eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i tonerów w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Krosno: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i tonerów w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 5092 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie , Rynek 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375530, faks 013 4375511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i tonerów w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i tonerów w 2009 r w zał nr 1 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymogi stawiane oferentom: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy, w szczególności: a.Zgodnie z art. 24 ust. 1 wyklucza się z postępowania: a)Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. b)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciw prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. b.wg art. 24 ust. 2 .wyklucza się z postępowania: a)Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art.62 ust.1 pkt 2 lub art.67 ust.1 pkt 1 i 2; b)Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c)Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. d)Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (w tym postępowaniu nie jest wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.Do niniejszego postępowania przetargowego mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami podanymi w niniejszej specyfikacji. 2. Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona czytelnie w języku polskim w formie pisemnej na drukach opracowanych przez Zamawiającego. 3.Wszelkie upusty należy uwzględnić w cenie jednostkowej. 4.Wykonawca zamieści ofertę w zamkniętych: wewnętrznej i zewnętrznej kopercie. Na kopercie zewnętrznej muszą znajdować się następujące oznaczenia: a) nazwa i adres Zamawiającego, b) opis - przetarg nieograniczony na: Dostawę artykułów biurowych, papierniczych i tonerów w 2009 r. Na kopercie wewnętrznej - oprócz powyższych oznaczeń - musi znajdować się dodatkowo nazwa i adres Wykonawcy. 5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty lub oświadczenia. W przypadku kserokopii dokumentu lub oświadczenia musi być ona opatrzona imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem: za zgodność z oryginałem. 7. Wszystkie strony oferty i załączników powinny być podpisane przez osoby upoważnione do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy. Powinny być kolejno ponumerowane oraz złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Miejsca w których Wykonawca naniósł poprawkę powinny być parafowane. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Wymagane dokumenty i oświadczenia. 1. Formularz ofertowy z danymi Wykonawcy oraz danymi podlegającymi ocenie przez komisję przetargową - (Zał. nr 2) (gotowy druk do wypełnienia i podpisania przez Wykonawcę zawarty w SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia (Zał. nr 1) z wpisanymi cenami za poszczególne pozycje. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 i 24 ustawy p.z.p. - (Zał. nr 2 pkt IV) (gotowy druk do podpisania przez Wykonawcę, dołączony do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiający stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert (poświadczony za zgodność przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy). 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. 6. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona (Umowa konsorcyjna). 7. Oświadczenie o zaznajomieniu się z treścią umowy (Zał. nr 3) i gotowości do jej podpisania bez poprawek - (Zał. nr 2 punkt IV p.pkt 7). 8. W przypadku powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia należy podać ten fakt w ofercie, jednak wartość powierzonej części nie może przekroczyć 50% całkowitej wartości zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.krosno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie ul. Kazimierza Wielkiego 8, (pokój nr 11)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie ul. Kazimierza Wielkiego 8, (pokój nr 11)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.02.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych w 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych w 2009 r. wg zał. nr 1 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów w 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do drukarki Olivetti P10X oryg. Szt. 1 Toner Ricoh Aficio 1018D oryg. (1220D) Szt. 10 Toner Ricoh Aficio AF 200 oryg. (20DE) Szt. 12 Toner Ricoh Aficio 2015 oryg. (1230D) Szt. 5 Toner Ricoh AFICIO MP161SPF oryg. (1270D) Szt. 5 Toner Ricoh FT 4022 oryg. (450E) Szt. 5 Toner Ricoh MP2000 oryg. (1230D) Szt. 5 Toner do drukarki czarny HP LJ 1100 oryg. (C4092A) Szt. 10 Toner do drukarki HP LJ 1320 oryg. (Q5949X) Szt. 20 Toner Kyocera FS 1010 oryg. (TK17) Szt. 5 Toner Kyocera FS 1020 oryg. (TK18) Szt. 1 Toner Kyocera FS 6900 oryg. (TK20H) Szt. 1 Toner HP Color LaserJet 2605 oryg. (Q6001AX) Szt. 3 Toner HP Color LaserJet 2605 oryg. (Q6000AX) Szt. 10 Toner HP Color LaserJet 2605 oryg. (Q6003AX) Szt. 3 Toner HP Color LaserJet 2605 oryg. (Q6002AX) Szt. 3 Toner HP LaserJet P2015 oryg. (Q7553X) Szt. 20 Toner HP 4L/4P oryg. (92274A) Szt. 1 Tusz HP 710 oryg. czarny (C51645AE - 42 ml.) Szt. 1 Tusz HP 710 oryg. kolor (C1823DE - 30 ml) Szt. 1 Tusz HP 1100, 1700 czarny oryg. (C4844AE-69ml) Szt. 5 Tusz HP 1100, 1700 kolor oryg. (C4836AE-28ml) Szt. 8 Tusz HP 1100, 1700 kolor oryg. (C4837AE-28ml) Szt. 5 Tusz HP 1100, 1700 kolor oryg. (C4838AE-28ml) Szt. 5 Tusz HP DeskJet 3820 czarny oryg. (6615DE-25ml) Szt. 2 Tusz HP DeskJet 3820 kolor oryg. (6578AE-38ml) Szt. 2 Tusz HP 940C kolor oryg. (C6578DE) Szt. 4 Tusz HP 940C czarny oryg. (C6615DE) Szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.