eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000425-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629280-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.146.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) odbiór i zagospodarowanie, zgodnie z przepisami prawa, odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez Zamawiającego, określonych w Wykazie Nieruchomości (załącznik nr 1 do wzoru umowy), b) dzierżawa pojemników na odpady komunalne dla lokali użytkowych wskazanych w Wykazie Nieruchomości (załączniku nr 1 do wzoru umowy). 2. Odbiór odpadów komunalnych z lokali użytkowych, będzie odbywał się z częstotliwością określoną w załączniku nr 1 do wzoru umowy z zastrzeżeniem, że odbiór odpadów zbieranych selektywnie odbywać się będzie po zapełnieniu pojemników na nie przeznaczonych, nie rzadziej jednak niż z dwukrotnie mniejszą częstotliwością niż odbiór odpadów komunalnych zmieszanych. 3. Minimalna ilość odpadów komunalnych (zamówienie gwarantowane) w całym okresie realizacji zamówienia, którą Zamawiający przewiduje do odebrania z lokali użytkowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy to: - 700 pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów (zmieszane) - 600 pojemników na odpady komunalne o pojemności 360 litrów (zmieszane) - 450 pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów (zmieszane) - 900 pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (zmieszane) - 100 pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów (segregowane) - 1500 pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (segregowane) Prawo opcji polega na możliwości zwiększenia ilości odbieranych i zagospodarowywanych odpadów oraz dzierżawionych pojemników uwzględniając częstotliwość wywozu do następujących (maksymalnych) ilości w całym okresie realizacji zamówienia: - 1000 pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów (zmieszane) - 800 pojemników na odpady komunalne o pojemności 360 litrów (zmieszane) - 700 pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów (zmieszane) - 1200 pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (zmieszane) - 200 pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów (segregowane) - 2000 pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (segregowane) 4. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje zwiększenie w okresie obowiązywania umowy liczby nieruchomości o kolejne z których będą wywożone odpady i/lub dokonanie zmian w zakresie częstotliwości wywozu. Zamówienie objęte prawem opcji realizowane będzie po zrealizowaniu zamówienia gwarantowanego tj. po wykorzystaniu środków obliczonych jako iloczyn cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości minimalnych podanych w pkt 4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. 5. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania zmian częstotliwości wywozu odpadów komunalnych. 6. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych określonych w aktualnie obowiązującej uchwale Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 7. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. 2019 r., poz. 1040 ze zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności odbioru odpadów z posesji, obejmującego wyniesienie pojemników z odpadami, wyładunek na podstawiony we własnym zakresie środek transportu i odstawienie pustych pojemników. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@mpgk.com.pl
Adres pocztowy: ul. Obroki 140
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244782.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244782.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244782.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dotyczy: 1) pkt IV.2) - Całkowita wartość zamówienia bez VAT uwzględnia wartość zamówienia podstawowego oraz prawa opcji. Całkowita wartość zamówienia wraz z uwzględnieniem prawa opcji (maksymalnej) i zamówień z art 67 ust. 1 pkt 6 wynosi 213.650,00 zł netto. 2) pkt IV.6) Cena oferty uwzględnia prawo opcji.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.