eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › USŁUGA ASYSTY TECHNICZNEJ I KONSERWCJI OPROGRAMOWANIA UŻYTKOWEGO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU WSPOMAGANIA ZARZĄDZANIA MIASTEM - SYSTEM OTAGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Grudziądz: USŁUGA ASYSTY TECHNICZNEJ I KONSERWCJI OPROGRAMOWANIA UŻYTKOWEGO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU WSPOMAGANIA ZARZĄDZANIA MIASTEM - SYSTEM OTAGO
Numer ogłoszenia: 509836 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ASYSTY TECHNICZNEJ I KONSERWCJI OPROGRAMOWANIA UŻYTKOWEGO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU WSPOMAGANIA ZARZĄDZANIA MIASTEM - SYSTEM OTAGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO, eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte będą następujące podsystemy: W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 1) FKJB - Obsługa Finansowo-Księgowa Jednostki Budżetowej, 2) FKORG - Obsługa Finansowo-Księgowa Organu, 3) GRU - Obsługa Generalnego Rejestru Umów, 4) KASA - Obsługa Kasy Gotówkowej, 5) PLBUD - Obsługa planowania budżetu oraz plan budżetu, 6) ST - Środki Trwałe, 7) WYBUD - Obsługa wydatków budżetowych, 8) WPBUD - Obsługa wpływów budżetowych, 9) NWPOJ - Naliczanie i windykacja podatku od środków transportu, 10) PNIER - Naliczanie podatku od nieruchomości, 11) WNIER - Windykacja podatku od nieruchomości, 12) OPGRU - Naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 13) WOGRU - Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 14) SOE - Obsługa egzekucji komorniczych, 15) Opcja programu FKORG - pobieranie sprawozdań z jednostek podległych UM, 16) Opcja programu PLBUD - plik wymiany danych z jednostkami podległymi UM. W okresie od 01.09.2014 r. do 31.12.2014 r. 1) KSON - Kompleksowy System Obsługi Nieczystości 2) KAKSON - Księgowość Analityczna Kompleksowy System Obsługi Nieczystości 3) e-Urząd - Elektroniczny Urząd 4) EOD - Elektroniczny Obieg Dokumentów 5) Obsługa Płatności Masowych 6) ADMIN - Administrowanie Systemu OTAGO Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 1) świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godzinach od 8.00 do 16.00 i doradztwo w sprawie używania systemu; 2) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją; 3) aktualizacje systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym; 4) dostarczanie kolejnych wydań programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora; 5) pomoc i doradztwo w administrowaniu programami. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia, które powierzy podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO dla gmin z minimum 30 tys. mieszkańców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy co najmniej jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO dla gmin z minimum 30 tys. mieszkańców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO dla gmin z minimum 30 tys. mieszkańców;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grudziądzu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Grudziądzu Biuro Informatyki, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie: - pisemnej na adres: Urząd Miejski w Grudziądzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, - faksem na numer: +48 56 45 10 233, - drogą elektroniczną : bzp@um.grudziadz.pl. Forma pisemna zastrzeżona jest: 1) dla złożenia oferty wraz z załącznikami, 2) dla oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w tym dla dokumentów uzupełnianych na podstawie art. 26 ust.3 Pzp), 3) dla pełnomocnictwa, 4) dla zmiany lub wycofania oferty. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą faksu lub elektronicznie - każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.