eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn. ZOOM NATURY - promocja zrównoważonego rozwoju Ziemi Janowskiej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Janów Lubelski: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn. ZOOM NATURY - promocja zrównoważonego rozwoju Ziemi Janowskiej
Numer ogłoszenia: 50828 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janów Lubelski , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724310, faks 015 8724670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn. ZOOM NATURY - promocja zrównoważonego rozwoju Ziemi Janowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kampania promocyjna zawiera: a) przygotowanie filmu promocyjnego 10 min. oraz materiału reklamowego na zakupiony ekran LED; b) przygotowanie spotu reklamowego 30 s. wraz z emisją w TV oraz umieszczeniem na portalach internetowych typu Youtube, przygotowanie i emisja artykułów prasowych, przygotowanie i emisja reklamy radiowej; c) przygotowanie i druk folderu ogólnopromocyjnego (3000 sztuk); d) przygotowanie i wydruk mapy atrakcji turystycznych ZOOMu NATURY (6000 sztuk); e) przygotowanie i wydruk informatora turystycznego (20000 sztuk); f) Smaki Ziemi Janowskiej - przygotowanie i wydruk wydawnictwa Gryczaki (4000 sztuk); g) projekt, przygotowanie i dostarczenie gadżetów promujących markę ZOOM NATURY z oznakowaniem logotypów Unii Europejskiej, Programu i Województwa Lubelskiego; h) zakup 3 banerów rolowanych; i) zakup balonu reklamowego; j)wykonanie plakatów i banerów na 2 imprezy promocyjne: Zoom Natury i Festiwal Kaszy Gryczaki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a) produkcję filmu promocyjnego (minimum 5 minutowego); b) produkcję spotu telewizyjnego o budżecie ponad 100 tys. złotych brutto; c) minimum dwie publikacji o charakterze albumowym w dwujęzycznej wersji językowej, o objętości minimum 70 stron, w tym minimum jednej o charakterze promocyjnym miasta lub gminy lub powiatu lub regionu (województwo, kraj związkowy). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w postępowaniu powinni łącznie wykazać się spełnianiem warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże się dysponowaniem co najmniej czterema osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także przedstawi zakres czynności tych osób. Tym samym wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia: a) Kierownika zespołu, posiadającego minimum 5 lat doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, minimum 3 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnych w tym co najmniej 1 kampanii ogólnopolskiej o budżecie co najmniej 150 tys. zł oraz planowaniu mediów, a także posiadającego doświadczenie w produkcji lub nadzorze nad produkcją co najmniej 2 filmów reklamowych w ramach dwóch różnych kampanii reklamowych; b) Członka zespołu - producenta filmowego, z minimum 5-letnim doświadczeniem w produkcji filmów promocyjnych, dokumentalnych, fabularnych, reportaży, felietonów, programów telewizyjnych, który współpracuje z przynajmniej 2 grupami producenckimi, działającymi w Polsce i na świecie; c) Członka zespołu - operatora obrazu, z minimum 5-letnim doświadczeniem w realizacji zdjęć do filmów dokumentalnych, fabularnych, popularnonaukowych, spotów reklamowych, filmów promocyjnych, felietonów reklamowych, który posiada dyplom z reżyserii i sztuki operatorskiej; d) Członka zespołu - grafika komputerowego z minimum 4 letnim doświadczeniem w realizacji komputerowej obróbki zdjęć, znajomości programów graficznych i DTP., który wykonał przynajmniej 5 publikacji minimum 4 stronicowych o charakterze promocyjnym. Powyższych funkcji nie można łączyć. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w postępowaniu powinni łącznie wykazać się spełnianiem warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz potencjału kadrowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z metodą zero-jedynkową. Za spełnienie warunku Zamawiający przyzna 1 pkt, za nie spełnienie warunku 0 pkt, co będzie równoznaczne z wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawca, za wykazanie się należytym wykonaniem każdego kolejnego filmu promocyjnego (minimum 5 minutowego) otrzyma dodatkowe 3 pkt. 3. Wykonawca, za wykazanie się należytym wykonaniem każdego kolejnego spotu telewizyjnego o budżecie ponad 100 tys. złotych brutto otrzyma dodatkowe 2 pkt. 4. Wykonawca, za wykazanie się należytym wykonaniem każdej kolejnej publikacji o charakterze albumowym w dwujęzycznej wersji językowej, o objętości minimum 70 stron, w tym minimum jednej o charakterze promocyjnym miasta lub gminy lub powiatu lub regionu (województwo, kraj związkowy) otrzyma dodatkowo 1 pkt

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Scenariusz filmu - 20
  • 3 - Kreatywność zaproponowanych rozwiązań graficznych - 20
  • 4 - Jakość materiałów promocyjnych - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT. 2. Zmiany umowy w zakresie kadry uczestniczącej w wykonaniu zamówienia mogą nastąpić po spełnianiu poniższych wymogów. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę którejkolwiek z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień, itp.), - nie wywiązywania się uczestniczących w wykonaniu zamówienia z obowiązków wynikających z umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganych postanowieniami Ogłoszenia o zamówieniu. 3. 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski pokój Nr 24.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego został zamieszczony na stronie internetowej.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski pokój Nr 23 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: ZOOM NATURY - promocja zrównoważonego rozwoju Ziemi Janowskiej jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa: II. Infrastruktura ekonomiczna, Działanie: 2.4 Schemat B.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.