eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nausługę ochrony osób, obiektów i mienia oraz konwój wartości pieniężnych w Urzędzie Skarbowym w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Wejherowo: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: usługę ochrony osób, obiektów i mienia oraz konwój wartości pieniężnych w Urzędzie Skarbowym w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346
Numer ogłoszenia: 50953 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337693 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wejherowie, ul. Sobieskiego 346, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 736 3837, faks 58 736 3897.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: usługę ochrony osób, obiektów i mienia oraz konwój wartości pieniężnych w Urzędzie Skarbowym w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. A. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi w zakresie stałej ochrony osób, obiektów i mienia, Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346 (Siedziby Głównej): Ochrona fizyczna wykonywana będzie : 1) Całodobowo przez wszystkie dni tygodnia - przez jednego pracownika ochrony, 2) Dodatkowo przez jednego pracownika ochrony: - poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki - 7 godzin (w godzinach od 8.00 do 15.00). - środy - 10 godzin (w godz. od 8.00 do 18.00), Kod CPV: 74613000-9 - Usługi dozoru B. Podłączenie i utrzymanie stałego połączenia sygnalizacji systemu włamania (SSW) Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346 (Siedziby Głównej) oraz wynajmowanych pomieszczeń na potrzeby Urzędu przy ul. Puckiej 11 (Siedziba Podległa) z centrum monitorowania Wykonawcy oraz, w przypadku wystąpienia zagrożenia, interwencje grupy natychmiastowego reagowania. C. Konwojowanie i transport wartości pieniężnych jeden raz dziennie, w dni urzędowania na trasie między Siedziba Główną, a placówką bankową na terenie Wejherowa będzie wykonywana w godzinach urzędowania, po zamknięciu kasy (poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 8:00-15.00, środa 8.00-18:00, godziny mogą ulec zmianie). Zamawiający zastrzega, że w wyjątkowych przypadkach sobota lub inny dzień wolny może zostać wyznaczony na dzień urzędowania, w takim przypadku Wykonawca zostanie o tym poinformowany z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem. Kody CPV: 74611000-5 - Usługi monitorowania alarmu Transport Wartości pieniężnych będzie wykonywany przy użyciu pojazdów specjalnych lub przystosowanych do przewozu wartości pieniężnych. Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne określone w załączniku 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 14.10.1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych, transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 1998r. nr 129 poz. 858 z poźn. zm.). Ochronę wartości pieniężnych transportowanych pojazdami mechanicznymi wykonywać będą konwojenci wyposażeni w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2005 nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz w/w rozporządzenia. Na mocy art. 36, pkt 7 ustawy z dnia 07.05.2010 r. o uchyleniu lub zmianie niektórych upoważnień do wydawania aktów wykonawczych w miejsce uchylonych przepisów będą obowiązywały nowe przepisy. Uchylone przepisy obowiązują nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy. Kod CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie Zamawiający informuje, że nie dopuszcza wykonywania usługi ochrony przez pracowników nielicencjonowanych. Wykonawca którego ofertę Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektów i mienia należy w szczególności: 1) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu 2) ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 3) wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, 4) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 5) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późniejszymi zmianami), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, 6) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionych budynkach po godzinach pracy, 7) kontrola kluczy wydawanych pracownikom Urzędu, 8) niezwłoczne powiadamianie Policji w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie chronionych obiektów, 9) wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń zakładu), 10) zapewnienie bezpieczeństwa pracowników Urzędu i petentów, 11) wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia; 12) obserwacje osób wchodzących do Urzędu, 13) obsługę urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji ppoż. 14) okresowe patrolowanie wnętrza obiektu; 15) podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym; 16) sprawdzenie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych; 17) sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych; 18) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi); 19) meldowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Kierownikowi Referatu Organizacji i Logistyki lub Pełnomocnikowi ochrony, 20) sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych. 21) sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: a. nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych; b. nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp.; c. czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej; 22) prowadzenie służby zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej, 23) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z dokumentacji ochronnej. Monitoring elektroniczny z grupami natychmiastowego reagowania polega na: 1) podłączeniu zdublowanym (na koszt Wykonawcy) centralek SSW Zamawiającego w budynku Siedziby Głównej oraz stref w budynku Siedziby Podległej - w chwili obecnej w budynku wynajmowanym w Wejherowie przy ul. Puckiej 11 do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego, 2) automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSW Zamawiającego: a. alarmów włamaniowych i napadowych, b. prób sabotażu systemu alarmowego, c. transmisji testowych (co 24 godziny). 3) analizie otrzymanych sygnałów, 4) w przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Siedziby Głównej lub pomieszczeń wynajmowanych obecnie w Siedzibie Podległej nie może przekraczać 10 minut. Kod CPV: 74613000-9 - Usługi dozoru Kody CPV: 74611000-5 - Usługi monitorowania alarmu Kod CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w zakresie podłączenie i utrzymanie stałego połączenia sygnalizacji systemu włamania (SSW) w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy, podpisując jednocześnie umowę z Wykonawcą któremu udzieli zamówienie podstawowe. Zamówienia uzupełniające będą świadczone w Siedzibie Podległej w budynku na terenie miasta w Wejherowie. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania zamówienia możliwość zmiany Siedziby Podległej na inną położoną w Wejherowie. Zamawiający informuje, iż w chwili obecnej czyni starania o zmianę lokalizacji Siedziby Podległej na część budynku położonego w Wejherowie przy ul. Transportowej 1. O zmianie Siedziby Podległej Wykonawca zostanie pisemnie poinformowany najpóźniej w terminie 14 przed zmianą Siedziby Podległej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9, 74.61.10.00-5, 79.71.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiking Agencja Ochrony Mienia i Konwoje Witold Stochmiałek, ul. Krzywoustego 8, 81-035 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139516,08

  • Oferta z najniższą ceną: 130038,55 / Oferta z najwyższą ceną: 139516,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.