Ogłoszenie nr 509833-N-2019 z dnia 2019-02-04 r.
AKTYWNI - Stowarzyszenie Wsparcia i Rozwoju Regionu: Docieplenie ścian obiektu Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Rękowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Rękowie wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii. Kompleksowe i efektywne rozwiązania w oparciu o wdrożenie systemu monitorowania i zarządzania zużyciem energii - RPO WD 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
AKTYWNI - Stowarzyszenie Wsparcia i Rozwoju Regionu, krajowy numer identyfikacyjny
021626105, ul.
Nowa
5
,
55-050
Reków, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713162691, 792313448, e-mail
joannaruta@poczta.onet.pl, stanislaw.adam.lewinski@gmail.com, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://stowarzyszenie-aktywni.pl/kontakt/
Adres profilu nabywcy:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1164469
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Organizacja Pozarządowa - Stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1164469
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1164469
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie dotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
biuro@stowarzyszenie-aktywni.pl, aktywna.szkola.eu@gmail.com - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
na adres korespondencyjny Stowarzyszenia: Ręków, ul. Nasławicka 21, podpisanych
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
na adres korespondencyjny Stowarzyszenia: Ręków, ul. Nasławicka 21, podpisanych
Adres:
na adres korespondencyjny Stowarzyszenia: Ręków, ul. Nasławicka 21
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Docieplenie ścian obiektu Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Rękowie
Numer referencyjny:
D.S.1.02/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
1
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Jedna całość - jak wyżej
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO MATERIAŁOWE 3.1.1 Prace rozbiórkowe, murowe, budowlane * Demontaż krat * Skucie wystających parapetów * Rozbiórka istniejącego ocieplenia i częściowe skucie tynków * Rozbiórka daszku * Rozbiórka obróbek blacharskich, * Prace tynkarskie * Prace ociepleniowe * Prace blacharskie 3.1.2 Ściany zewnętrzne - prace ociepleniowe Ocieplenie ścian w systemie ETICS metoda lekko - mokra. * Styropian EPS 50-031 gr. min. 20cm, o współczynniku max. l= 0,031 W/mK. - ściany naziemne dopuszczalne jest zastosowanie materiału termoizolacyjnego o grubości mniejszej/ większej dla zachowania max. lambda Tynk cienkowarstwowy silikonowy samoczyszczący, o odporności na uderzenia min. 130 J, zbrojony mikrowłóknami, na podwójnej siatce do wys. 3m, gr. min. 1,5 mm . Farba silikonowa. Styropian musi nachodzić 2 cm na ramy okienne i drzwiowe. UWAGA: Przed przystąpieniem do ocieplania ścian należy oczyścić ciśnieniowo powierzchnie, uzupełnić brakujące tynki, w miejscach spękań wzmocnić miejscowo mur. Demontaż opraw oświetleniowych, uchwytów na flagi, tablic, skrzynek itp., usunąć obróbki blacharskie, sprawdzić nośność podłoża. Ocieplenie ścian cokołowych i w gruncie w systemie ETICS metoda lekko - mokra Styropian XPS.gr. min 20cm, o współczynniku max. l= 0,038 W/mK. dopuszczalne jest zastosowanie materiału termoizolacyjnego o grubości mniejszej/ większej dla zachowania max. lambda l Tynk mozaikowy dekoracyjny Ocieplenie ścian miejsc szczególnych. podokienniki - polistyren XPS gr. o max. l = 0,038 W/mK 3 cm Wnęka drzwi wejściowych - polistyren XPS gr. o max. l = 0,038 W/mK 3 cm Wnęki po oknach - Styropian EPS 50-031 min. gr. 20cm, o współczynniku max. l= 0,031 W/mK Strop nad przejazdem - EPS 50-031 gr. min. 20cm, o współczynniku max. l= 0,031 W/mK. Strop wiatrołapu - pianka rezolowa w płytach zespolona z płytą g-k gr. min. 7 cm o współczynniku max. l= 0,022 Ściany wiatrołapu - pianka rezolowa w płytach zespolona z płytą g-k min. gr. 6 cm o współczynniku max. l= 0,022 W/mK. dopuszczalne jest zastosowanie materiału termoizolacyjnego o grubości mniejszej/ większej