eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Warszawa: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 50779 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61384 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Wywiadu Wojskowego, al. Niepodległości 243, 02-009 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 832 210, faks 261 832 352.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań ofertowych. a) Zadanie ofertowe nr 1: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesony zimowe specjalne w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; b) Zadanie ofertowe nr 2: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimata w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ; c) Zadanie ofertowe nr 3: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka zimowa specjalna w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ; d) Zadanie ofertowe nr 4: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulo - bluza polowa w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ; e) Zadanie ofertowe nr 5: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy letni wzór 2010 w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ; f) Zadanie ofertowe nr 6: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy wzór 2010 w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ; g) Zadanie ofertowe nr 7: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety zimowe w liczbie 600 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ; h) Zadanie ofertowe nr 8: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - szelki do przenoszenia oporządzenia w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ; i) Zadanie ofertowe nr 9: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwór w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ; j) Zadanie ofertowe nr 10: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki letnie w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ; k) Zadanie ofertowe nr 11: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki zimowe w liczbie 170 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ; l) Zadanie ofertowe nr 12: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne w liczbie 100 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ; m) Zadanie ofertowe nr 13: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - zasobnik piechoty górskiej w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.20.00 - Kalesony 39.53.20.00 - Maty 18.33.10.00 - Koszulki 18.33.20.00 - Koszule 35.81.20.00 - Mundury bojowe 18.31.70.00 - Skarpety 18.32.30.00 - Szelki 39.52.25.40 - Śpiwory 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 35.81.13.00 - Mundury wojskowe 18.93.90.00 - Torby podręczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAWENA Sp. z o.o. Sp. k., Trawniki 624C, 21-044 Trawniki, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa KONFEKCJONER - BARTEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAWENA Sp. z o.o. Sp. k., Trawniki 624C, 21-044 Trawniki, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Inwalidów ELREMET, ul. Prosta 35, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Odzieżowe WYBRZEŻE Spółdzielnia Inwalidów, ul. Spółdzielcza 1, 81-545 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Odzieżowe WYBRZEŻE Spółdzielnia Inwalidów, ul. Spółdzielcza 1, 81-545 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa KONFEKCJONER BARTEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREGOR S.A., Tczewska 1A, 83-032 Pszczółki, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREGOR S.A., ul. Tczewska 1A, 83-032 Pszczółki, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa KONFEKCJONER BARTEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 110000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa KONFEKCJONER BARTEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.