To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Zamość: Opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2014
Numer ogłoszenia: 507770 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 449444 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2014. 2.Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 2 zadania. Zadanie nr 1: FOLDER PROMOCYJNY Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderu promocyjnego Miasta Zamość, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Opis: -format: A4 (210x297), -ilość stron: 20 (z okładką), -kolorystyka: 4+4 (CMYK + CMYK), -papier: kreda mat, o gramaturze 135g, -oprawa: szyta na dwie zszywki, -uszlachetnianie: lakier offsetowy na całości, -nakład: 20.000 egz., -wersja językowa: język polski, -druk z gotowych plików PDF, -pakowanie: po 100 egzemplarzy, -druk na 4 kolorowej maszynie offsetowej z lakierem w linii z wykorzystaniem rastra spekta lub odpowiednikiem rastra hybrydowego. Zadanie nr 2: KALENDARZ Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest opracowanie graficzne, przygotowanie, nadruk oraz dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy na rok 2014. Opis: Parametry kalendarzy: -kalendarz trójdzielny, -w ilości 1000 szt., Główka kalendarza: -główka wypukła kaszerowana na tekturze falistej, z gąbką introligatorską, -wymiary: 320 mm (+/- 10 mm) x 220 mm (+/- 10 mm), -papier: karton co najmniej 215 g/m2 (wysokobielony), -druk: offsetowy, pełnokolorowy 4+0, -folia: błysk jednostronnie. Kalendarium zrywane: -papier: offset nie mniej niż 90 g/m2, -3 bloczki po 12 kartek (miesiąc poprzedni, obecny- wyróżniony innym kolorem i następny), -każdy miesiąc na osobnej kartce, -druk dwukolorowy 2+0, -nazwy dni i miesięcy w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim, -numeracja tygodni, polskie imieniny i święta w każdym miesiącu (poprzedni, bieżący i następny), UWAGA: Wymiary kalendarium powinny zostać tak dobrane przez Wykonawcę, aby zapewnić przejrzystość i czytelność informacji. Podkład (plecy) kalendarza: -wykonane z kartonu o gramaturze co najmniej 300 g/m2, -druk: offsetowy, pełnokolorowy 4+0, -folia: błysk jednostronnie, -miejsce na nadruk: pod pierwszym i drugim kalendarium nie mniej niż 3,5 cm, pod trzecim kalendarium nie mniej niż 5 cm, Wymiar całkowity kalendarza po rozłożeniu: -szerokość kalendarza: od 310 mm do 330 mm, -wysokość kalendarza: nie mniej niż 765 mm, Wykończenie kalendarza: -opaska z przesuwanym okienkiem w kolorze czerwonym, -zawieszka do powieszenia (UWAGA: główka bez otworu do zawieszenia), -każdy kalendarz dostarczony w formie złożonej, zafoliowany folią termokurczliwą. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) dla Zadania nr 2 znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu w odniesieniu do tego zadania. 4.Wzór umowy stanowi załącznik nr 6a (dla Zadania nr 1) i 6b (dla Zadania nr 2) do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedno lub dwa zadania...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 30.19.97.92 - Kalendarze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1: FOLDER PROMOCYJNY.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - WOJCIECH SAGALARA
jakie przetargi wygrała firma
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - WOJCIECH SAGALARA
- Oficyna Wydawniczo-Reklamowa Sagalara Monika Sagalara , ul. Lodowa 106A, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Oficyna Wydawniczo-Reklamowa Sagalara Wojciech Sagalara, ul. Lodowa 106A, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14563,20
Oferta z najniższą ceną: 14563,20 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: KALENDARZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - MONIKA SAGALARA
jakie przetargi wygrała firma
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - MONIKA SAGALARA
- ATTYLA Władysław Kardasz, Jacek Kardasz Spółka Jawna, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7292,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7380,00
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15006,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Zakup i dostawa kalendarzy na 2025 r. na potrzeby promocji Krajowego Funduszu Szkoleniowego przez WUP w Warszawie.
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.