eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - kartoteki budynków i lokali gmina Nowy Tomyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Nowy Tomyśl: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - kartoteki budynków i lokali gmina Nowy Tomyśl
Numer ogłoszenia: 50885 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski , ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426797, faks 061 4423589.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - kartoteki budynków i lokali gmina Nowy Tomyśl.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie granic działek, użytków gruntowych i budynków, ujawnienie danych umożliwiających utworzenie raportów dotyczących budynków i lokali oraz przetworzenie materiałów zasobu do postaci elektronicznej dla terenu gminy Nowy Tomyśl. I. Dane ogólne. Jednostka ewidencyjna: Nowy Tomyśl - obszar wiejski Numer statystyczny: 301504_5 Powierzchnia jednostki ewidencyjnej: 18086 ha Ilość obrębów ewidencyjnych: 18 Ilość działek ewidencyjnych: 15142 szt. Ilość arkuszy mapy ewidencyjnej: 51 szt. Ilość jednostek rejestrowych: 6126 szt. Ilość budynków (szacunkowa): 10000 szt. Ilość budynków z digitalizacji (szacunkowa): 1400 szt. Ilość budynków do pomiaru (szacunkowa): ok. 2000 szt. (dopuszcza się rozbieżność +/- 20%) Ilość lokali (szacunkowa): 1000 szt. (dopuszcza się rozbieżność +/- 20 %) Ilość operatów geodezyjnych do zeskanowania (szacunkowa): ok. 10000 szt. (dopuszcza się rozbieżność +/- 20 %) Podział na obręby ewidencyjne Obręb Powierzchnia obrębu (ha) Podkład mapowy 0001 Boruja Kościelna 1217 fotogramteryczny 0002 Boruja Nowa 1157 fotogramteryczny 0003 Bukowiec 1716 fotogramteryczny 0004 Chojniki 347 fotogramteryczny 0005 Cicha Góra 790 fotogramteryczny 0006 Glinno 1073 fotogramteryczny 0007 Grubsko 588 fotogramteryczny 0008 Jastrzębsko Stare 1211 fotogramteryczny 0009 Kozie Laski 423 katastralny 0010 Paproć 13995 fotogramteryczny 0011 Przyłęk 2149 fotogramteryczny 0012 Róża 364 fotogramteryczny 0013 Nowa Róża 740 fotogramteryczny 0014 Sątopy 1263 fotogramteryczny 0015 Sękowo 884 fotogramteryczny 0016 Stary Tomyśl 811 katastralny 0017 Szarki 657 katastralny 0018 Wytomyśl 1297 katastralny Etap I Założenie bazy danych (przekształcenie do postaci elektronicznej) materiałów zasobu obejmujących bazy danych: PRG, EGIB, BDOT500, GESUT, BDSOG (komplet zasobu analogowego PODGIK) w systemie GEO-INFO7 na terenie gminy Nowy Tomyśl, powiat nowotomyski, województwo wielkopolskie w celu dostosowania do wymogów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z dnia 05.09.2013r. (Dz.U.2013.1183). Etap II Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie granic działek, użytków gruntowych i budynków w systemie GEO-INFO 7 na terenie gminy Nowy Tomyśl, powiat nowotomyski, województwo wielkopolskie 7 w celu dostosowania do wymogów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2015r., poz. 542 ze zm. ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają - opis przedmiotu zamówienia załącznik A, projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej - gmina Nowy Tomyśl - załącznik 10 do SIWZ, Warunki techniczne dla prac geodezyjnych i kartograficznych - załącznik nr 9 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na założeniu numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków lub jej modernizacji o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wykazu usług wraz z dowodami ich należytego wykonania) i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienia przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca, wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2015r. poz. 520 ze zmianami). Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wykazu osób) i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

druk OFERTA, pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie jeżeli wykonawcę reprezentuje i ofertę składa pełnomocnik. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów :oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp zgodne ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - długość udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatnowotomyski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek B, pokój 84..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek B, pokój 4/5 - Kancelaria Powiatu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.