eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika mieszczącego się na terenie Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-03

Ogłoszenie nr 510000052-N-2022 z dnia 2022-01-03 r.
Łańcucki Zakład Komunalny Sp. z o.o.:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika mieszczącego się na terenie Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311469/01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Łańcucki Zakład Komunalny Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 18064396500000, ul. Traugutta 20, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 17 225 72 92
faks: 17 225 00 08
e-mail: przetargi@lzk-lancut.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika mieszczącego się na terenie Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 02/ZP/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego
o pojemności 5000 litrów. Zamawiający wyznacza miejsce dostawy oleju napędowego do zbiornika magazynowego mieszczącego się na terenie Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o., ul. Traugutta 20, 37-100 Łańcut.
2. Olej napędowy ON musi spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz.1680).
3. Szacunkowa ilość dostawy oleju napędowego wynosi ok. 90 000 litrów w okresie 12 miesięcy licząc od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.
4. Dostawy miesięczne oleju napędowego wynosić będą ok. 8 000 litrów, średnia wielkość jednorazowej dostawy wynosić będzie ok. od 3 000 - 4 000 litrów, ale nie będzie ona większa niż 5 000 litrów, średnio co 7 - 10 dni.
5. Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw oleju napędowego poprzez przepompowanie dostarczonego oleju napędowego do zbiornika na terenie siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował dostawy oleju napędowego autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wymagania obowiązującego prawa. Pojazd, którym realizowane będą dostawy musi być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu oleju napędowego do zbiornika magazynowego
6. Dostawa oleju napędowego będzie odbywać się sukcesywnie w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju napędowego maksymalnie
w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną każdorazowo określając wielkość dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzedniego telefonicznego powiadomienia Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii oleju napędowego. Zamawiający wymaga aby poszczególne dostawy oleju napędowego odbywały się tylko w dni robocze w godz. 7:00 - 14:00, każdorazowo w obecności pracownika Zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania : w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowy tzw. ON zimowy.
7. Przy każdej dostawie oleju napędowego do zbiornika, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości oleju potwierdzające spełnienie wymogów PN-EN 590 lub obowiązujące w dniu tankowania oraz list przewozowy wydany przez magazyn zawierający datę i godzinę załadunku, nr rej. cysterny dostarczającej olej napędowy oraz nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny.
8. Dostawca realizujący dostawy zobowiązany jest dostarczyć olej napędowy w ilości zgodnie z otrzymanym zamówieniem i zgodnie z procedurami.
9. Rozliczenie ilości dostarczonego oleju napędowego powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Dostawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument który określi rzeczywistą ilość dostarczonego oleju napędowego.
10. Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód WZ, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki.
11. Na fakturze umieszczona będzie z wydruku rzeczywista ilość dostarczonego oleju napędowego.
12. Okres rozliczeniowy - wystawianie faktur według zestawień tankowań załączonych do faktury. Podstawą do przekazania należności będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę. Faktury płatne będą poleceniem przelewu na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje – miejsce i data, rodzaj i ilość pobranego oleju napędowego, numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy. Szczegółowe warunki rozliczenia i płatności zostały uregulowane we wzorze Umowy który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 401400.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EXTRANS ZBIGNIEW SZELIGA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 9
Kod pocztowy: 39-120
Miejscowość: Sędziszów Małopolski
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 494100.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 494100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 494100.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.