Og³oszenie nr 508227-N-2019 z dnia 2019-01-29 r.
Politechnika Warszawska, Wydzia³ In¿ynierii Materia³owej: Ochrona fizyczna budynków wraz z przyleg³ymi terenami Wydzia³u In¿ynierii Materia³owej PW przy ulicy Wo³oskiej 141 i Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Warszawska, Wydzia³ In¿ynierii Materia³owej, krajowy numer identyfikacyjny
000001554, ul.
Wo³oska
141
,
02-507
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 234 87 37, , e-mail
zamowienia.wim@pw.edu.pl, , faks
22 234 87 37.
Adres strony internetowej (URL): www.pw.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Uczelnia wy¿sza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zasadami okre¶lonymi w pkt. 10 SIWZ
Adres:
Politechnika Warszawska, Wydzia³ In¿ynierii Materia³owej, ul. Wo³oska 141, 02-507 Warszawa, II piêtro, pok. 206
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Ochrona fizyczna budynków wraz z przyleg³ymi terenami Wydzia³u In¿ynierii Materia³owej PW przy ulicy Wo³oskiej 141 i Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie
Numer referencyjny:
WIM/ZP/1/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.3. Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona fizyczna budynków wraz z przyleg³ymi terenami Wydzia³u In¿ynierii Materia³owej PW w podziale na dwie czê¶ci: czê¶æ I zamówienia - "Wo³oska", czê¶æ II zamówienia - "Bytnara". 3.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do Formularza oferty - SOPZ czê¶æ I zamówienia - "Wo³oska" oraz w za³±czniku nr 2 do Formularza oferty - SOPZ czê¶æ II zamówienia - "Bytnara". 3.5. Zamawiaj±cy wymaga aby wszystkie osoby wykonuj±ce czynno¶ci zwi±zane z ochron± osób i/lub mienia by³y zatrudnione przez wykonawcê i podwykonawców na podstawie umowy o pracê zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 3.6. Zamawiaj±cy przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w swojej siedzibie w celu umo¿liwienia Wykonawcom sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonaniem us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty. 3.7. Termin wizji ustala siê na dzieñ: 01 luty 2019 r. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców, z³o¿eniem oferty na czê¶æ I zamówienia "Wo³oska", o godz. 10:00. w budynku pod adresem: ul. Wo³oska 141, 02-507 Warszawa, pok. 205. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców, z³o¿eniem oferty na czê¶æ II zamówienia "Bytnara", o godz. 10:45. w budynku pod adresem: ul. Bytnara 25, 02-645 Warszawa, pok. H002. 3.8. Zainteresowany Wykonawca zobowi±zany jest do dnia 01 luty 2019 r., r. do godz. 09:30 przes³aæ faksem na nr (22) 234 87 37 lub e-mailem na adres e-mail: zamówienia.wim@pw.edu.pl wykaz osób (imiê i nazwisko), które maj± wzi±æ udzia³ w wizji. Brak uczestnictwa w wizji lokalnej nie skutkuje pozbawieniem Wykonawcy udzia³u w postêpowaniu tj. wykluczeniem lub odrzuceniem oferty.
II.5) G³ówny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
79711000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-03-01 lub zakoñczenia: 2021-02-28
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga, aby zamówienie zosta³o wykonane w terminie od 01.03.2019 r. do 28.02.2021 r. (lub w terminie 24 miesiêcy od dnia rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi - w przypadku gdyby postêpowanie o udzielenie zamówienia zakoñczy³o siê w terminie uniemo¿liwiaj±cym wykonanie zamówienia od 01.03.2019 r. do 28.02.2021 r.).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, Dz.U. z 2018 r. poz. 2142)
Informacje dodatkowe
Ocena spe³nienia powy¿szych warunków zostanie dokonana wg formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie - z³o¿onych przez Wykonawców - o¶wiadczeñ/dokumentów opisanych w pkt 6 SIWZ
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia (polisa OC), na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³;
Informacje dodatkowe
Ocena spe³nienia powy¿szych warunków zostanie dokonana wg formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie - z³o¿onych przez Wykonawców - o¶wiadczeñ/dokumentów opisanych w pkt 6 SIWZ
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wykona³ lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 us³ugi ochrony fizycznej budynku, z których ka¿da spe³nia nastêpuj±ce wymagania:
- o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto rocznie,
- by³a lub jest ¶wiadczona w budynku u¿yteczno¶ci publicznej,
- by³a lub jest ¶wiadczona na podstawie odrêbnego kontraktu na rzecz jednego odbiorcy,
- by³a lub jest ¶wiadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy,
Zamawiaj±cy, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia s± ¶wiadczenia okresowe i ci±g³e, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakoñczone), ale równie¿ wykonywane - w tym przypadku do¶wiadczeniem Wykonawcy s± us³ugi wykonane do daty sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. Czê¶æ zamówienia ju¿ faktycznie wykonana do daty sk³adania ofert musi wype³niaæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego
Budynek u¿yteczno¶ci publicznej to budynek okre¶lony definicj± zawart± w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422);
(Zgodnie z przepisem art. 112 KC - termin oznaczony w tygodniach, miesi±cach lub latach koñczy siê z up³ywem dnia, który nazw± lub dat± odpowiada pocz±tkowemu dniowi terminu, a gdyby takiego dnia w ostatnim miesi±cu nie by³o - w ostatnim dniu tego miesi±ca).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Ocena spe³nienia powy¿szych warunków zostanie dokonana wg formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie - z³o¿onych przez Wykonawców - o¶wiadczeñ/dokumentów opisanych w pkt 6 SIWZ
