eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dêbica › Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy ul. Pi³sudskiego 19

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-02-05



Og³oszenie nr 509323-N-2020 z dnia 2020-02-05 r.

Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Dêbicy: Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy ul. Pi³sudskiego 19
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Dêbicy, krajowy numer identyfikacyjny 18022725000000, ul. ul. Sportowa  26 , 39-200  Dêbica, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 14 677 61 40, e-mail mosir@mosir.debica.pl, faks 14 677 61 40.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.debica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.mosir.debica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji 39-200 Dêbica, ul. Sportowa 26, pokój nr 208


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy ul. Pi³sudskiego 19
Numer referencyjny: ZP 01/HBiL/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug na rzecz MOSiR w zakresie : Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR Dêbicy przy ul. Pi³sudskiego 19 2.Zabezpieczenie ratownicze polegaæ bêdzie na dy¿urach w dni ¶wi±teczne oraz soboty i niedziele ¶wiadczone przez 7 ratowników na jednej zmianie. 3.Obowi±zuj±cy system pracy: praca na dwie zmiany w godz. od 6.00 do 14.00 i od godz. 14.00 do 22.00.

II.5) G³ówny kod CPV: 75252000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71317200-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 UPzp. 2. Przedmiot: Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy ul. Pi³sudskiego 19. 3. Wielko¶ci lub zakresu zamówienia: do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. 4. Warunki na jakich zostan± udzielone: Zamówienie uzupe³niaj±ce polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug zamówienia zostan± udzielne w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury przetargowej na rok 2021.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± decyzjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych wyra¿aj±c± zgodê na wykonywanie ratownictwa wodnego na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarze wodnym (tj. Dz. U. 2018 poz. 1482 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem op³aconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o warto¶ci co najmniej 500 000 tys. z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Osób: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: Wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jedn± us³ugê ratownictwa wodnego na terenie p³ywali krytej o ³±cznej powierzchni lustra wody we wszystkich nieckach min. 1900m2, o warto¶ci min. 200 000,00 a brutto, -jedn± us³ugê ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej posiadaj±cej co najmniej jedn± nieckê basenow± o powierzchni lustra wody min. 1000m2, o warto¶ci min. 100 000,00 z³., brutto. Wykonawcy: Wykonawca musi wskazaæ osobê, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ca siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona: Wykonawca wyka¿e osoby zdolne do wykonania zamówienia: Min. 20 osób zdolnych do realizacji niniejszego zamówienia, posiadaj±cych: -aktualne uprawnienie ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z Ustaw± z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2018 r., poz.1482) oraz aktami wykonawczymi do tej¿e ustawy -aktualne za¶wiadczenie potwierdzaj±ce ukoñczony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz uzyskania tytu³u ratownika.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, 2. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w p. 1 i 2, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 7. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 700 z pó¼n. zm.).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 2. Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania; 3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4. Potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700 z pó¼n. zm.), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena50,00
Wysoko¶æ polisy ubezpieczeniowej10,00
