eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Utrzymanie czystości na chodnikach o łącznej powierzchni 15 351 m2 na terenie miasta Sokółka w roku 2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Sokółka: Utrzymanie czystości na chodnikach o łącznej powierzchni 15 351 m2 na terenie miasta Sokółka w roku 2010
Numer ogłoszenia: 50870 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401230 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce, Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110900, faks 085 7110911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na chodnikach o łącznej powierzchni 15 351 m2 na terenie miasta Sokółka w roku 2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na chodnikach o łącznej powierzchni 15 351 m2 na terenie miasta Sokółka w roku 2010. Zakres usług obejmuje: a/ w czasie występowania warunków pogodowych typowych dla okresu zimowego: - oczyszczanie całej powierzchni chodnika ze śniegu z wywozem jego nadmiaru (łącznie z oczyszczeniem przejść dla pieszych występujących w ciągu chodników) i zwalczanie śliskości zimowej przez posypywanie piaskiem, - niezależnie od obowiązku oczyszczenia nawierzchni do godz. 800, w zależności od występujących warunków atmosferycznych (np. opady śniegu) należy na bieżąco odśnieżać je, a w przypadku występowania śliskości posypywać piaskiem. Odśnieżany śnieg i skuwany lód należy składować w pryzmy na chodniku w sposób umożliwiający poruszanie się pieszych (wolna szerokość dla ruchu pieszego musi wynosić minimum 1,5m). - w przypadku wystąpienia ciągłych opadów śniegu oraz w przypadku wystąpienia gołoledzi, prace należy prowadzić w czasie opadów, aż do uzyskania stanu nawierzchni chodnika gwarantującego bezpieczne poruszanie się pieszych i zakończyć w ciągu 4 godzin od ustania opadów, - oczyszczenie chodników z zalegającego śniegu, piasku i zanieczyszczeń w przypadku utrzymywania się całodobowo dodatnich temperatur przez okres kolejnych 3 dni, - materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz sposób ich stosowania muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). b) w przypadku występujących warunków pogodowych typowych dla okresu letniego: - codzienne oczyszczanie określonych w załączniku nr 1 nawierzchni chodników z wszelkich zanieczyszczeń (piasku, błota, śmieci, liści, usuwanie trawy, chwastów i innych zanieczyszczeń), - wywóz śmieci i zanieczyszczeń z chodników na wysypisko odpadów komunalnych w Karczach, wraz z ich utylizacją. Oczyszczenia nawierzchni chodników oraz wywóz zanieczyszczeń należy wykonać codziennie do godz. 800. Wszelkie materiały do realizacji zamówienia dostarczy Wykonawca na swój koszt i w ramach ceny ryczałtowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Targowa 10, 16-100 Sokółka, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53831,76

  • Oferta z najniższą ceną: 53831,76 / Oferta z najwyższą ceną: 88421,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.