eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Sprzątanie pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Bielsko-Biała: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 508976 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bip.wizja.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białe przy ulicy K. Miarki 11 oraz przy ulicy 1 Maja 17a, wg zamieszczonego niżej wykazu: MOPS - K. Miarki 11 Powierzchnia do sprzątania: 1 331,31 m2 Powierzchnia okien: 237,20 m2 Sprzątanie codzienne: 785,30 m2 Sprzątanie co drugi dzień:546,01 m2 Zakres świadczonych usług obejmuje: codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych i korytarzach, codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń WC, codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, codzienne odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych we wszystkich pomieszczeniach biurowych na I piętrze oraz w sekretariacie i gabinetach dyrekcji (III piętro) oraz w pawilonie B, co drugi dzień odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze oraz w pawilonie A, na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, na bieżąco zakup, dostarczanie i uzupełnianie mydła w dozownikach, dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, na bieżąco zakup środków czystości. MOPS - 1 Maja 17a Powierzchnia do sprzątania: 900,00 m2 Powierzchnia okien: 83,75 m2 Zakres świadczonych usług obejmuje: codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych, korytarzach oraz w pomieszczeniach biurowych, codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wc oraz wszystkich pomieszczeń socjalnych, codzienne wycieranie kurzu z mebli, sprzętów biurowych oraz parapetów okiennych, codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, na bieżąco zakup, dostarczanie i uzupełnianie mydła w dozownikach, dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, na bieżąco zakup środków czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach udostępnionych do sprzątania. Wykonawca zapewnia środki chemiczne i sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi. Sprzę i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne, a środki chemiczne nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bip.wizja.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-300 Bielsko-Biała, ul. K. Miarki 11 III piętro pokój 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-300 Bielsko-Biała, ul. K. Miarki 11 III piętro pokój 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.