Ogłoszenie z dnia 2005-09-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: ZAKUPY I DOSTAWY STENT-GRAFTÓW AORTALNYCH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ, do kontaktów: Piotr Szopiński, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3265353, fax 022 3265834, e-mail: dzial.zamowien.publicznych@gazeta.pl, www.szpital-brodnowski.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUPY I DOSTAWY STENT-GRAFTÓW AORTALNYCH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zakupy i dostawy stent-graftów aortalnych. Zamówienie składa się z 3 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, za ofertę częściową uważa się pojedynczy pakiet. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ ul. Kondratowicza 8 03-242 Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia składa sie z 3 pakietów: Pakiet 1. Stent-grafty do wewnątrznaczyniowego zaopatrywania tętniaków aorty brzusznej. Pakiet 2. Stent-grafty do wewnątrznaczyniowego zaopatrywania tętniaków aorty brzusznej. Pakiet 3. Stent-grafty do wewnątrznaczyniowego zaopatrywania tętniaków aorty brzusznej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Suma wymaganych wadiów wynosi w łącznej kwocie: 28 037,00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za dostawę przedmiotu umowy będzie dokonana na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty doręczenia jej Zamawiającemu, przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wszelkie informacje jakie musi spełniać Wykonawca są okreslone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty są określone w SIWZ zgodnie z paragrafem 1.1.1, 1.1.4, 1.1.5, 1.1.6, zgodnie z Rozporzadzeniem Rady Ministrów z 7.IV.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty są określone w SIWZ zgodnie z paragrafem 1.3.1, 1.3.2 zgodnie z Rozporzadzeniem Rady Ministrów z 7.IV.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty są określone w SIWZ zgodnie z paragrafem 1.2.5 zgodnie z Rozporzadzeniem Rady Ministrów z 7.IV.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645) W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty co najmniej jeden z następujących dokumentów: a)odnośnie wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania przed 1 października 2002 r.: świadectwa jakości, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do stosowania oraz pozytywne opinie o wyrobie medycznym wydane przed 1 października 2002 r.; zachowują swoją ważność w terminach w nich określonych, nie dłużej niż do 31 grudnia 2005 r. (art. 92 ustawy z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych), b)odnośnie wyrobów zgłoszonych do Rejestracji Wytwórców i Wyrobów Medycznych przed 1 października 2003 r. lub dopuszczonych do obrotu i używania w okresie od 1 października 2002 r. do 1 maja 2004 r., potwierdzenie wpisu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych , c)odnośnie wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania po 1 maja 2004 r. oświadczenie, że oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE (art. 5 ust. 1 i 2 ustawy o wyrobach medycznych z 20.IV.2004 roku (Dz. U. Nr 93, poz. 896)). Do potwierdzenia zgłoszeniem do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSB/PN/82/08/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.11.2005, godzina 11:00, Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ ul. Kondratowicza 8 03-242 Warszawa Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój 134 b, blok C.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa sprzętu medycznego według III pakietów.
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.