA
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn.: Opracowanie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego wraz z wdrożeniem systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na tych drogach, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego z zastosowaniem art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 773934 – N – 2020 zamieszczone w dniu 29.12.2020 r., w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na Platformie Przetargowej Logintrade, ofertę na realizację w/w zamówienia złożyło
w wyznaczonym czasie i terminie trzech Wykonawców.
W trakcie sesji otwarcia ofert, Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 665 560,00 zł brutto.
W związku z przedłużającą się procedurą prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz czynnościami szczegółowego badania ofert, Zamawiający odrzucił wszystkie oferty wykonawców biorących udział w postepowaniu.
Biorąc pod uwagę powyższe Zmawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, a przesłanki w/w zostały wyczerpane w całości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.