dla zachowania max. lambda l 3.1.3 Zadaszenia, kraty, balustrady Zadaszenia na konstrukcji stalowej, kraty okienne Przed pracami remontowymi zdemontować i zamontować ponownie z uwzględnieniem grubości ocieplenia. Remont obejmuje: -usunięcie korozji -zabezpieczenie antykorozyjne -malowanie farbami ftalowymi do stali. Balustrady schodowe do likwidacji, wykonać nowe ze stali nierdzewnej fi 40 mm na wys. 1,1 m. Maksymalny prześwit między elementami wypełniającymi balustrady nie może być większy niż 0,12m. Poręcze przy schodach zewnętrznych przed ich początkiem i za końcem, należy przedłużyć o 0,3 m oraz zakończyć w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Kraty okienne zdemontować, nie montować po ociepleniu. 3.1.4 Warstwy wykończeniowe i okładziny w systemie ETICS Ściany zewnętrzne: Tynk cienkowarstwowy, silikonowy samoczyszczący, odporny na uderzenia min. 130 J, zbrojony mikrowłóknami, gr. min. 1,5 mm. Farby silikonowe dwie warstwy. Część cokołowa: Tynk silikonowo żywiczny cokołowy gr. min.3 mm. 3.1.5 Opaska żwirowa Wokół budynku wykonać opaskę o szer. 50 cm i głębokości 20 cm ze żwiru rzecznego na geowłókninie wykończoną obrzeżem betonowym chodnikowym. 3.1.6 Malowanie i kolorystyka Ściany tynki dekoracyjne, Elewacje - farba silikonowa kolor: Ściany - NCS S 2005-Y20R Cokół - tynk mozaikowy NCS S 4005-Y20R Ślusarka: Elementy stalowe, RAL 9006 Ostateczna kolorystyka do ustalenia z Inwestorem UWAGA: Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy! Obmiary należy pobrać z natury.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45321000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-11-04
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-11-04 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca zamówienia powinien wykonać (przez niego samego lub swoich pracowników) przynajmniej 5 kompleksowych prac w zakresie docieplenia sfery ścian obiektów kubaturowych - minimalna powierzchnia docieplenia ściany: 635m2.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca lub jego pracownicy powinien/powinni posiadać:
a) doświadczenie i uprawnienia w realizacji kompleksowych dociepleń ścian w obiektach kubaturowych (firmy, budynki użyteczności publicznej i inne);
b) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej typowi zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
1. podpisany formularz ofertowy; 2. referencje potwierdzające: doświadczenie firmy; 3. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- referencje potwierdzające: doświadczenie firmy - oświadczenie o okresie nieprzerwanej działalności; certyfikaty, uprawnienia i inne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
- podpisany formularz ofertowy wraz z referencjami i oświadczeniami
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Dopuszcza się udzielenie zaliczki Wykonawcy, w wysokości do maksymalnie 60% wartości zamówienia (na poczet zamówienia urządzeń przez Wykonawce).
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Gwarancja w miesiącach na wykonane prace | 70,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:Nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Termin realizacji umowy z Wykonawcą może zostać wydłużony z uwagi na ważne przesłanki i czynniki, których nie można było przewidzieć na etapie podpisania umowy, tj.: a. trudne warunki pogodowe uniemożliwiające realizacje zadania (ujemne temperatury, opady śniegu, burze, powodzie i inne nagłe zjawiska atmosferyczne); b. ukryte wady/uszkodzenia muru budynku lub innych elementów konstrukcyjnych Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Rękowie, których nie można było zidentyfikować przed rozpoczęciem prac; c. znaczne opóźnienia po stronie producenta elementów instalacyjnych zadania, u którego zamówienie złoży Wykonawca. Ewentualne wydłużenie okresu realizacji umowy nie może stanowić podstawy podwyższenia ceny Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-22, godzina: 23:59,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-03-22 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.