eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Ochrona fizyczna obiektów i mienia WOSiR wraz z objęciem ich systemem całodobowego monitoringu oraz doraźnym konwojowaniem wartości pienieżnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Wyszków: Ochrona fizyczna obiektów i mienia WOSiR wraz z objęciem ich systemem całodobowego monitoringu oraz doraźnym konwojowaniem wartości pienieżnych
Numer ogłoszenia: 509762 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyszkowski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul.T. Kościuszki 54, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 74 242 69, faks 029 74 242 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów i mienia WOSiR wraz z objęciem ich systemem całodobowego monitoringu oraz doraźnym konwojowaniem wartości pienieżnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektów i mienia zarządzanych przez Wyszkowski Ośrodek Sportu i Rekreacji wraz z objęciem ich systemem całodobowego monitoringu oraz konwojowanie wartości pieniężnych Zamawiającego - w okresach odpowiednio jak niżej dla poszczególnych obiektów: Ochrona fizyczna będzie prowadzona zgodnie z następującymi szczegółowymi założeniami przez pracowników ochrony 2. Monitorowanie bezpieczeństwa na obiektach wymienionych powyżej przy wykorzystaniu zmotoryzowanych patroli nie rzadziej niż 4 razy na dobę i w chwilach zagrożenia po wezwaniu. Patrol interwencyjny Wykonawcy jest zobowiązany do pojawienia się na miejscu zdarzenia najpóźniej w 6 minut od powiadomienia o zagrożeniu. 3. Konwojowanie wartości pieniężnych Zamawiającego odbywać się będzie według potrzeb i w terminach ustalanych w trybie roboczym - tj. codziennie w dni powszednie. W szczególnych przypadkach Zamawiający odstąpi od konwojowania wartości pieniężnych o czym powiadomi Wykonawcę telefonicznie na co najmniej 3 godz. przed wyznaczoną godziną do konwojowania. Konwojowanie wartości pieniężnych odbywać się będzie z trzech obiektów. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości chronionych obiektów, w przypadku sprzedaży obiektu, dot. obiektu i minia na stadionie WOSIR przy ul. Kościuszki 54. 5. Do zadań pracowników ochrony bezpośrednio realizujących przedmiot zamówienia będą należały w szczególności następujące obowiązki: a) ochrona fizyczna obiektów określonych w wyżej wymienionych terminach poprzez zapewnienie bezpieczeństwa i porządku na terenie chronionego obiektu oraz w jego bezpośrednich okolicach (parking, alejki dojazdowe, itp.), b) wzywanie i wspomaganie - w razie potrzeby - patrolu interwencyjnego lub odpowiednich służb (np. policji, pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, itp.), c) udzielanie podstawowych informacji osobom korzystającym z chronionego obiektu, d) przeciwdziałanie wynoszeniu i wywożeniu składników majątkowych przez osoby nieuprawnione oraz dewastacji składników majątkowych znajdujących się w chronionym obiekcie i w jego bezpośredniej okolicy, e) zapobieganiu przebywaniu na chronionych obiektach osób będących pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, f) przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócania porządku i próbom kradzieży na terenie objętym ochroną oraz zatrzymywanie osób dopuszczających się takich działań, g) nadzorowanie i obsługa urządzeń alarmowych funkcjonujących w chronionym obiekcie, h) każdorazowe sprawdzanie przed i po zakończeniu dyżuru stanu zabezpieczenia pomieszczeń i dokonywanie stosownych wpisów do książki dyżurów, i) prowadzenie książki dyżurów z obowiązkiem dokonywania w niej wpisów dokumentujących przebieg dyżuru ze szczególnym uwzględnieniem zdarzeń zakłócających jego przebieg, j) w razie wystąpienia awarii urządzeń technicznych - przeciwdziałanie ich skutkom, powiadomienie odpowiedniego pracownika Zamawiającego i podejmowanie niezbędnych działań celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem. 5. Pracownicy Wykonawcy, przy pomocy których będzie realizował przedmiot zamówienia określony powyżej muszą posiadać stosowne uprawnienia przewidziane ustawą z 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia , być ubrani w jednolity ubiór firmowy, być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego oraz w środki łączności umożliwiające - w razie potrzeby - wezwanie patrolu interwencyjnego Wykonawcy i innych służb..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia tj. w zakresie objętym zamówieniem stosownie do wymagań przepisów prawa, a w szczególności z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze.zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 ( trzema) pracownikami ochrony z licencją I stopnia (po jednym na każdy chroniony obiekt) Ocena tego warunku na podstawie wykazu osób i oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000 zł. Ocena tego warunku na podstawie załączonej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz cenowy wg Formularza Nr 4 2)Formularz oferty wraz z informacją m.in. o cenie zamówienia, terminie wykonania zamówienia, Podwykonawcach, przynależeniu do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, w tym zmiany stawek podatku VAT. 2)Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku np. przedłużającej się procedury przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Aleja Róż 2 07-200 Wyszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Aleja Róż 2 07-200 Wyszków pok. 145.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.