eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Świadczenie usług serwisowych dla tomografu komputerowego i urządzeń towarzyszących



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 5090 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Łuków: Świadczenie usług serwisowych dla tomografu komputerowego i urządzeń towarzyszących
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 351815


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, krajowy numer identyfikacyjny 30647200000, ul. ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego  3, 21400   Łuków, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 257 989 074, faks 257 989 074, e-mail zp@spzoz.lukow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Puiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług serwisowych dla tomografu komputerowego i urządzeń towarzyszących

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych, pogwarancyjnych usług serwisowych urządzeń stanowiących własność Zamawiającego: tomografu komputerowego CT Brightspeed 16 Elite, zwanego w dalszej części umowy Aparatem, i urządzeń towarzyszących tj. stacji opisowej AW oraz strzykawki automatycznej Alpha Dual Shot Niemoto. Na usługi serwisowe - czynności podejmowane w ich ramach, składają się czynności serwisowe konserwacyjne polegające na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych Aparatu bądź Urządzeń, zalecanych przez producenta oraz pozostałe czynności serwisowe polegające na usuwaniu wszelkich awarii, wad i usterek, które ujawniły się w okresie obowiązywania umowy i są podejmowane w celu przywrócenia Aparatu bądź Urządzenia do stanu umożliwiającego używanie ich zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. 2. W ramach niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a. przeprowadzania przeglądów technicznych Aparatu 4 razy w ciągu 12-mcy trwania umowy, przy czym pierwszy przegląd techniczny ma się odbyć w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia podpisania niniejszej umowy, a każdy kolejny przegląd wykonany ma być raz na 3 miesiące. W przypadku stwierdzenia podczas dokonywania przeglądu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, konieczności wymiany części Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę handlową obejmującą koszt niezbędnych części zamiennych oraz określi termin w którym może dokonać tej wymiany, b. nielimitowanej ilości godzin pracy serwisu oraz nielimitowanej ilości dojazdów inżynierów serwisowych c. zdalnego diagnozowania uszkodzeń, awarii poprzez sieć komputerową, naprawę oprogramowania w sposób polegający na przywróceniu parametrów umożliwiających używanie Aparatu zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem, przy czym Zamawiający umożliwi Wykonawcy możliwość połączenia się z aparatem za pomocą sieci komputerowej w celu zdalnej diagnostyki parametrów urządzenia oraz zdalnej naprawy urządzenia w sposób polegający na przywróceniu parametrów umożliwiających używanie Aparatu zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem, d. zapewnienia możliwości generowania raportów dotyczących czynności serwisowych zawierających: czas oraz skuteczność czynności serwisowych (również wykonywanych zdalnie), wymienionych części zamiennych oraz szacunkowego czas sprawności Aparatu i Urządzenia po wykonaniu czynności serwisowych, e. wykonywania czynności serwisowych Aparatu i Urządzeń przez osoby wskazane przez Wykonawcę, które posiadają w okresie obowiązywania umowy odpowiednią wiedzę i doświadczenie; strony równocześnie postanawiają, iż nie określają limitów czasowych na wykonywanie czynności serwisowych przez takie osoby w siedzibie Zamawiającego lub w innej lokalizacji, w której są wykonywane czynności serwisowe, f. wymiany w ramach wykonywanych czynności serwisowych wszelkich części zamiennych i materiałów zużywalnych. W takim przypadku każdorazowo przed koniecznością wymiany części Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę handlową oraz uzasadnienie konieczności wymiany danych części. Same zaś części zamienne i materiały zużywalne będą wymieniane na oryginalne, przez co strony rozumieją części i materiały akceptowane przez producenta Aparatu bądź Urządzenia zgodne z fabryczną konfiguracją oraz zaleceniami instrukcji obsługi. Zamawiający równocześnie dopuszcza stosowanie części zamiennych będących równoważnikiem lub zamiennikiem części fabrycznie zainstalowanych przez producenta z zachowaniem parametrów pracy. Oferowane części zamienne muszą być objęte pisemną minimum pół roczną gwarancją. g. wykonania raz w roku kalendarzowy obowiązywania umowy testów specjalistycznych Aparatu zgodnie z ustawą z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz.U.z 2012 r., poz. 264 z późn.zm.), h. wykonania przeglądu strzykawki automatycznej zgodnie z zaleceniami producenta minimum jeden raz w roku kalendarzowym obowiązywania umowy, i. dokonania przegląd Stacji Opisowej Lekarskiej AW zgodnie z zaleceniami producenta minimum jeden raz w roku kalendarzowym obowiązywania umowy. 3.Zakupu niezbędnych do wymiany i naprawy części do Aparatu bądź Urządzenia, dokonuje Zamawiający, przy czym dla uniknięcia wszelkich wątpliwości części zamienne będą zakupywane przez Zamawiającego na podstawie odrębnej umowy, co oznacza, że dostawcą części zamiennych może być inny podmiot niż Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50421000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Świadczenie usług serwisowych dla tomografu komputerowego i urządzeń towarzyszących
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT70000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Medikol Systems Sp. zo. o.,  ,  ul. Drewsa 3,  61-606,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22140.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43308.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.