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia: 6.3.1. W zakresie podstaw wykluczenia (z zastrze¿eniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). 6.3.1.1. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie op³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 6.3.1.2. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 6.3.1.3. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 6.3.1.4. o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do Formularza oferty; 6.3.1.5. o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 9 do Formularza oferty; 6.3.1.6. o¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dn. 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445), zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 10 do Formularza oferty; 6.3.2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.3.1.1.-6.3.1.6. 6.3.3. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 6.3.1.1.-6.3.1.6., dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp. 6.6. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6. 3.1.1. -6.3.1.3. sk³ada dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 6.6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 6.6.2. nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 6.7. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 6.6.1. oraz 6.6.2. SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia:
6.4.1. W zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.4.1.1. wa¿nej koncesji na wykonywanie us³ug w zakresie ochrony osób i mienia na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym postêpowaniem zgodnie z wymaganiami ujêtymi w pkt. 5.2.1.;
6.4.1.2. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC), zgodnie z wymaganiami ujêtymi w pkt. 5.2.2. Je¶li nast±pi wykazanie spe³nienia tego warunku na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, to Zamawiaj±cy uzna ten dokument potwierdzaj±cy spe³nienie warunku przez podmiot trzeci;
6.4.1.3. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 11 do Formularza oferty i potwierdzaj±cy spe³nienie warunków o których mowa w pkt. 5.2.3.
Dowodami potwierdzaj±cymi czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie s±:
6.4.1.3.1. referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
6.4.1.3.2. o¶wiadczenie Wykonawcy, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa powy¿ej. Je¶li wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania referencji lub innych dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.10.1. Wype³niony i podpisany Formularz oferty na za³±czniku nr 1 do SIWZ; 6.10.2. podpisany SOPZ na za³±czniku nr 1 i/lub nr 2 do Formularza oferty; 6.10.3. podpisane - Zestawienie wielko¶ci budynków i terenów przyleg³ych przeznaczonych do obs³ugi - na za³±czniku nr 3 do Formularza oferty; 6.10.4. aktualny certyfikat potwierdzaj±cy Wdro¿enie systemu zarz±dzania jako¶ci± (je¿eli dotyczy); 6.10.5. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (je¿eli dotyczy), sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do Formularza oferty; 6.10.6. w przypadku, gdy ofertê w imieniu wykonawcy podpisuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument lub pe³nomocnictwo (orygina³ pe³nomocnictwa lub kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do sk³adania o¶wiadczeñ woli i reprezentowania Wykonawcy, je¿eli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pe³nomocnictwo musz± byæ integraln± czê¶ci± oferty: 6.10.6.1. pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ zakres umocowania i wskazywaæ osobê pe³nomocnika, 6.10.6.2. w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w dokumencie pe³nomocnictwa nale¿y wskazaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, a ka¿dy z nich powinien podpisaæ siê pod tym dokumentem, 6.10.6.3. spó³ka cywilna do³±cza w/w pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pe³nomocnictwo, kopie umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê - po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em. 6.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy zaleca z³o¿enie o¶wiadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w za³±czniku nr 6 do Formularza oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Zatrudnienie osób bezrobotnych w pe³nym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracê dla potrzeb realizacji umowy | 5,00 |
System zarz±dzania jako¶ci± 9001 | 5,00 |
Liczba pracowników, która bêdzie pe³ni³a ca³odobow± ochronê na budynku | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych i pod rygorem niewa¿no¶ci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na pi¶mie przedstawi okoliczno¶ci bêd±ce przyczyn± proponowanych zmian. 2. Zmiana umowy, o której mowa wy¿ej, mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadkach: 1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrze¿eniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych w³a¶ciwo¶ci (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia; 2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê, na realizacjê z udzia³em podwykonawców, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne, do realizacji danej czê¶ci zamówienia oraz w³a¶ciwo¶ci w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotycz±cym braku podstaw do wykluczenia z postêpowania; 3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, które maj± wp³yw na realizacjê Umowy; 4) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcê; 5) zmiany osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia; 6) wyst±pienia si³y wy¿szej. Si³a wy¿sza jest to zdarzenie, którego strony nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zañ. Si³a wy¿sza obejmuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce zdarzenia: - wojnê, dzia³ania wojenne, dzia³ania wrogów zewnêtrznych; - terroryzm, rewolucjê, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnê domow±; - skutki zastosowania amunicji wojskowej, materia³ów wybuchowych, ska¿enie - radioaktywne, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê; - klêski ¿ywio³owe, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi; - bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; - inne wydarzenia losowe; Strona dotkniêta czynnikami losowymi powinna niezw³ocznie poinformowaæ drug± Stronê faksem, poczt± elektroniczn± lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczno¶ci lub o ich ust±pieniu. Wyst±pienie wy¿ej opisanych okoliczno¶ci, jak równie¿ czas ich trwania potwierdzane s± przez w³a¶ciw± Izbê Gospodarcz± kraju Wykonawcy. Braków surowcowych, niedoborów si³y roboczej, zastosowania czê¶ci wadliwych i przerw w pracy nie uznaje siê za czynniki losowe. 7) przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporz±dzenie, podpisanego przez Strony Protoko³u konieczno¶ci przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczno¶ci wymienionej w ust.2 (za wyj±tkiem pkt 4 i 5). 4. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do pisemnego aneksu Umowy. Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 4 dokonane bêd± w formie pisemnego aneksu na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 6-16. 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 4 dokonane bêd± w formie pisemnego aneksu na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 6-16. 6. Zamiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.a bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towaru i us³ug. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.a, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 8. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 pkt 4, lit.b lub c, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym Us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z przedmiotem Umowy. 11. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 5, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 12. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 4, lit.b lub c , je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 4 lit.b, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci przedmiotu wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.c. 13. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.c, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 10 dni roboczych, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o których mowa w ust. 12 pkt 2. 14. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 11, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacje o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 15. W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 11. W takim przypadku przepisy ust. 12 - 14 oraz 16 stosuje siê odpowiednio. 16. Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-11, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | zamówienia - "Wo³oska" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79710000-4, 79711000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-03-01
data zakoñczenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Zatrudnienie osób bezrobotnych w pe³nym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracê dla potrzeb realizacji umowy | 5,00 |
System zarz±dzania jako¶ci± 9001 | 5,00 |
Liczba pracowników, która bêdzie pe³ni³a ca³odobow± ochronê na budynku | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiaj±cy wymaga, aby zamówienie zosta³o wykonane w terminie od 01.03.2019 r. do 28.02.2021 r. (lub w terminie 24 miesiêcy od dnia rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi - w przypadku gdyby postêpowanie o udzielenie zamówienia zakoñczy³o siê w terminie uniemo¿liwiaj±cym wykonanie zamówienia od 01.03.2019 r. do 28.02.2021 r.).
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | zamówienia - "Bytnara" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79710000-4, 79711000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-03-01
data zakoñczenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Zatrudnienie osób bezrobotnych w pe³nym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracê dla potrzeb realizacji umowy | 5,00 |
System zarz±dzania jako¶ci± 9001 | 5,00 |
Liczba pracowników, która bêdzie pe³ni³a ca³odobow± ochronê na budynku | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiaj±cy wymaga, aby zamówienie zosta³o wykonane w terminie od 01.03.2019 r. do 28.02.2021 r. (lub w terminie 24 miesiêcy od dnia rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi - w przypadku gdyby postêpowanie o udzielenie zamówienia zakoñczy³o siê w terminie uniemo¿liwiaj±cym wykonanie zamówienia od 01.03.2019 r. do 28.02.2021 r.).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnêtrznych oraz dostosowanie pomieszczeñ dla osób niepe³nosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów uk³adu napêdowego
- Konserwacja i wymiana ro¶lin w budynkach po³o¿onych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesiêcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce zwi±zanej z energi± do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jab³onna - Warszawa" dla Wydzia³u Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. oraz przegl±d urz±dzeñ systemów zabezpieczeñ
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony w Zak³adzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wroc³awiu
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONÊ MIENIA MIEJSKIEGO O¦RODKA POMOCY RODZINIE W SUWA£KACH
- Zapewnienie us³ug ochrony osób i mienia na potrzeby imprez i innych projektów organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu
- Us³uga ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19 oraz Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestêpczo¶ci w Sosnowcu przy ul. Pi³sudskiego 2
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.