eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Uczelni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Biała Podlaska: Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Uczelni
Numer ogłoszenia: 50968 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II , ul. Sidorska 95/97, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3426530, faks 083 3426531.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pswbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Uczelni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Uczelni w ilości: 1. Drukarka 2 szt. 2. Drukarka kolorowa 1 szt 3. Głośniki do notebooka 1 kpl. 4. Klawiatura i mysz bezprzewodowa 1 kpl. 5. Kości pamięci RAM nr 1 1 kpl. 6. Kości pamięci RAM nr 2 36 kpl. 7. Notebook 4 szt. 8. Skaner A4 1 szt. 9. Przełącznik sieciowy 6 szt. 10. Zestaw komputerowy 11 szt. 11. Monitor 1 szt. 12. Toner do drukarki opisanej w pkt. 4.1.1. 3 szt. 13. Toner do drukarki opisanej w pkt. 4.1.2. 3 kpl. 14. Taśma do drukarki OLIVETTI P10X 5 szt. 15. Kości pamięci RAM nr 3 60 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowaniew okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem tj. dostawa urządzeń komputerowych (np.: zestawy stacjonarne, laptopy, serwery itp.) o wartości minimum 50 000,00 zł. brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1. Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta notebooka o którym mowa w pkt. 10.7. opisu przedmiotu zamówienia 2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta notebooka o którym mowa w pkt. 10.7. opisu przedmiotu zamówienia 3. Dokumenty potwierdzające, iż oferowany notebook, o którym mowa w pkt. 10.7. opisu przedmiotu zamówienia, posiada deklarację zgodności CE 4. Oświadczenie producenta notebooka, o którym mowa w pkt. 10.7. opisu przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych 5. Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych notebooka, o którym mowa w pkt. 10.7. opisu przedmiotu zamówienia 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta notebooka, o którym mowa w pkt. 10.7. opisu przedmiotu zamówienia, na świadczenie usług serwisowych 7. Oświadczenie producenta notebooka, o którym mowa w pkt. 10.7. opisu przedmiotu zamówienia, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem 8. Certyfikat ISO9001 dla producenta jednostki centralnej, o której mowa w pkt. 10.11.2. opisu przedmiotu zamówienia 9. Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę potwierdzające, iż głośność jednostki centralnej, o której mowa w pkt. 10.10.2. opisu przedmiotu zamówienia mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 22 dB 10. Dokumenty potwierdzające, iż oferowana jednostka centralna, o której mowa w pkt. 10.10.2. opisu przedmiotu zamówienia, posiada deklaracja zgodności CE 11. Dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia Wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 12. Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych jednostki centralnej, o której mowa w pkt. 10.10.2. opisu przedmiotu zamówienia 13. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta jednostki centralnej, o której mowa w pkt. 10.10.2. opisu przedmiotu zamówienia, na świadczenie usług serwisowych 14. Oświadczenie producenta jednostki centralnej, o której mowa w pkt. 10.10.2. opisu przedmiotu zamówienia, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem 15. Dokumenty potwierdzające, iż oferowany monitor, o którym mowa w pkt. 10.10.3. i 10.11. opisu przedmiotu zamówienia, posiada deklaracja zgodności CE 16. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta monitora, o którym mowa w pkt. 10.10.2. i 10.11. opisu przedmiotu zamówienia, na świadczenie usług serwisowych 17. Oświadczenie producenta monitora, o którym mowa w pkt. 10.10.2. i 10.11. opisu przedmiotu zamówienia, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem gdy zmiany te nie będą powodować wzrostu ceny oferty oraz będą korzystne dla Zamawiającego lub wynikają ze zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy których wcześniej nie dało się przewidzieć np.: 1. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć przedmiotu umowy w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie asortymentu i zaoferować w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawić na piśmie propozycje zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pswbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska 95/97, Sekcja Zamówień Publicznych i Umów, pok. 378..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska 95/97.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.