eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › wykonanie zbiornika retencyjno-infiltrującego Mokre łąki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-02

POZYCJA 50887

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Izabelin: wykonanie zbiornika retencyjno-infiltrującego Mokre łąki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kampinoski Park Narodowy, do kontaktów: Andrzej Nocoń, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 7226001, fax 022 7226560, e-mail: dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kampinoski-pn.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Panstwowa Jednostka Budżetowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zbiornika retencyjno-infiltrującego Mokre łąki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Truskaw dz. nr ew. 1503 gmina Izabelin powiat warszawski zachodni województwo mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem przedsięwzięcia jest budowa zbiornika retencyjno infiltrującego o powierzchni linii brzegowej 1,71 ha pełniącego funkcję gromadzenia części oczyszczonych wód z procesu oczyszczania ścieków sanitarnych z oczyszczalni ścieków \ Mokre łąki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz dotychczasowych realizacji w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres , wykaz powinien zawierać roboty o podobnym lub takim samym charakterze i wartości zbliżonej do wartości robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia / min. 2 / , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z telefonami do instytucji mogących poświadczyć realizację i jej jakość, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie ; oświadczenie że wykonawca jest ubezpieczony w formie umowy ubezpieczeniowej zabezpieczającej wszelkie formy ryzyka związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą i odpowiedzialnością cywilną oraz kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego że, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż wartość oferty; deklaracja udzielenia gwarancji- nie mniej niż 36 miesięcy ; opis sposobu realizacji świadczenia gwarancyjnego, terminu realizacji napraw itd. - wykonawca musi przystąpić do usunięcia stwierdzonych usterek w ramach napraw gwarancyjnych nie później niż w ciągu 14 dni od zawiadomienia wykonawcy o ich ujawnieniu ; dowód wniesienia wadium; aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego podmiotu dokonującego rejestracji, na podstawie której prowadzona jest przez wykonawca działalności gospodarcza, wystawiony nie później niż na 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r.; zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie ,w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego, w formie zgodnej z art. 148 ust . 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , najpóźniej w dniu podpisania umowy .Zabezpieczenie zostanie zwrócone w części równej - 70 % kwoty zabezpieczenia ,w terminie 30 dni od dnia dokonania odbioru robót i sporządzenia protokółu potwierdzającego właściwe wykonanie prac objętych umową .Pozostałe 30 % kwoty zabezpieczenia zostanie zatrzymane do czasu wygaśnięcia gwarancji .Kwota ta zostanie zwrócona w terminie do 15 dni od wygaśnięcia terminu gwarancji na wykonane prace; aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o uiszczeniu podatków i braków zaległości podatkowych.- wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i braku zaległości w ich uiszczaniu -wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4 -9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( Dz. U. nr 19 poz. 177 ) - wystawione nie później niż na 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty poświadczające uprawnienia do pełnienia samodzielnego funkcji nadzoru nad robotami budowlanymi, w stosunku do osób które takie funkcje będą sprawować z ramienia wykonawcy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość robót wynosi : 661 086,99 PLN netto ( 150 692,27 Euro) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta powinna być zabezpieczona poprzez wpłacenie wadium w kwocie 8 000 złotych słownie złotych (osiem tysięcy złotych ). Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6 ust.3pkt.4 lit b ustawy z 09 11 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy na następujące konto Bank Zachodni WBK S.A . I Oddz. W-wa 13 1090 1014 0000 0000 0301 5138 3. Dowód wpłaty wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty. Za datę wpłaty wadium uznaje się datę zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego. Musi to być data nie późniejsza niż termin otwarcia ofert. 4. Brak wpłaty wadium spowoduje odrzucenie oferty bez jej rozpatrywania. 5. Zwrot wadium nastąpi z chwilą : a) upływu terminu związania ofertą tj. 30 dni; b) zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) unieważnienia przetargu; 6. Wadium zostanie zwrócone również na wniosek Wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana : a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać: Wykonawcy którzy spełniają wymagania art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. ( Dz. U. 2004 nr 19 poz. 177) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. ( Dz. U. 2004 nr 19 poz. 177) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena pod katem formalno prawnym złożonych ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dotychczasowych realizacji w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres , wykaz powinien zawierać roboty o podobnym lub takim samym charakterze i wartości zbliżonej do wartości robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia / min. 2 / , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z telefonami do instytucji mogących poświadczyć realizację i jej jakość, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie ; oświadczenie że wykonawca jest ubezpieczony w formie umowy ubezpieczeniowej zabezpieczającej wszelkie formy ryzyka związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą i odpowiedzialnością cywilną oraz kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego że, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż wartość oferty; deklaracja udzielenia gwarancji- nie mniej niż 36 miesięcy ; opis sposobu realizacji świadczenia gwarancyjnego, terminu realizacji napraw itd. - wykonawca musi przystąpić do usunięcia stwierdzonych usterek w ramach napraw gwarancyjnych nie później niż w ciągu 14 dni od zawiadomienia wykonawcy o ich ujawnieniu ; dowód wniesienia wadium; aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego podmiotu dokonującego rejestracji, na podstawie której prowadzona jest przez wykonawca działalności gospodarcza, wystawiony nie później niż na 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r.; zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie ,w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego, w formie zgodnej z art. 148 ust . 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , najpóźniej w dniu podpisania umowy .Zabezpieczenie zostanie zwrócone w części równej - 70 % kwoty zabezpieczenia ,w terminie 30 dni od dnia dokonania odbioru robót i sporządzenia protokółu potwierdzającego właściwe wykonanie prac objętych umową .Pozostałe 30 % kwoty zabezpieczenia zostanie zatrzymane do czasu wygaśnięcia gwarancji .Kwota ta zostanie zwrócona w terminie do 15 dni od wygaśnięcia terminu gwarancji na wykonane prace; aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o uiszczeniu podatków i braków zaległości podatkowych.- wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i braku zaległości w ich uiszczaniu -wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4 -9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( Dz. U. nr 19 poz. 177 ) - wystawione nie później niż na 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty poświadczające uprawnienia do pełnienia samodzielnego funkcji nadzoru nad robotami budowlanymi, w stosunku do osób które takie funkcje będą sprawować z ramienia wykonawcy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kampinoski-pn.gov.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego przy odbiorze specyfikacji, w przypadku wysłania pocztą za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 10:00, Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin pok. 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.