eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Konserwacja, coroczne pomiary elektryczne i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-03

Ogłoszenie nr 510000618-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Konserwacja, coroczne pomiary elektryczne i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650825-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja, coroczne pomiary elektryczne i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.102.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) comiesięcznej konserwacji 21 urządzeń dźwigowych obejmującej : a) sprawdzenie stanu urządzeń w maszynowni, b) oględziny stanu kabiny i przeciwwagi, c) sprawdzenie szybu oraz podszybia, d) sprawdzenie lin, e) sprawdzenie urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, f) prawidłowości obsługi urządzeń dźwigowych, wykonanie jazd w górę i dół, sprawdzenie dojazdu kabiny do progu przystanku każdego z pięter budynku, g) sprawdzenie drzwi przystankowych, działania rygla, luzownika, h) działania kontaktów barierek ochronnych, kontaktów podłogi i listew najazdowych; Po dokonaniu przeglądu serwisant odnotowuje serwis i wszelkie uwagi w dzienniku serwisowym danego urządzenia; 2) corocznym wykonywaniu jednorazowych obowiązkowych pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 21 urządzeń dźwigowych wykonywanym w miesiącu poprzedzającym termin badania dopuszczenia urządzenia dźwigowego do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. Po wykonanym pomiarze serwisant sporządza protokół, który przekazuje Zamawiającemu; 3) wykonywaniu napraw 21 urządzeń dźwigowych wraz z zakupem materiałów w miarę stwierdzonych w tym zakresie potrzeb. Prace związane z usunięciem awarii mogą być prowadzone tylko w godzinach 6.00 - 22.00. Wyjątek od tej reguły dotyczy czynności związanych z uwolnieniem osób uwięzionych w kabinie urządzenia dźwigowego i prac zabezpieczających urządzenie oraz szyb windowy przed użyciem w czasie pomiędzy podjęciem reakcji na zgłoszenia, a usunięciem awarii urządzenia dźwigowego; 4) pełnieniu całodobowego pogotowia dźwigowego polegającego na przyjmowaniu od Zamawiającego i użytkowników zgłoszeń awarii urządzeń dźwigowych pod całodobowym numerem telefonu oraz reakcji na zgłoszenia. W przypadku zgłoszeń obejmujących uwięzienie osób w kabinie urządzenia Wykonawca ma obowiązek podjęcia czynności mających na celu uwolnienie ludzi z kabiny w czasie nie dłuższym, niż wskazany w ofercie Wykonawcy. II. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z: 1) ustawą o dozorze technicznym z dnia 21.12.2000 r. (Dz. U. z 2018 r. poz.1351 ze zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003, nr 193, poz. 1890); 3) normą PN/EN 81.1. do wykonywania raz w roku obowiązkowych pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej urządzenia dźwigowego; 4) normą PN-EN 81-50 - Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów- Badania i próby- część 50: Zasady projektowania, obliczania, badania i próby elementów dźwigowych; 5) normą PN-EN 81-20 - Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów-Dźwigi przeznaczone do transportu osób i towarów- Część 20: Dźwigi osobowe i dźwigi towarowo-osobowe. III. Wykaz urządzeń dźwigowych objętych przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat producenta, roku produkcji, udźwigu, ilości przystanków i terminie dopuszczenia do ruchu przez Urząd Dozoru Technicznego zawarty jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Uwaga: w okresie ostatnich 36-ciu miesięcy przekazano innemu administratorowi jedno urządzenie. IV. Naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych należy wykonać na podstawie "Zgłoszenia urządzenia dźwigowego do naprawy" (załącznik nr 4 do wzoru umowy) wystawionego przez Wykonawcę, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. Naprawy będą rozliczane na podstawie "Zgłoszenia urządzenia dźwigowego do naprawy" oraz "Protokołu komisyjnego odbioru naprawy urządzenia dźwigowego" (załącznik nr 7 do wzoru umowy). Zamawiający przewiduje w okresie realizacji zamówienia (3 lata) wykonywanie napraw awaryjnych urządzeń dźwigowych przez maksymalnie 2520 roboczogodzin (1080 w budynkach mieszkalnych, 1440 w budynkach użytkowych) oraz pokrycie kosztów zakupu materiałów przeznaczonych do napraw (udokumentowanych fakturami zakupu), do przewidywanej maksymalnej wartości równej wartości roboczogodzin przewidzianych na wykonanie napraw awaryjnych w okresie 3 lat). Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane naprawy, zamontowane materiały i urządzenia na okres 6 miesięcy od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru napraw urządzenia dźwigowego. V. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI z powodu niemożności dokładnego określenia ilości napraw awaryjnych oraz rodzaju i kosztów zakupu materiałów użytych do ich wykonywania. Obligatoryjny zakres zamówienia stanowią konserwacje i coroczne pomiary elektryczne urządzeń dźwigowych. Fakultatywnie (w ramach prawa opcji) wykonywane będą naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych. VI. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie w tym przedmiocie oświadczenia woli przez Zamawiającego. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji określone są we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. VII. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót elektrycznych, związanych z konserwacją, wymianą lub naprawą linii zasilającej przed wyłącznikiem głównym oraz pionu oświetleniowego poza maszynownią. VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, a w szczególności w załączniku nr 2 do wzoru umowy. IX. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z konserwacją i naprawą urządzeń dźwigowych oraz pomiarami rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności przeciwporażeniowej na urządzeniach dźwigowych. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50750000-7


Dodatkowe kody CPV: 50531400-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 232830.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dźwig-Pol sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@dzwig-pol.pl
Adres pocztowy: Transportowców 7
Kod pocztowy: 40-403
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172768.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172768.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 296594.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

dotyczy IV.2) Podana kwota dotyczy zamówienia podstawowego z uwzględnieniem prawa opcji. Wartość zamówienia z uwzględnieniem zamówień udzielanych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 wynosi 323 130,00 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.