eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › MODERNIZACJA STRUKTURY INFORMATYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - II ETAP. DOSTAWA KOMPUTERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I WYKONANIE DODATKOWYCH USŁUG INFORMATYCZNYCH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Wrocław: MODERNIZACJA STRUKTURY INFORMATYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - II ETAP. DOSTAWA KOMPUTERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I WYKONANIE DODATKOWYCH USŁUG INFORMATYCZNYCH.
Numer ogłoszenia: 50849 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31139 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 333-09-30, 333 09 40, faks 71 332 37 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA STRUKTURY INFORMATYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - II ETAP. DOSTAWA KOMPUTERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I WYKONANIE DODATKOWYCH USŁUG INFORMATYCZNYCH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: modernizacja struktury informatycznej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu obejmująca etap II - dostawę komputerów stacjonarnych i przenośnych z oprogramowaniem oraz wykonanie dodatkowych usług informatycznych. Głównym celem modernizacji infrastruktury informatycznej jest poprawa wydajności i bezpieczeństwa całego systemu informatycznego zamawiającego oraz zapewnienie ciągłości jego działania. 2.Zakres prac:1) Dostarczenie 15 sztuk zestawów komputerowych typu all-in-one zgodnie ze specyfikacją w załączniku nr 5 w tabeli 1. 2)Dostarczenie 3 sztuk komputerów przenośnych (notebooków) zgodnie ze specyfikacją w załączniku nr 5 w tabeli 2. 3)Dostarczenie 1 licencji Windows 2012 R2 Standard typu MOLP. 4) Dostarczenie zestawu pamięci RAM (2x 8GB) do serwera Dell R320. Dostarczona pamięć musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta serwera a rozbudowa pamięci musi zostać dopisana przez producenta do konfiguracji serwera. Service Tag serwera: 94GPMW1. 5) Dostarczenie 7 licencji RDS CAL 2012 (per user) typu MOLP. 6) Realizacja usługi wsparcia na całe posiadane przez zamawiającego środowisko. Szczegółowe wymagania opisano w załączniku nr 5 w punkcie 3 Zamawiane wsparcie. 7) Prace administracyjne w obecnym środowisku wyszczególnione w załączniku nr 5 w punkcie 4 Zakres prac administracyjnych. 8) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, zawierającej m.in. opis wprowadzonych zmian w środowisku sieciowo-serwerowym z uwzględnieniem rozwiązań wysokiej dostępności jak również specyfiki tego środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w siwz oraz załącznikach do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.12.00 - Konsole 30.21.31.00 - Komputery przenośne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advatech Sp. z o. o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93641,13

  • Oferta z najniższą ceną: 93641,13 / Oferta z najwyższą ceną: 93641,13

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.