Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Łódź: Budowa Pomnika Polaków Ratujących Żydów zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 50892 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Wileńska 53/55, 94-016 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, fax 042 6384747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Pomnika Polaków Ratujących Żydów zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budowy Pomnika Polaków Ratujących Żydów na terenie nieruchomości przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i twórcze wykonanie pomnika miejsca pamięci zagłady Żydów z Litzmannstadt Getto, składającego się z Pomnika Polaków Ratujących Żydów . 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Etap I : - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - wykonanie fundamentów pod ściany żelbetowe pomnika - wykonanie ścian żelbetowych - zabezpieczenie środkami antygraffiti ścian pomnika uwaga: należy zastosować środek antygraffiti nie powodujący zmiany koloru ani faktury betonu np. AGS 3502 lub AGS 3512 firmy TRION TENSID AB lub równoważny. W ofercie należy wskazać nazwę oraz producenta środka, który zostanie zastosowany Etap II : - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji odgromowej - budowę nawierzchni placów i chodników - sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej Pomnika i przyłącza elektrycznego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.23.32.25 - Drogi jednopasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Za spełnienie ww. warunków Zamawiający uzna: ad. a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. obejmującej w swym zakresie wykonawstwo robót ogólnobudowlanych; ad. b. należyte wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 1) wykonanie budowli z żelbetonu typu pomniki, maszty, mosty, wiadukty - minimum 3 obiekty o wartości co najmniej 700 000 zł. brutto każdy, lub 2) wykonanie minimum dwóch budowli z żelbetonu z kategorii wymienionych w punkcie 1) o wartości co najmniej 700 000 zł brutto każda i co najmniej dwóch budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 2 000 000 zł. brutto każdy, lub 3) wykonanie minimum jednej budowli z żelbetonu z kategorii wymienionych w punkcie 1) o wartości co najmniej 700 000 zł brutto i co najmniej trzech budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 2 000 000 zł. brutto każdy, lub 4) wykonanie minimum 4 budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł. brutto każdy, oraz 5) wykonanie co najmniej 1 nawierzchni z kamienia brukowca lub kostki betonowej ( prac brukarskich) o litej powierzchni łącznej powyżej 800 m2 w jednym zadaniu, -z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; uwaga: w przypadku wykonania jedynie żelbetowych konstrukcji w budynkach lub stanu surowego budynków, o których mowa w punktach 2) - 4), wartość prac konstrukcyjnych nie może być niższa niż 700 000 zł. w odniesieniu do jednego budynku ( przy tej samej ilości minimalnej budynków) ad. c.dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane o specjalności :ogólnobudowlanej, konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji elektrycznych, robót drogowych, ad. d. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 300 000 zł. oraz posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 000 000 zł. ad. e. - złożenie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, - załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w części VI niniejszej specyfikacji, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia. 4.Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w ppkt. 1 lit. a - e, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w ppkt. 1 lit. b, c, d, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI ppkt. 3-7 niniejszej specyfikacji; - każdy z Wykonawców: warunki określone w ppkt 1 lit. a, e, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI ppkt 1,2 i 8 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania): tj. 1) wykonanie budowli z żelbetonu typu pomniki, maszty, mosty, wiadukty minimum 3 obiekty o wartości co najmniej 700 000 zł. brutto każdy, lub 2) wykonanie minimum dwóch budowli z żelbetonu z kategorii wymienionych w punkcie 1) o wartości co najmniej 700 000 zł brutto każda i co najmniej dwóch budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 2 000 000 zł. brutto każdy, lub 3) wykonanie minimum jednej budowli z żelbetonu z kategorii wymienionych w punkcie 1) o wartości co najmniej 700 000 zł brutto i co najmniej trzech budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 2 000 000 zł. brutto każdy, lub 4) wykonanie minimum 4 budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł. brutto każdy, oraz 5) wykonanie co najmniej 1 nawierzchni z kamienia brukowca lub kostki betonowej ( prac brukarskich) o litej powierzchni łącznej powyżej 800 m2 w jednym zadaniu, -z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z wykonanych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; uwaga: w przypadku wykonania jedynie żelbetowych konstrukcji w budynkach lub stanu surowego budynków, o których mowa w punktach 2) - 4), wartość prac konstrukcyjnych nie może być niższa niż 700 000 zł. w odniesieniu do jednego budynku ( przy tej samej ilości minimalnej budynków) 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 3 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - ogólnobudowlanej, - konstrukcyjno - budowlanej, - sieci i instalacji elektrycznych, - robót drogowych. 6.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 300 000 zł. 7.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 2 000 000 zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert. 8.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy. UWAGI: - Dołączone do formularza oferty załączniki powinny być ułożone i ponumerowane w sposób ciągły, w podanej wyżej kolejności. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 1 i 2 składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi. 94-016 Łódź, ul. Wileńska 53/55 pok.110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi. 94-016 Łódź, ul. Wileńska 53/55 pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Przebudowa dróg gminnych Nr 102274 w miejscowości Chrosno, Nr 102291E w miejscowości Kąty i Nr 102293E w miejscowości Rajmundów
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Budowa placu zabaw i boiska przy ZSP w Łękawie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.