okres posiadanych uprawnieñ ratownika40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-02-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej okre¶lone w Dziale VI ustawy Pzp. 2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia o zamówieniu oraz SIWZ przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 3. Odwo³anie przys³uguje wy³±cznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynno¶ci Zamawiaj±cego podjêtej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynno¶ci, do której Zamawiaj±cy jest zobowi±zany na podstawie ustawy Pzp. 4. Zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Pzp je¿eli warto¶æ zamówienia jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, odwo³anie przys³uguje wy³±cznie wobec czynno¶ci tam okre¶lonych, tj.: 1) okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu, 2) wykluczenia odwo³uj±cego z postêpowania o udzielenie zamówienia, 3) odrzucenia oferty odwo³uj±cego, 4) opisu przedmiotu zamówienia, 5) wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Odwo³anie powinno wskazywaæ czynno¶æ lub zaniechanie czynno¶ci Zamawiaj±cego, której zarzuca siê niezgodno¶æ z przepisami ustawy Pzp, zawieraæ zwiêz³e przedstawienie zarzutów, okre¶laæ ¿±danie oraz wskazywaæ okoliczno¶ci faktyczne i prawne uzasadniaj±ce wniesienie odwo³ania. 6. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej (dalej "Prezes Izby") w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio w³asnorêcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Odwo³uj±cy przesy³a kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. Domniemywa siê, i¿ Zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z tre¶ci± odwo³ania przed up³ywem terminu do jego wniesienia, je¿eli przes³anie jego kopii nast±pi³o przed up³ywem terminu do jego wniesienia przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 8. Wykonawca mo¿e w terminie przewidzianym do wniesienia odwo³ania poinformowaæ Zamawiaj±cego o niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynno¶ci podjêtej przez niego lub zaniechaniu czynno¶ci, do której jest on zobowi±zany na podstawie ustawy Pzp, na które nie przys³uguje odwo³anie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp (pkt 4 powy¿ej). 9. W przypadku uznania zasadno¶ci przekazanej informacji Zamawiaj±cy powtarza czynno¶æ albo dokonuje czynno¶ci zaniechanej, informuj±c o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie Pzp dla tej czynno¶ci. 10. Na czynno¶ci, o których mowa w pkt 9 powy¿ej, nie przys³uguje odwo³anie, z zastrze¿eniem art. 180 ust. 2 ustawy Pzp (pkt 4 powy¿ej). 11. Odwo³anie wnosi siê w terminie 5 dni od dnia przes³ania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia - je¿eli zosta³y przes³ane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (poczt± elektroniczn±) albo w terminie 10 dni - je¿eli zosta³y przes³ane pisemnie. 12. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, a tak¿e wobec postanowieñ SIWZ, wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. 13. Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone w pkt 11 i 12 powy¿ej wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia. 14. Je¿eli koniec terminu do wykonania czynno¶ci przypada na sobotê lub dzieñ ustawowo woln od pracy, termin up³ywa dnia nastêpnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 15. W przypadku wniesienia odwo³ania wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub postanowieñ SIWZ Zamawiaj±cy mo¿e przed³u¿yæ termin sk³adania ofert. 16. W przypadku wniesienia odwo³ania po up³ywie terminu sk³adania ofert bieg terminu zwi±zania ofert± ulega zawieszeniu do czasu og³oszenia orzeczenia przez Izbê. 17. Zamawiaj±cy przesy³a niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopiê odwo³ania innym Wykonawcom uczestnicz±cym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a je¿eli odwo³anie dotyczy tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub postanowieñ SIWZ, zamieszcza j± równie¿ na stronie internetowej, na której jest zamieszczone og³oszenie o zamówieniu lub jest udostêpniana SIWZ, wzywaj±c Wykonawców do przyst±pienia do postêpowania odwo³awczego. 18. Wykonawca mo¿e zg³osiæ przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwo³ania, wskazuj±c stronê, do której przystêpuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przystêpuje. Zg³oszenie przyst±pienia dorêcza siê Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopiê przesy³a siê Zamawiaj±cemu oraz Wykonawcy wnosz±cemu odwo³anie. 19. Wykonawcy, którzy przyst±pili do postêpowania odwo³awczego, staj± siê uczestnikami postêpowania odwo³awczego, je¿eli maj± interes w tym, aby odwo³anie zosta³o rozstrzygniête na korzy¶æ jednej ze stron. 20. Zamawiaj±cy lub odwo³uj±cy mo¿e zg³osiæ opozycjê przeciw przyst±pieniu innego Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ do czasu otwarcia rozprawy. Izba uwzglêdnia opozycjê, je¿eli zg³aszaj±cy opozycjê uprawdopodobni, ¿e Wykonawca nie ma interesu w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przyst±pi³; w przeciwnym razie Izba oddala opozycjê. Postanowienie o uwzglêdnieniu albo oddaleniu opozycji Izba mo¿e wydaæ na posiedzeniu niejawnym. Na postanowienie o uwzglêdnieniu albo oddaleniu opozycji nie przys³uguje skarga. 