Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Bielsko-Biała: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 508976 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bip.wizja.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białe przy ulicy K. Miarki 11 oraz przy ulicy 1 Maja 17a, wg zamieszczonego niżej wykazu: MOPS - K. Miarki 11 Powierzchnia do sprzątania: 1 331,31 m2 Powierzchnia okien: 237,20 m2 Sprzątanie codzienne: 785,30 m2 Sprzątanie co drugi dzień:546,01 m2 Zakres świadczonych usług obejmuje: codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych i korytarzach, codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń WC, codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, codzienne odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych we wszystkich pomieszczeniach biurowych na I piętrze oraz w sekretariacie i gabinetach dyrekcji (III piętro) oraz w pawilonie B, co drugi dzień odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze oraz w pawilonie A, na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, na bieżąco zakup, dostarczanie i uzupełnianie mydła w dozownikach, dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, na bieżąco zakup środków czystości. MOPS - 1 Maja 17a Powierzchnia do sprzątania: 900,00 m2 Powierzchnia okien: 83,75 m2 Zakres świadczonych usług obejmuje: codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych, korytarzach oraz w pomieszczeniach biurowych, codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wc oraz wszystkich pomieszczeń socjalnych, codzienne wycieranie kurzu z mebli, sprzętów biurowych oraz parapetów okiennych, codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, na bieżąco zakup, dostarczanie i uzupełnianie mydła w dozownikach, dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, na bieżąco zakup środków czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach udostępnionych do sprzątania. Wykonawca zapewnia środki chemiczne i sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi. Sprzę i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne, a środki chemiczne nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bip.wizja.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
43-300 Bielsko-Biała, ul. K. Miarki 11
III piętro pokój 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-300 Bielsko-Biała, ul. K. Miarki 11 III piętro pokój 307.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA: "REWITALIZACJA ZABYTKOWEGO UKŁADU OGRODU BIELSKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII - OLSZÓWKA W BIELSKU-BIAŁEJ UL. OLSZÓWKA 102"
- Ochrona obiektów i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych Elektrycznych i Mechanicznych przy ul. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4480S Porąbka-Wielka Puszcza na odc. od. ul. Bukowskiej do ul. Górskiej, etap 1- budowa kanalizacji deszczowej do potoku Wielka Puszcza.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń 3 razy w tygodniu w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy.
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.