eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Serwis, prace konserwacyjne oraz prace naprawcze urządzeń transportu bliskiego (UTB), zamontowanych na obiektach administrowanych przez ZTM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Warszawa: Serwis, prace konserwacyjne oraz prace naprawcze urządzeń transportu bliskiego (UTB), zamontowanych na obiektach administrowanych przez ZTM
Numer ogłoszenia: 508354 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8268211 w. 224, faks 22 8267006, 8272552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis, prace konserwacyjne oraz prace naprawcze urządzeń transportu bliskiego (UTB), zamontowanych na obiektach administrowanych przez ZTM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest serwis i konserwacja dźwigów i schodów ruchomych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1 Serwis schodów ruchomych OTIS zamontowanych na Węźle Komunikacyjnym Młociny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do SIWZ. Część 2 Serwis schodów ruchomych KONE zamontowanych w przejściu podziemnym przy Dworcu Gdańskim - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 B do SIWZ. Część 3 Serwis dźwigów OTIS zamontowanych na Węźle Komunikacyjnym Młociny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 C do SIWZ. Część 4 Serwis dźwigów KONE zamontowanych w przejściu podziemnym przy Dworcu Gdańskim - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 D do SIWZ. Część 5 Serwis dźwigów MONITOR zamontowanych na terenie parkingu P+R Al. Krakowska - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 E do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia: a)o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 (dziewięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana bądź jest wykonywana należycie - dotyczy części 1; b)o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 (dwadzieścia pięć tysięcy) złotych brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana bądź jest wykonywana należycie - dotyczy części 2; c)o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 (czterdzieści pięć tysięcy) złotych brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana bądź jest wykonywana należycie - dotyczy części 3; d)o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 (dziewięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana bądź jest wykonywana należycie - dotyczy części 4; e)o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 (dwadzieścia pięć tysięcy) złotych brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana bądź jest wykonywana należycie - dotyczy części 5.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy, w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę przy zachowaniu niżej określonych warunków, w zakresie: 1)Przedmiotu Zamówienia - pod warunkiem, że: a)będą one korzystne dla Zamawiającego; b)zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; c)wystąpiły istotne wady dokumentacji technicznej obiektów skutkujące koniecznością dokonania zmian przy realizacji Przedmiotu Zamówienia. 2)Terminu wykonania Umowy - pod warunkiem, że: a)zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; b)wystąpiły istotne wady dokumentacji technicznej obiektów skutkujące koniecznością dokonania zmian przy realizacji Przedmiotu Zamówienia. 3)Wynagrodzenia za realizację Przedmiotu Zamówienia - pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 2.Poza w/w sytuacjami zmiany niniejszej Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1)Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy, wówczas zmianie może ulec termin realizacji Umowy. 2)Zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Suiedziba zamawiającego, pokój 216, 2 piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, kancelaria, parter, pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SCHODY OTIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis schodów ruchomych OTIS zamontowanych na Węźle Komunikacyjnym Młociny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SCHODY KONE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis schodów ruchomych KONE zamontowanych w przejściu podziemnym przy Dworcu Gdańskim - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DŹWIGI OTIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis dźwigów OTIS zamontowanych na Węźle Komunikacyjnym Młociny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DŹWIGI KONE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis dźwigów KONE zamontowanych w przejściu podziemnym przy Dworcu Gdańskim - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DŹWIGI MONITOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis dźwigów MONITOR zamontowanych na terenie parkingu P+R Al. Krakowska - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 E do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.