21. Czynno¶ci uczestnika postêpowania odwo³awczego nie mog± pozostawaæ w sprzeczno¶ci z czynno¶ciami o¶wiadczeniami strony, do której przyst±pi³, z zastrze¿eniem zg³oszenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 186 ust. 3 ustawy Pzp, przez uczestnika, który przyst±pi³ do postêpowania po stronie Zamawiaj±cego. 22. Odwo³uj±cy oraz Wykonawca wezwany zgodnie z pkt 17 i pkt 18 nie mog± nastêpnie korzystaæ ze ¶rodków ochrony prawnej wobec czynno¶ci Zamawiaj±cego wykonanych zgodnie z wyrokiem Izby lub s±du albo na podstawie art. 186 ust. i 3 ustawy Pzp. 23. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du. 24. Skargê wnosi siê do s±du okrêgowego w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiaj±cego. 25. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby, przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Z³o¿enie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem. 26. Skarga powinna czyniæ zado¶æ wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawieraæ oznaczenie zaskar¿onego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwiêz³e ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a tak¿e wniosek o uchylenie orzeczenia lub o zmianê orzeczenia w ca³o¶ci lub w czê¶ci. Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 RODO Niniejsz± informacjê otrzyma³e¶ w zwi±zku z obowi±zkami okre¶lonymi w art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej z dnia 14 ma ja 2016 r. L 119/1). Informacje podstawowe dotycz±ce przetwarzania Twoich danych osobowych Administrator Danych Osobowych (APO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Miasta Dêbica, z siedzib± w Dêbicy. Gmina Miasta Dêbica - Mariusz Szewczyk - Burmistrz Miasta ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dêbica; Mo¿esz siê z nami skontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: o listownie na adres: ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dêbica o przez e-mail: umdebica@.umdebica.pl o telefonicznie : (14) 68 38 100 Inspektor Ochrony Danych Inspektorem Ochrony Danych jest Marcin Mala. Inspektor to Osoba, z któr± mo¿esz siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przys³uguj±cych Ci praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Mo¿esz siê z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób : - listownie na adres: ul. Wielopolska 62, 39-200 Dêbica - przez e-mail: marcin.mala@mdconsulting.com.pl - telefonicznie : 692998123 Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Inspektor bêdzie przetwarzaæ Twoje dane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowi±zek podania przez Ciebie danych osobowych bezpo¶rednio Ciebie dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. ), dalej "ustawa Pzp", zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±cych z ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: " Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy ulicy Pi³sudskiego 19" znak ZP/01/HbiL/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Bêdziemy przetwarzaæ Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp Okres przechowywania Twoich danych osobowych Twoje dane osobowe bêd± przetwarzane przez Urz±d Miejski w Dêbicy przez minimum 5 lat, nastêpnie Archiwum Pañstwowe po ekspertyzie dokumentów mo¿e podj±æ decyzjê o ich zniszczeniu lub przekwalifikowaæ na kategoriê A i wtedy Twoje dane osobowe bêd± przetwarzane przez Urz±d Miejski w Dêbicy przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakoñczeniu Twojej sprawy a nastêpnie zostan± przekazane do Archiwum Pañstwowego w Krakowie, gdzie bêd± przetwarzane wieczy¶cie. Odbiorcy Twoich danych osobowych Twoje dane zostan± udostêpnione podmiotom lub osobom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e podmiotom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa. Twoje prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych Twoje dane Przys³uguj± Ci nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych : o na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych; przy czym w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty procedowanego/zakoñczonego) postêpowania; o na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, a tak¿e nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; o na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*; przy czym wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, ¿e przetwarzanie jej dotycz±cych danych osobowych narusza przepisy RODO; W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, skontaktuj siê z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powy¿ej). Wykonawcy i innym osobom podanych w ofercie nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawid³owo¶ci przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przys³uguje Ci tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.